Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hyundai chce po dealerech stovky milionů. Za „kolektivní bojkot“

Distributor aut značky Hyundai v Česku přešel po neúspěšné arbitráži a zamítnutí většiny požadavků u Městského soudu v Praze do ostrého protiútoku proti osmi dealerům. Ti se se značkou rozešli ve zlém v roce 2014. Po každém z nich chce společnost Hyundai Motor Czech (HMC) uhradit částku ve výši 30,9 milionu korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P16e42t57r 50P63a34n16g12e86r76l 5247485180625

a zas ta popelnice

0/0
17.4.2017 10:16
Foto

M72a79r40t26i58n 67K19o80k10e50š 3948434181710

Zase ten psychopat Vošický, člověk aby se bál pomalu zvednout prkénko na WC.

0/0
15.4.2017 7:53

V36l48a49d59i76m42í56r 26R79e33t57t33i13n97g13e87r 5495846195135

To bych rád viděl toho tydýta, kdo by dnes chtěl být spojován s Hundayi. Ten tým kolem Vošického prodeje Hundayi v CR pohřbí.

0/0
11.4.2017 21:53

J40a75n 90V86r71a78b59e97c 4692300126244

Ve Škodovce se musí chechtat...

Po těchto článcích si snad žádný rozumný Čech nemůže koupit auto od HMC.

+1/0
11.4.2017 21:10

L73u39b69o40m60i44r 24M60a39c68h81o 2362380185827

v škodovke sa momentálne nechechtajú, ale škrípu zubami. Tender pre policajtov vyhral HMC a škodovka "utrela hubu".

+2/0
12.4.2017 6:56

J98a77r68o73s14l55a45v 92C76h49a78l38u74p28a 8814861195925

Je zajímavé pozorovat jak přistupuje k zákazníkům a dealerům KIA vs. HYUNDAY. Obě automobilky nabízejí vozy na stejných platformách se stejnými motory. Jen KIA si jde svoji cestou, neútočí na jiné automobilky a misto nákladného marketingu nabízí různé benefity pro zákazníky jako 7 let servisu zdarma a pod. To přinese do budoucna další spokojene zakazniky.

+3/0
11.4.2017 17:21

M95a88r87t47i73n 28S67e57d80o93n57a 2755236286969

A k cemu jsou spokojeni zakaznici, kdyz vas business nekvete? Podnika se za ucelem zisku, nikolik aby byl zakaznik spokojen. Spokojeny zakaznik je jednou z cest jak zisku dosahnout, ale neni to jedina cesta. Je plno firem kde zakaznici byli spokojeni, ale firma krachla nebo jeji produkt nevydelal.

+1/0
11.4.2017 17:45

P73e13t62r75a 53M61a44l45a63k50o58v73a 1348310630494

znáte business, který by se delší dobu udržel bez spokojených zákazníků? 8-o

+2/0
11.4.2017 18:34

J80a43r62o20s50l35a28v 83C21h97a90l37u47p29a 8734861135845

A taky bylo spousta firem které investovali do agresivní kampaně a ani si na trhu neškrtli. Já jen poukazují na dva přístupy k businessu a čas ukáže kdo měl lepší plán. Váš pohled na věc ve mě ale vyvolává otázku, a co potom? Vydělat urvat co se dá jít přes mrtvoly a po mě potopa. Jak asi naše civilizace doadne, když se takto budou chovat všichni. Bohužel je ale svět takto momentálně nastaven :-(

+1/0
11.4.2017 18:57

J67a44r31o63s66l83a33v 47B34i93r70n53e32r 4568385162988

Pro korporaci Hyundai byla "investice" v Nošovicích výhodná hlavně proto, že jí náš stát vše zaplatil. Stát poskytnul Hyundai investiční pobídky v hodnotě několika desítek miliard korun. Režim proplácí také náklady na zaměstnance včetně mezd. To není vše. Hyundai má také daňové prázdniny, takže stát přichází o miliardy ročně. Veškeré zisky proudí do ciziny. Užitek pro lidi, pro stát a "českou" ekonomiku nulový. Tolik stálo vytvoření 3500 pracovních míst s otřesnými pracovními podmínkami .

