Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M56i96c46h32a40l 11N12a46j72m40a88n 7279793816570

Krásy to moc nepobralo, ale na tu to nejezdí. Chybějící rádio a klimatizace? to nemají pošťáci v rozvážkových autech ani teď.

Tady pro to využití elektroauto má smyslR^.

+29/0
doporučit
20.4.2017 6:42

M10a45r59t68i37n 22N21o18v38á49k 6683577929731

32.000 EUR? To je zajímavé.. ! - a vůbec se mi to nezdá.. proč by DHL investovala do něčeho, co stojí plus minus stejně jako další konkurenční firmy na trhu? Možná to bude jejich "vysněná cena", za kterou to chtějí prodávat dále - ale je nesmysl, že by výroba stála tolik..

ostatně pro zajímavost článek rok starý, kdy se výroba tohoto auta odhadovala na pouhých 5000 EUR - což sakra dává logiku, proč to DHL koupila celé pro sebe:

https://www.novinky.cz/auto/417110-nemecka-posta-se-svym-elektromobilem-dela-vrasky-automobilkam.html

+12/0
doporučit
20.4.2017 2:04

J64a92n 58S32z71a53m73a46r95á14n97s17z70k70ý 1452432337418

Za tu cenu se to luxisne neoplati. Radeji normalni dodavka v cng....

+10/0
doporučit
20.4.2017 7:46

D54e27n79i25s 28H90u54m49l 4442885185826

Není se čemu divit, rádio by snížilo dojezd o 15% a klimatizace o 40%

+14/−3
doporučit
20.4.2017 8:51

P70e52t18r 71V18o47n39d93r18a38c82e62k 7495541693300

Jedna elekro hračka vyjde na 850tis/kč a nejlevnější dodávka na benzín stojí 190tis/kč ( s DPH ) - otázka pro ekoteroristy - za jak dlouho dodávka projezdí 650tis ?? A uvědomte si , že elektrika také není zadarmo a baterie mají omezenou životnost a likvidace nebude zadarmo !!!!

+28/−11
doporučit
20.4.2017 3:39

M50a49r71e94k 25W37o12l75f 3939487744672

Výborně, tohle aspoň pomůže ulevit centru velkých měst ( kde to bude mít největší smysl provozovat) od smogu - ne ze bych si dělal iluze ze to par dodávek od pošty zachrání, ale je to ta pověstná první vlaštovka.

+8/0
doporučit
20.4.2017 8:40

Z77d31e19n84ě38k 22W43e54r97n98h61a96r13t 6387325262438

Ano, v přískokovém pohybu při rozvážkách v centru města může být elektromobil velmi výhodné řešení. To beru. Ale jako dopravní prostředek pro běžnou rodinu není a jak to vypadá, ještě dlouho nebude.

+12/−4
doporučit
20.4.2017 5:50

J26a75k72u30b 34S97e93k26e22r66a 6426490426775

100000 elektrododavek rocne? To bude ekologicka katastrofa 

+11/−4
doporučit
20.4.2017 7:44

J69a72n 71J26e86m29e97l34k36a 1215250

Zdá se, že rozdíl mezi českou a německou poštou je taky značný. Německá investuje. Česká v době eshopů neinvestuje, upadá, plánuje zavírat, prodávat pobočky v menších sídlech.

+6/0
doporučit
20.4.2017 8:55

M31a51r86e74k 91W85o15l85f 3429767724122

Jeste me napadlo - vzhledem k tomu ze je to pro postaky jestli by nemelo smysl dat tomu volant doprava? Predjizdet s tim stejne nikoho nebudou a aspon by vystupovali rovnou na chodnik a ne do silnice.

+5/0
doporučit
20.4.2017 11:53

J46i53ř32í 24N67o26v54á10k 1144653317918

Volant prý bude za příplatek.

+7/−2
doporučit
20.4.2017 8:04

V34l40a22d45i96m44í91r 48F60i15b12i56g16e51r 5304801371634

VW se nemá co čílit, prostě nenabídli co chtěl zákazník a ten si spočítal, že ho vlastní vývoj a výroba vyjde levněji. Cena za kus je vysoká, když se vyrábí po tisících za rok, ale až se rozjede výroba na těch plánovaných 100000ks tak se fixní náklady rozmělní.

Ta cyklotříkolka by se hodila našim pošťakčám, u nás když mají kolo dostanou jen tašky a jsou ověšené jak Vietkong v džungli na Hočiminově stezce. Takhle by se jim tam vešlo vše pohodlně a s elektropohonem by to zvládly rychleji.

+4/0
doporučit
20.4.2017 11:32

J98a11n 95M70a35l71ý 1635149394178

Tak to docela přitlačili na cenu, když to původně mělo stát 135 000.

https://www.novinky.cz/auto/400301-nemecka-posta-si-vyrobi-vlastni-auta-elektromobily.html

+4/0
doporučit
20.4.2017 11:12

O20n20d64ř30e94j 49V60a72r68o88š96č83á33k 9501400507757

Tady je zase chytraku, kteri neustale melou dokola, jak jsou ti Nemci uplne blbi, jak se jim sype energetika, jak neumeji vyrabet, jak i ta nova elektrododavka stoji za kulovy... Zatimco realita je nekde jinde. Zkuste si par mesicu zit v Nemecku. Ne jen zajet do prvniho Lidlu za hranicema. Ten rozdil, mezi Zapadem a Vychodem sice uz neni tak markantni jako pred 30 lety. Ale v hlavach lidi je porad. Proto to taky v Cesku vypada tak, jak to vypada. Dodavku vyvinuli studenti z RWTH, zalozili si firmu, s velkym uspechem ji prodali DP/DHL a cely ten projekt funguje a vyplati se, i kdyby mel vyrabet jen pro DP. A DP si umi moc dobre spocitat, proc to udelala a proc "nespolupracovala" na vyvoji s VW.

