Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J41i32ř76í 69V68o35s28t69ř87á18k 2801628219741

Hlavní otázkou je komfort cestujících. Dnes se vše možné normuje, řeší se často hlouposti. Turistický let do Egypta s naší slavnou leteckou společností považuji za týrání lidí. TS tak sice objednal nová letadla, ale pokud tam narvou množství řad, je to jedno. Ostatnĕ o cestující nejde, nová letadla přinesou ekonomičtější provoz. Z hlediska cestujících žádný pokrok.

+7/−1
doporučit
18.4.2017 17:59

P82a79v56e74l 68H79r66u57s21k92a 9452519735150

Airbus vyrábí letadla po celé Evropě a k převozu různých dílů používá speciální letadla, lodě a auta. Nechápu jak se tenhle politický výrobní proces může vyplatit resp. jak dlouho to ještě vydrží.

+1/0
doporučit
18.4.2017 19:47

J40i77ř14í 46P83r92a55ž55á21k 9400142471952

Převoz velkých dílů z Toulouse do Hamburku je asi dost nákladný. Boeing asi všechny velké díly vyrábí na jednom místě, nebo ne? Pochopím subdodávky malých dílů od jiných výrobců.

+1/0
doporučit
18.4.2017 17:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.