Oni se budou ještě soudit ??????

0/−3
11.4.2017 12:45

J74i24ř56í 79E73r40b60e50n 1663224506657

Pardon, kde jste přišel na to, že stát Hyundai vše zaplatil včetně mezd zaměstnancům? 8-o

+1/0
11.4.2017 13:21
Foto

V86l41a85d24a 59V38a72n25e40k 9573396874518

Na to přišel ,než se probudil....!Celá infrastruktura dala práci lidem v oblasti kde byla nezaměstnanost....podle něj by bylo lepší platit lidi na pracáku...;-D

0/0
11.4.2017 14:54

A61n30t48o45n97í72n 56S15v48o52b84o81d11a 3324793969782

Hlavně lépe placené nabírali ve Škodovce a TPCA, pptom sáhli do zahraničí, Slovensko a Polsko

0/0
11.4.2017 15:55

J51i47ř32í 74Z65á97ř37e91c97k98ý 5274568314535

Jste jako rádio Jerevan :

1. zaměstnanců je 2.500 s průměrnou mzdou 36,5 tis. kč/měsíc

2. desítky miliard jsou ve skutečnosti :

1,5 mld. CZK jako kapitálová podpora

0,7 mld. jako veřejná podpora při nákupu pozemků

3. "proplácení nákladů na zaměstnance" znamená 0,7 mld. CZK celkem v letech 2009-2012. Přitom každý rok odvede firma na SaZ poj. 0,35 mld.

4. Daňové prázdniny - byly vyčerpány v letech 2012-13 ve výši 2,3 mld. CZK.

Splatná daň za rok 2014 je 0,8 mld., za rok 2015 1,5 mld.

Jinými slovy - stát investoval cca 5,2 mld. CZK, které se již dávno vrátily.

PS : dotace se týkají výrobce aut, soudit se bude prodejce aut, tedy jiná firma.

+1/0
12.4.2017 20:30

T74o21m80á11š 83K55o12v24a36n68d64a 2637607874441

Ac je mi Hyundai nesympaticky svou reklamou, tak jsem po nem sahl, nebot 1.6 v atmosfere uz moc automobilek nema.

+5/0
11.4.2017 11:41
Foto

V17l90a49d50a 74V59a12n95e52k 9623136904238

Proměnné časování ventilů,na Vl.kvalt bez problémů 50km/hod...na lll.130 !R^;-D

0/0
11.4.2017 11:52

A53n96t45o33n46í68n 39S79v86o95b21o42d24a 3894583879662

Japonci používají atmosféry běžně, třeba Toyota a Mazda, moji favorité :-), cena není vše

+2/0
11.4.2017 12:21

M73i57r85e27k 48G95a31j14e68r 5501826969360

Mam Mazdu s atmosferou a nekdy mam pocit, jako by to melo turbo. Pri rozjezdu do kopce to totiz musim vytocit, aby motor poradne tahnul. Pri bezne rychlosti uz na plyn reaguje dobre. Mozna je to zprevodovanim automaticke prevodovky.

0/0
13.4.2017 4:01

A13n48t31o64n54í95n 88S77v67o49b55o29d27a 3424613839102

Automaty jsou trochu jiná kategorie, žená má automatickou převodovku ve svém autě, raději si řadí sama, protože si sám v plně automatickém režimu řadí občas svérázně :-)

0/0
13.4.2017 6:21

M11a25r78e13k 65P81o86s54p12í24š48i95l 2425305171

Tohle by si dovolili v Německu?

+2/−1
11.4.2017 11:21
Foto

V24l41a98d32a 63V55a50n12e67k 9483416954118

Proč ne ? I ve východním...;-D

+2/0
11.4.2017 14:55

Z26d46e79n51ě10k 12Ř68e95h51á34k 7881102357

Proč problémy ? Protože Korejci, pro ně jsme jen levná pracovní síla a lůza co má poslouchat. Netvrdím, že u dealerů jiných značek je to o 100% lepší ale Korejci jsou extrém.

