Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J51i38ř10í 26F69o38g60e33l 2180301186742

Pro parní lokomotivy by se v grafikonu na mimořádné události čas měl vždy najít.

Je to totiž technická nádhera a každé dítě by mělo vidět vybehnout pomocníka s mazničkou.;-)

+29/−1
doporučit
15.4.2017 9:20

D79e56n49i53s 84H22u66m27l 4612705225966

Parní lokomotiva je to nejhezčí, co kdy člověk postavil

+25/−1
doporučit
15.4.2017 10:45
Foto

A65n40t23o96n43í97n 30Š57á52c95h21a 5235325888384

Dobrý den všem,

můj soused na mašince jezdil trať Brno-Trenčnaská Teplá a zpět. Musím se svěřit,že tato jízda je to zážitek na celý život. Ohromné a perfektní stroje.No co dodat nostalgie.Vagony měly na obou koncích zábradlíčko a v létě super jízda. No no nemá slov.Doporučuji vyzkoušet. Štastnou jízdu.R^

+21/−1
doporučit
15.4.2017 12:30

M57a94r76e40k 82H26e88n16y67c48h 4608253827832

Neměl by novinář znát pravopis?!

+12/−2
doporučit
15.4.2017 8:27

L39a50d88i66s87l28a13v97a 46S35t74r31n87a26d37o59v37a 3398614321372

Česku jich má .....čtete to po sobě ?

+12/−2
doporučit
15.4.2017 7:49

J69i66ř92í 80T24e49p50r 4177390935465

V nějakém pořadu jsem slyšel, že parní lokomotiva je tak uchvacující proto, Vprotože jako jediný stroj (pro pohyb) má všechny mechanické části zvenčí (míněno nezakryté).

Moc krásně řečeno. R^

+7/0
doporučit
15.4.2017 17:38

Z15d74e67n65ě70k 34N65e11č20a53s 2951392152185

Česku jich má. ...???

+7/−2
doporučit
15.4.2017 7:42

J93a11n 89C40i87g33l84e30r 7608121800314

Krásné fotky - tady má někdo mašinky opravdu hodně rád...

+4/0
doporučit
15.4.2017 10:18
Foto

V72o16j14t63ě57c39h 95P79a84v81l50í68k 5934651154958

Zajímavé slovo, taková "úzkolejka".

+5/−2
doporučit
15.4.2017 10:03

S31t27a25n70i63s75l16a54v 48R27o98s16e22c30k53ý 9175639891129

Nedávno tady byl článek, jak NKÚ kritizoval vyhození 1 miliardy Kč na rozvoj vzdělanosti, opravdu to byly vyhozené peníze.

+5/−2
doporučit
15.4.2017 8:02

V91á94c15l88a47v 10J18o37n19á28š 8482703932673

Můžu je taky udat, stejně jako souseda, když mu jde z komína hnusnej kouř?

+11/−13
doporučit
15.4.2017 7:10

P78a33v39e84l 64C60h19a39m97r19á18d 4227960729715

Aby nám to EU nezatrhla na emisích, to by bylo měření ;-D .

+4/−3
doporučit
15.4.2017 8:56

M61a96r61i39á75n 13B14e35d21n35á32r62i66k 9771441300778

Ještě by to chtělo dobové vagonky a může začít jezdit hezký dobový vlak ;-)

+3/−2
doporučit
15.4.2017 13:57

L37u22b54o50š 29U76l78r34i51c81h 5641170798394

Na Slovensku normál, aj dnes cez ihrisko.

https://youtu.be/3WWlhuKI2MI

+2/0
doporučit
17.4.2017 14:14

J87i21ř64í 47N65e50v19r63l90a 8752293139727

A co ti idnesem vychvalovaní Regiojet a Leoš? Dokážou nabídnout parní lokomotivy pro lidi jako ty "zlé" ČD? :-P Dneska žádný komentář od tiskového mluvčí Arrivy či Regiojetu?:-P

+8/−16
doporučit
15.4.2017 8:14

R39o37m55a71n 29J74e87s43c68h60k26e 9218765837605

Nevím, kde odborník vzal tvrzení, že starší stroje byly stavěny na horší uhlí ? Parní mašiny chtěly vždy dobré uhlí. Do roku 1918 to platilo 100 %. Pak se začalo šetřit na nesprávném místě. Ono topit špatným uhlím byla pro topiče velká dřina. Až po zavedení mechanických přikladačů se mohlo topit horším ulím.

+2/−1
doporučit
16.4.2017 12:18

S50t61a31n69i13s55l92a74v 54R23o95s63e37c27k57ý 9625749981729

České dráhy začnou letos opravovat svůj „čtyřkolák“ používaný hlavně pro vlaky kolem Prahy, příští rok chtějí ale vyjet po dlouhé době s lokomotivou 414.096, kterou si přivezli

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/v-cesku-jezdi-64-parnich-vlaku-die-/eko-doprava.aspx?c=A170414_151243_eko-doprava_ozr

Hrubka ve slově přivezly.

To už je opravdu silný kafe.

+2/−2
doporučit
15.4.2017 8:05

J16a94n 23K36o91h87l 4153507531514

Jako já tu módu chápu.. je to romantika. Koleje z 19. století a na nich parní vlak - to dává smysl.. jen škoda, že nemáme i rychlodráhy a na nich moderní vlaky. Pak by bylo na regionálních tratích víc prostoru i pro podobný historický provoz..

+2/−3
doporučit
15.4.2017 15:50

L13u31k54á72š 35Š13m50a24h97e42l 2687824442794

Tak bude nebo nebude jezdit pára na JHMD?

http://jhmd.cz/sluzby/nostalgicke-vlaky

Chtěli jsme tam jet v létě o prázdninách, vím, že s novým vedením mají nějaké potíže, ale že by měli na stránkách jízdní řád, který nebude platit, bez jakéhokoliv upozornění?8-o

+1/0
doporučit
16.4.2017 12:25

J27i16ř77í 34K16o51c13u62r46e76k 6205534555478

Jo, Britové. Ti se dokonce složili na stavbu nové parní mašiny pomocí soudobých technologií. Valivá ložiska místo kluzných, svařovaný rám... Nadšenci do toho dali milion liber.

+1/0
doporučit
15.4.2017 11:14

J94a77k25u50b 52J30a12n19á74s 7197639913539

Poradce přednosty stanice je asi job na pohodu

+1/0
doporučit
15.4.2017 9:46

J22i60ř11í 39N46e21v77r55l74a 8802363269477

"Nemá sice zdaleka na Velkou Británii, kde dodnes jezdí kolem 600 strojů" - Pane Sůro, jak můžete srovnávat malé Česko a obrovskou Británii a navíc s úplně jiným historickým vývojem než u nás, to fakt nepochopím... To je zase novinařina... :-)

+3/−10
doporučit
15.4.2017 8:10

A10n98t67o18n94í24n 58Č93e75c12h 7646527426919

S dětmi bych radši šel podívat na České rychlovlaky...

+5/−22
doporučit
15.4.2017 8:06

J58i24ř95í 13M24a51t58u59š 6509851752

...asi nějaký Čaučesku ...

+1/−1
doporučit
15.4.2017 7:58

T80o17m44á69š 48M12a43x24a 5353820125197

Samozřejmě, že máme parních lokomotiv hodně, když je teprve před pár lety ČD vyřadily z normálního provozu :-P

+5/−27
doporučit
15.4.2017 8:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.