Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J18i14ř33í 42V98o31s60t18ř33á83k 2341378789841

Hlavní otázkou je komfort cestujících. Dnes se vše možné normuje, řeší se často hlouposti. Turistický let do Egypta s naší slavnou leteckou společností považuji za týrání lidí. TS tak sice objednal nová letadla, ale pokud tam narvou množství řad, je to jedno. Ostatnĕ o cestující nejde, nová letadla přinesou ekonomičtější provoz. Z hlediska cestujících žádný pokrok.

+7/−1
doporučit
18.4.2017 17:59

P52a73v38e28l 27H48r42u35s67k59a 9812589655750

Airbus vyrábí letadla po celé Evropě a k převozu různých dílů používá speciální letadla, lodě a auta. Nechápu jak se tenhle politický výrobní proces může vyplatit resp. jak dlouho to ještě vydrží.

+1/0
doporučit
18.4.2017 19:47

J21i50ř93í 33P81r27a16ž87á16k 9540632881422

Převoz velkých dílů z Toulouse do Hamburku je asi dost nákladný. Boeing asi všechny velké díly vyrábí na jednom místě, nebo ne? Pochopím subdodávky malých dílů od jiných výrobců.

+1/0
doporučit
18.4.2017 17:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.