+1/−3
11.4.2017 11:13

P31a34v87e73l 46M68o27r91a72v76e39c 3922459682148

Ale tady o pracovní sílu ani Korejce nejde.. Za tímto je jeden blbý manager _prodeje_, Čech.

+7/0
11.4.2017 11:48

A24n62t65o85n39í85n 51S43v27o95b71o52d30a 3814913169202

Ale v pozici ho drží Korejci, stačí mluvit s lidmi z Avie, kteří pracovali pod Korejci, takže raději Číňany :-(

+1/0
11.4.2017 12:43

M57i27r86o33s20l93a70v 11M13i65č56á42n 5659888440269

že si dělají takovou ostudu.

0/0
11.4.2017 11:08

D39a20v98i90d 71C13h62l78á14d16e80k 4392579684737

Když se takto Hyundai chová ke svým prodejcům, jak se asi bude chovat ke mně k zákazníkovi... ruce pryč.

+8/−2
11.4.2017 11:03

R85o53b28e97r73t 66Č11e57r15n33o29u50š51e35k 7137172951

Melete nesmysly. S vama primo nekseftuje HMC, ale prodejci. Mam i30, jezdim k jednomu prodejci na servis uz 3 roky, a nikdy s nima nebyl problem.

+1/0
11.4.2017 11:46
Foto

V80l80a26d28a 23V11a14n75e86k 9383636454188

Můj prodejce se také rozešel s oficiálním Hyundai,ale závazky vůči SVÝM zákazníkům plní vzorně dál......R^;-)

+4/0
11.4.2017 11:54

Z27d82e14n91ě88k 40R18o82z20s96y87p68a73l 2862633166810

Kromě agresivity je reklama firmy Hyundai lživá. Taky si myslíte, že jejich auta jsou česká? Já ne.

+2/−5
11.4.2017 10:57
Foto

V96l87a86d67a 37V53a91n86e56k 9883816894558

Vy věříte v "českou "Škodu !? 8-o;-D

+2/0
11.4.2017 11:13

T83o96m64á25š 92V21e66l40e38m25a48n 4325925267193

otázkou co znamená "česká". Vývoj a projekce je i v čr, ne ?

+1/0
11.4.2017 11:17
Foto

V46l25a23d27a 18V59a83n71e58k 9603376104248

i30 také vyvinuly v Německu vývojáři z evropských automobilek..;-) a vyváží se do celého světa i jako el lantra..

0/0
11.4.2017 11:19
Foto

I45v15a43n 52K66o26p84t30a 5377452711257

No třeba ford se take vyji v Evropě vyrábí v Kolíne n.R. a nikdo o nem netvrdi ze je to německé auto. Je TT madarske? Vyrábí se jen tam. Je Astra polska? Vyrabise se jen v polsku. Skodovka je tradičně českou značkou, nikdy nikde jinde nesidlia, s akcie muze vlastnit kdokoli. Mimochodem vlastni je společnost z holandská, takže vlastně je vasi logikou holandská.

0/0
11.4.2017 11:43
Foto

V83l87a80d77a 49V51a23n36e83k 9373716274338

Škoda má pobočku v Rusku,Číně...

0/0
11.4.2017 11:49
Foto

I38v28a83n 81K29o20p59t68a 5107232521937

Ano stejně tak Hyundai má pobočku v ČR. To zněj ale českou značku nedělá. Stejně tak v rusku vyrobenou škodovku nedělá ruskou značkou.

+2/0
12.4.2017 9:57

J20a86r31o10s35l57a44v 45B76i65r45n57e86r 4318875192768

Jde o to,do jaké země směřuje největší díl zisku.Nic složitého.U VW je to Německo.