+5/−2
doporučit
20.4.2017 9:38

M17a26r95e73k 72W50o66l29f 3959637154492

Skutecne ekologicke auto (tedy takove ktere je energeticky nenarocne jak na vyrobu, tak na provoz) prakticky neexistuje. Nejvetsi nevyhodou elektroaut jsou vysoke vyrobni naklady (zatim), limitovany dojezd a potreba vymeny drahych baterii kazdych X let. Na druhou stranu prime naklady na jeden km, zejmena v mestskem provozu, jsou daleko nizsi. Elektroauta jsou taky o hodne jednodussi - zadna spojka, prevodovka, vyfuk, rozvody, vymeny oleje v motoru atd. I brzdy se diky brzdeni elektromotorem a rekuperaci pouzivaji daleko min, jen se s tim musi clovek naucit trochu jezdit. Co se pouzitych baterii tyce, na ty uz si brousi zuby spousta firem - daji se totiz vyuzit ke skladovani elektriny, coz pomuze vyresit nejvetsi problem obnovitelnych zdroju elektricke energie - jejichz vykon casto zavisi na pocasi a je tudiz promenlivy. Ono totiz baterie ktera ma 40-50% puvodni kapacity je sice v aute uz k nicemu, ale to neznamena ze je nepouzitelna.

+3/0
doporučit
20.4.2017 9:43

M81i91c14h84a66l 49Š94r46o36u21b12e68k 8174676743110

Na dodávku do města dává elektropohon smysl, dopoledne jedzí, přes oběd píchnout do rychlonabíječky a pak další runda, bez smradu hluku a za levno R^

+3/0
doporučit
20.4.2017 8:51

J27a71k29u94b 30K86o96s 3236202160474

To se to podniká, když si to sami od sebe kupují. Uvidíme jestli si to koupí i někdo jiný :-)

+3/0
doporučit
20.4.2017 6:52

L68a97d10i97s85l55a33v 86B95e92r97o66u10n44s14k48ý 1947232363666

Česká pošta a vypsaná soutěž - stejně nakoupí to, za co nějaký vyšší manager dostane všimné . . .

+3/−1
doporučit
20.4.2017 6:41

O14n75d64r12e33j 43K20a29l93m94a89n 1730596124362

Mohli jsme mít krásné nové dodávky s rádiem klimatizací a funkčním interiérem, které vydrží leta. My jsme ale řekli ne, v létě se budeme smažit, v zimě klepat kosu a za dva roky koupíme novou.

+4/−3
doporučit
20.4.2017 7:21

P48e36t22r 26S23p83a80t77z18i28e15r29e59r 7264482115984

ale je tu vidět v diskuzi jak mnoho čechů..řekl bych převážná většina...jsou zapšklý konzervy a co se týká jakýchokoliv nových možností, technologií, tak aniž by to bylo vyzkoušeno, aniž by to bylo zavedeno...tak už je to špatně a raději se budeme držet těch smradlavých aut....se divím, že tyhle konzervy nechtějí ještě jezdit na bryčkách...:D nové technologie to je pro ně jako když církev odsuzovala fyziku a vědu..;-D

+8/−11
doporučit
20.4.2017 8:13

R83a49d42e91k 42U97r74b51a44n 4139920114127

Škoda, že podobné start-upy nevznikají v Česku. Ale tady se díky vlivu z východu pořád tlačí propaganda, že auto na elektřinu se snad ani nerozjede. A tak nám do budoucna zase nezbyde nic jiného, než tahle auta montovat pro zahraniční vlastníky.

+7/−10
doporučit
20.4.2017 4:31

P34e16t97r 18S64p22a82t96z23i82e33r97e56r 7824282245594

a zase tu objevují lidi co nadávají jak je to drahé....a zase krátkozrace nevidí, že cena je taková jen proto, že ty auta se zatím masově nevyrábí. Kdyby například Škoda měla jeden model velikosti pick-upu co by vyrobila tak jen 2000 kusů ročně...tak by jste viděl jaká by byla palba za to auto. Takže až se jakékoliv elektro bude masově vyrábět...tedy bude sjíždět jedno auto za minutu...tak cena bude podobná těm za dnešní auto na fosilní paliva. A co se týká výdrže baterie.....všichni výrobci prakticky dávají záruku na baterii cca 10 let. A po 10-ti letech ta baterie má mít stále 80% výkonu. Takže ty keci o tom jak baterie nic nevydrží jsou zcela mimo. Jenže to by se tito kritici museli přesunout do roku 2017 a nekoukat na baterie v roce 1998....;-D;-D;-D

+8/−14
doporučit
20.4.2017 7:26

T12o55m93á90š 89M20a68c43e15j38k47a 6731772797877

Až bude elektroaut více než může bezedná státní kasa akceptovat, tak bude po výhodnosti.

+2/0
doporučit
20.4.2017 10:50

J76a16n 93V98á31c51l61a35v27í11k 3702666191939

Pokud vynechame ekologii baterii a pokud to dava financne smysl, pak se jedna o jedno z rozumných vyuziti elektromobilu při soucasnem stavu techniky a umim si představit, ze budou vetsi města v nejakem delsim casovem horizontu po firmách požadovat pouziti elektromobilu při rozvozu zboží nebo třeba pro taxi sluzby.

+2/0
doporučit
20.4.2017 9:47

L85i24b56o36r 84M11a47c17h21a43l94e38k 1734595835448

Vtip z Nemecka: Jako kluci zvonili na zvonly a utekly, dnes zozvazi baliky s DHL.

+2/0
doporučit
20.4.2017 6:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.