- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Elektromobily mám rád. Tesla vytváří luxusnější modely, ale proč by se boháči nemohli zabývat ekologií. Tahle zpráva mě potěšila.
Je to důvěra v pokračující dotace vládami z veřejných peněz, ne důvěra v rozumný produkt, který se časem obejde bez dotací.
Ivestoři sázejí na ochotu vlád dotovat ekonesmysly z veřejných peněz, ne na praktickou a ekonomicky rozumnou budoucnost takového auta.
Je to důvěra investorů v rostoucí dotace vládními ekosocialisty na nesmyslné pseudoekovýrobky. Elektromobily jsou limitotovány akumulátorem a pokud jej budou používat, žádný převratný vývoj se konat nebude. Elektroauta tady byly dříve než auta se spalovacím motorem a evolučně (bez dotací) se ani za více než sto let neprosadily. A eko také nejsou, kouří komíny elektráren. Mimochodem spotřebují více energie než auta normální, musí s sebou tahat tunovou baterii..
Elektromobily mají předem daný limit a tím je akumulátor. Pokud někdo nepřijde s něčím novým, vždy narazí na ten samý problém, dojezd, ztráta kapacity během používání, problémy v zimě (vytápění dále sníží dojezd) atd. Elektromobily tady byly dříve než auta se spalovacím motorem a evolučně se neprosadily.
Pokud nepřijde někdo s jinou alternativou, jak skladovat elektrickou energii, nemá smysl elektroauta rozvíjet. Budou mít pořád stejné limity.
Investoři asi věří ekošíleným vládám, že budou dotovat nesmyslné "eko" výrobky (které spotřebují mnohem více energie než auta na benzín, protože tahají neustále s sebou tunovou baterii). A že tato Tesla čoudí koníny Prunéřovské elektrárny, to je další věc..
Viděl jsem Teslu S ale i další elektromobily na Ampéru. Tak Tesla S je jako auto zcela nepoužitelná. Když má někdo peníze na luxusní sporťák, tak mu asi nezáleží na nějaké té koruně na benzín. Kromě toho, že jezdí na elektřinu to má proti normálnímu sporťáku jenom nevýhody. Třeba to nabíjení - příšerné.
Blbé je, že je ten byznys z velké části postavený na dotacích. Když budou dotace na červené auto, tak se budou víc prodávat červená auta.
Vždy,když je něco nového,tak je to ztrátová záležitost.Vůbec nic to neznamená.
presne to same jsem tu sel napsat
Investoři kupují budoucnost, která nemusí nastat !!! Ačkoli je automobilka vysoce ztrátová a vyšší výroba produkuje vyšší ztrátu, důvěra zatím drží firmu nad vodou!!! Mám rád moderní technologie budoucnosti, ale jako investici bych rozhodně akcie Tesly nekupoval. Se zájmem budu pozorovat další vývoj!!!
Neni vylouceno, ze prijde na americky trh nejaky cinsky konkurent a bude moci ukrojit velkou cast "elektrickeho" trhu. Majitele akcii pak splacou nad ztratami.
Uz vidim,ako ludia na sidliskach budu v noci hadzat z okna predlzovacky aby si do rana dobili svoje elektromobily..svetla buducnost zacina :)
Tak za prve, kde jste v USA videl ty "sidliste" jak v Petržalce??? Ani jedno!
Za druhe, v severnich oblastech USA a Kanady jsou uz DAVNO zasuvky pro kazde auto na parkovisti pred bytovkami - lide si tim muzou udrzovat teply benzinovy ci naftovy motor (elektrickou spiralou v motoru jak ve varne konvici) v extremnich mrazech uz desitky let - tak proc by se to nemohlo rozsirit vice a dale, pokud by o to byl zajem - za penize nebo v cene najmu?
A za treti, nemyslim, si ze by Tesla chtela masove oslovit zakazniky ze sidlist a uz vubec ne tech Slovenskych! Celkem jiste ma vetsina movitych zakazniku Teslu (v USA) i pekny rodinny dum s garazi a zasuvkou...