Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

J67i94n72d89ř37i88c52h 51Š62k43o51p95e15k 4345581410215

aha, tak to vysvětluje jediné. Ještě má tento systém pár much, protože jinak by se nestávalo, že na mou odpověď "nemám zájem" začne druhá strana zjišťovat proč, případně za čas volá znovu ;-D;-D;-D

0/0
doporučit
18.4.2017 6:58

M43i13l81a69n 37V45o77l71e52k 5849223976419

Ať si to vyhodnocuje, kdo chce, ale ať ty dotazníky sestavuje inteligence. Jakákoliv.

0/0
doporučit
17.4.2017 9:50

M83a89r14c76e78l78a 79B59í35l45á 4337910842289

umělý telefonista by mi vadil méně, než 1.nadšené sdělení mladého muže, jaký skvělý produkt mi nabízí, 2. lhaní, že si tento hovor domluvil s mou sekretářkou, 3. nešťastná telefonistka, předvídající neúspěch, 4. hádavá telefonistka, která odmítá zdvořilou žádost o ukončení hovoru

+1/0
doporučit
16.4.2017 20:26

M33a49r61t35a 69K29o45v12a80c89s18i88k33o29v14á 6253893204665

Na telefonu je tlačítko na ukončení hovoru. Není nic jednoduššího než jej zmáčknout.

+3/0
doporučit
17.4.2017 7:48

M71i38r73o26s35l54a97v15a 75T20r20č95k51o14v94á 7256452824659

Celkem mě děsí její použítí v onkologii, protože to může vést k tomu, že někteří onkologové použijí bez přemýšlení to, co bude vyhodnoceno robotem

0/−2
doporučit
16.4.2017 17:33

V75l95a60d93i80m24í53r 58V73y63s68o24k77ý 8602632211125

no a? "spock"

0/0
doporučit
16.4.2017 19:22

J96i94ř62í 30P92r19a34ž15á39k 9850232721862

Nemohla by umělá inteligence pomáhat trvale v Parlamentu? Tam by byla potřeba hodně velká dávka.

0/0
doporučit
16.4.2017 17:32

Z46d48e48n93ě59k 72V90a23l30e66n61t89a 3395890978584

To je fakt, protože každý hovor z CC je jak přes kopírák vedený cvičenou opicí R^;-D ..

0/0
doporučit
16.4.2017 16:41
Foto

J56i84ř49í 17Š98a62f25e88r 4551501899317

Ten titulek je vážně úžasný!;-D!

0/0
doporučit
16.4.2017 16:23

J18i67ř51í 65K22o35c25u73r64e14k 6695494905448

Přesto je ale možné, že velmi záhy bude velká část dotazů řešena stroji. Nikoli však po telefonu, ale prostřednictvím tzv. instant messagingu,...

Už se tak dějě celé roky. Cleverbot například. Ano, i Watson má web rozhraní pro chat, neveřejné.

0/0
doporučit
16.4.2017 13:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.