Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Česku umělá inteligence pomáhá v call centru. Na Slovensku radí onkologům

Velké tuzemské firmy už nasadily do provozu systémy založené na umělé inteligenci. Česká pojišťovna pomocí něj analyzuje stovky tisíc hodin hovorů z call centra. Slovenská síť nemocnic používá umělou inteligenci k tomu, aby doktorům radila s léčebnými postupy pro pacienty s rakovinou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J44i56n42d16ř26i52c40h 24Š78k69o10p91e51k 4615331560585

aha, tak to vysvětluje jediné. Ještě má tento systém pár much, protože jinak by se nestávalo, že na mou odpověď "nemám zájem" začne druhá strana zjišťovat proč, případně za čas volá znovu ;-D;-D;-D

0/0
18.4.2017 6:58

M86i41l47a70n 54V73o21l36e75k 5489363896429

Ať si to vyhodnocuje, kdo chce, ale ať ty dotazníky sestavuje inteligence. Jakákoliv.

0/0
17.4.2017 9:50

M26a74r46c64e27l85a 11B55í27l19á 4607430142909

umělý telefonista by mi vadil méně, než 1.nadšené sdělení mladého muže, jaký skvělý produkt mi nabízí, 2. lhaní, že si tento hovor domluvil s mou sekretářkou, 3. nešťastná telefonistka, předvídající neúspěch, 4. hádavá telefonistka, která odmítá zdvořilou žádost o ukončení hovoru

+1/0
16.4.2017 20:26

M24a80r69t91a 71K77o66v34a22c22s26i32k29o66v67á 6893613964965

Na telefonu je tlačítko na ukončení hovoru. Není nic jednoduššího než jej zmáčknout.

+3/0
17.4.2017 7:48

M14i33r45o74s65l59a77v38a 49T36r97č42k79o40v91á 7506432144709

Celkem mě děsí její použítí v onkologii, protože to může vést k tomu, že někteří onkologové použijí bez přemýšlení to, co bude vyhodnoceno robotem

0/−2
16.4.2017 17:33

V69l65a30d14i57m23í44r 60V27y21s92o29k21ý 8552202681255

no a? "spock"

0/0
16.4.2017 19:22

J57i31ř91í 62P32r50a68ž90á41k 9800342811852

Nemohla by umělá inteligence pomáhat trvale v Parlamentu? Tam by byla potřeba hodně velká dávka.

0/0
16.4.2017 17:32

Z61d96e30n94ě76k 92V56a19l11e24n48t47a 3835190378794

To je fakt, protože každý hovor z CC je jak přes kopírák vedený cvičenou opicí R^;-D ..

0/0
16.4.2017 16:41
Foto

J86i73ř63í 82Š70a58f80e81r 4291101749877

Ten titulek je vážně úžasný!;-D!

0/0
16.4.2017 16:23

J32i33ř40í 58K97o29c90u97r52e28k 6985104665118

Přesto je ale možné, že velmi záhy bude velká část dotazů řešena stroji. Nikoli však po telefonu, ale prostřednictvím tzv. instant messagingu,...

Už se tak dějě celé roky. Cleverbot například. Ano, i Watson má web rozhraní pro chat, neveřejné.

0/0
16.4.2017 13:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.