0/0
11.4.2017 12:28
Foto

I85v27a30n 60K32o55p66t26a 5307232911767

No škodovky je to vývoj a investice pak dividendy z čistého zisku po zdanění vlastníkovi, tedy do holandska. Jde dohledat v obchodním rejstříku, zcela veřejně. U Hyundai, 100% mateřská firma v asii, smozřejmě nějaké investice do strojního zařízení dělají také. Ale i to z 90% nakupují v asii.

0/0
12.4.2017 10:05

M15a96r66t79i52n 91M17o77t58y27č90k23a 6391117497184

Určitě části auta ( zejména některé motory a převodovky) jsou opravdu u Škodovky české.. od vývoje až po výrobu...

0/0
11.4.2017 11:33

M16a95r11t88i97n 45S53e55d36o72n95a 2935536946379

V dobe globalizace neni zadne auto ceske, nemecke atd. V jedne lokalite je navrzeno, v dalsi montovano, jinde vyrabeny komponenty a v dalsi lokalite na komponenty vznika material. Nektere soucastky delaji pouze tri firmy na svete, takze tvrdit ze 100% vozu pochazi z jedne zeme je dnes asi nemozne.

0/0
11.4.2017 17:52
Foto

P90a64v92e84l 58P66o98k69o39r74n78ý 2746464190242

Pokud si někdo koupí Hyundai, jak by to bylo v budoucnu s náhradními díly, kdyby Korejci odešli? Není to riziko si nyní takové auto kupovat?

0/−7
11.4.2017 10:54

P64a31v65e68l 79M76o66r65a14v18e13c 3222839242108

"kdyby Korejci odešli" - a proč by to dělali? Už nějaká značka takto úplně odešla? A to takto argumentujete proti jakékoliv značce co není česká? Btw. i Škoda zde může vše zavřít a přesunout se..

Navíc, jezdí zde hodně desítek (či stovek?) tisíc Hyundai. Takový trh s náhradními díly se neopouští. A pokud ano, někdo jiný by se jej rád ujal.

+5/0
11.4.2017 11:06
Foto

I51v84a73n 67K34o24p69t71a 5747382401597

O třeba Chevrolet? Odešel. Isuzu, odeslo.

+1/0
11.4.2017 11:46

P91a74v43e24l 86M86o55r95a38v37e49c 3862349782808

Kolik aut zde prodávali? A kolik Hyundai (druhá nejprodávanější značka)?

+4/0
11.4.2017 11:47

R77o83b17e81r35t 11Č15e59r19n13o70u79š82e14k 7387902341

Tyhle tu jen prodavali auta, nemeli vyrobu... pokud se nemylim.

+1/0
11.4.2017 11:59
Foto

V65l88a79d20a 17V78a75n71e95k 9883316704168

Jestli to nevíte,tak koncern Hyundai- Kia je jedním z největších světových výrobců...;-)

+4/0
11.4.2017 11:15
Foto

P88a60v52e88l 68P66o24k29o36r87n21ý 2906384840952

Nevím, mě asijská auta tak moc nezajímají.

0/0
11.4.2017 11:27
Foto

V62l89a16d58a 26V41a18n58e16k 9833876614458

Mně zase nezajímají české a německé mobily...;-D

0/0
11.4.2017 11:29
Foto

P74a45v49e62l 70P49o46k55o60r56n26ý 2276984940792

Oni nějaké existují?

0/0
11.4.2017 21:11

R92o26b30e11r29t 58Č39e86r40n24o85u27š36e25k 7767532291

Firma, ktera sem investovala pres miliardu eur (dle jejich web), jen tak nezmizi.

0/0
11.4.2017 12:01

P14a53v78e89l 41S59e44d22l67á95k 3660206238411

Ono se sice říká, že negativní reklama je taky reklama. Ale tohle je naprosto nechutné, odrazující. Jestliže takové spory odradí další zákazníky, bude potom Hnůjdej žalovat zákaníky, že nechtějí jejich auta kupovat?

+4/−2
11.4.2017 10:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.