Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M32i32r40e71k 57G24a75j40e13r 5331276599660

Je falesne mluvit u biopaliv o "snižovani emisi". Emise se naopak zvysuji. Co je mozna nepatrne nizsi, jsou emise z fosilnich paliv. Nepocita se ale do toho zvysena potreba fosilnich paliv na produkci potravin, kterym byly ubrany vhodne plochy pro jejich pestovani.

+12/0
doporučit
14.4.2017 16:45

L98a98d83i95s56l28a85v 80K23a62l42o32u52s 7815356511820

Potřeboval bych, aby se experimenty prováděly v laboratoři a ne na vozech majitelů vozidel.

+8/0
doporučit
14.4.2017 18:10

P71a24t11r23i69k 36S36v65o29b42o72d87a 3319601446435

Biosložky do nafty. Sen každého znalce.

+4/0
doporučit
14.4.2017 17:44

L93a31d21i58s27l89a65v 36H18a69š97k49a 4153416501870

To jsou ale bludy...

CO2 je neškodný plyn

ať ekologové bojují s jedy atd...

+3/0
doporučit
14.4.2017 17:10

M29i32c54h45a65l 85G38r56e69g90o97r 8526184340402

Ale vždyť přece EU uznala, ža BIO paliva jsou omyl. Tak proč se u nás pokračuje?

+2/0
doporučit
15.4.2017 9:39

J80a87r19o86s13l39a33v 82S81u57c74h14ý 1103389855594

A proto tankuji u ČEPRO, tedy Eurooil čistou naftu bez biosložky! :-)

A jezdím s ještě nižší spotřebou!

+1/0
doporučit
14.4.2017 23:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.