Diskuze

Jedna sedačka, žádné rádio. Výrobce elektrododávek bez příkras roste

Společnost StreetScooter, která vyrábí elektrické dodávky pro německou poštu, má velké plány. Chce se stát lídrem trhu v zelené logistice, dodávat užitkové vozy na baterky i dalším dopravcům a zvýšit produkci až na sto tisíc vozů ročně. Aby mohla konkurovat zavedeným výrobcům, osekává výbavu na minimum. O nasazení poštovních elektroaut přitom uvažují také tuzemští přepravci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když loni ukázala firma StreetScooter svoji elektrickou dodávku pro německou poštu na veletrhu v Hannoveru, šéf Volkswagenu Matthias Müller prohlásil, že je z ní „otráven až do morku kostí“. Důvod byl prostý: dříve jezdila německá pošta s dodávkami od Volkswagenu, nyní je však nahrazuje elektrododávkami vlastní výroby. „Ptám se sám sebe, proč Deutsche Post na vývoji nespolupracovala s námi,“ podivoval se loni Müller.

----------------

Ani se nedivím.;-DVolkswagen nasazuje takové ceny, že si velká firma raději založí vlastní automobilku.;-D

0 0
možnosti

P29a86v62e80l 56B36a63l63a

22. 4. 2017 19:53

Každý dobře ví, že auto na baterie má sice ekologický provoz, ale výroba je krajně neekologická, hlavně při výrobě baterií. El. energii vyrábí dnes hlavně spalovací elektrárny, která smogem nahradí onu dodanou el. energii. Řidič je např. omezován na topení v zimně. Je velká energetická náročnost na dobíjení. Pokud se baterie poškodí, tak výměna stojí jak půlku auta. Mluvil jsem s několika lidmi co s tím jezdili, a všichni nadávali. Holt si někdo namastí kapsu a peníze z dotací si pěkně užije.

0 0
možnosti

To je sice pravda, ale baterii má dnes každé auto, alespoň jednu. Samozřejmě baterie by měly mýt elektronickou ochranu. Bez toho to nemá smysl pořizovat.

0 0
možnosti

"...proč Deutsche Post na vývoji nespolupracovala s námi,“ podivoval se loni Müller." Proč? Třeba proto, že by ve výsledku bylo to přibližovadlo výrazně dražší. Nicméně v našich podmínkách nevybavit již nový vůz klimatizací, bude v horkých letních měsících pro zaměstnance dosti vyčerpávající a dnes je to už i ve firemních flotilách standardní výbava. Nicméně všichni asi tuší, proč tam klimatizace není, bo baterky. Naopak vyhřívaná sedačka je v těch elektrododávkách naprostá zbytečnost. Ještě tam nedejte ani topení a zaměstnancům nafasujte na zimní období doplňující výbavu termosky a vaťákové doplňky s beranicí ;-D

0 0
možnosti
Foto

Naprostý nesouhlas.

Klimatizace se v našich podmínkách hodí pár týdnů v roce. Ale vůbec v autě, ze kterého se každou chvílí vystupuje. Topení je to samé.

Naopak vyhřívaná sedačka se po nastoupení do vymrzlého auta hodí každému. Rozdíl oproti klimatizaci a topení je v tom, že stačí pár minut.

0 1
možnosti

P63e27t48r 38B88á85č23a

20. 4. 2017 14:36

Ani zadarmo !!

0 0
možnosti

M65a19r83e48k 72W34o23l64f

20. 4. 2017 11:53

Jeste me napadlo - vzhledem k tomu ze je to pro postaky jestli by nemelo smysl dat tomu volant doprava? Predjizdet s tim stejne nikoho nebudou a aspon by vystupovali rovnou na chodnik a ne do silnice.

5 0
možnosti

Příliš velký nezvyk. Ale doprostřed...?:-)

0 1
možnosti

VW se nemá co čílit, prostě nenabídli co chtěl zákazník a ten si spočítal, že ho vlastní vývoj a výroba vyjde levněji. Cena za kus je vysoká, když se vyrábí po tisících za rok, ale až se rozjede výroba na těch plánovaných 100000ks tak se fixní náklady rozmělní.

Ta cyklotříkolka by se hodila našim pošťakčám, u nás když mají kolo dostanou jen tašky a jsou ověšené jak Vietkong v džungli na Hočiminově stezce. Takhle by se jim tam vešlo vše pohodlně a s elektropohonem by to zvládly rychleji.

4 0
možnosti

A Vy si myslíte, že naše Pošta by byla ochotná něco udělat pro své pošťačky? 8-o. Možná jim nakázat více podomního prodeje a na přepážkách možná začít prodávat ještě banány a nafukovací lochnesky.

9 0
možnosti

J90a81n 24M97a96l65ý

20. 4. 2017 11:12

Tak to docela přitlačili na cenu, když to původně mělo stát 135 000.

https://www.novinky.cz/auto/400301-nemecka-posta-si-vyrobi-vlastni-auta-elektromobily.html

4 0
možnosti

No to byly puvodni "reklamne odhadovane" vyrobni naklady.... ne "cena"

1 0
možnosti

D74a80v45i23d 41P80e36c48a

20. 4. 2017 10:51

Pošťák jezdí potichu...

1 0
možnosti

...a zvoní stejně tak :-P

0 0
možnosti

Až bude elektroaut více než může bezedná státní kasa akceptovat, tak bude po výhodnosti.

2 0
možnosti

I63g44o41r 21S74v67a67t46o66s

20. 4. 2017 10:45

to je ale pekny napad pro "vrcholove manažééééry" Česke posty: co tak koupit treba znacku LIAZ a utopit v projektu "nase česka dodavka pro CP"...2-3 miliardy?

0 0
možnosti
Foto

J16i10ř52í 21E64r52b36e59n

22. 4. 2017 11:18

Tu elektrododavku mel LIAZ vyvinutou uz v roce 1991 ;-)

0 0
možnosti