Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K89a18r41e40l 11Ř71e44h80á92č33e43k 9172380951212

Ono je tento nákup logický. Pronájem lokomotiv Vectron je drahý, lokomotivy 162 jsou pomalé a vlaky regiojet jsou proto nejpomalejší na trati, jak vlaky ČD, tak vlaky Leo express jezdí max 160 km/h, regiojet pouze 140 km/h. Stejně tak je logický nákup dalších vozů, některé vozy, co koupil Jančura od ÖBB už jsou také ve špatném technickém stavu a potřebují buď pořádnou opravu nebo nahradit.

+16/0
doporučit
18.4.2017 11:25

T79o64m62a97s 15A90p27l 4556596753520

ta vizualizace musela dát spousty práce :)

+9/0
doporučit
18.4.2017 11:21

J44i29ř59í 83H65o57v30o31r34k72a 8487176892245

Je to jen důkaz, že Škodivka z Plzně nenabízí plnohodnotný výrobek pro bezproblémové ježdění po Evropě

+10/−3
doporučit
18.4.2017 11:06

P49e84t78r 25N55e82c43h87a91n57i60c50k80ý 7113236448570

Rozhodně dobrá zpráva, že už nebude brzdit ostatní. Silná lokomotiva se mu na ty extra dlouhé vlaky bude hodit. Peršingy si může nechat na noční vlaky, kde to je celkem jedno.

+4/0
doporučit
18.4.2017 12:35

M64i87l65a52n 83I96l37l74e22k 6843146327710

Ony uvažované VRT se mají začít stavět cca v r.2030, do té doby je klidně může Regiojet upotřebit. A i poté budou na regionální dopravu "stačit" takovéto lokomotivy. Z Blanska do Adamova nikdy nebude jezdit "TGV".

+4/0
doporučit
18.4.2017 11:19

A74l47e58x 29T21o11r98o76k 1426631523713

Ono to není jen o konstrukční rychlosti. Elekronická 162 se rozjede mnohem rychleji jak neohebná 151 se stykačovým ztrátovým řízením a při vzdálenosti rychlíkových stanic sotva 50 km (např. Hranice na Mor. - Ostrava Svinov) to zvládne v pohodě za stejný čas. Navíc ne všude je rychlost 160 km/h.

Když Regiojet 1009 vyjede z Hranic 3 min. po EC Polonii a v Ostravě Svinově pak z Regiojetu tu Polonii ještě vidím, tak 162 asi není až takovou brzdou jak se tady snaží někteří odpůrci Regiojetu naznačit.

Spíše než lokomotiva, tak je brzdou délka vlaku, protože o to více trvá průjezd pomalou jízdou nebo jízdou do odbočky přes výhybku.

+3/0
doporučit
18.4.2017 15:44

M98i42c83h56a17l 86P75a17s60t50o46r40e51k 4574140128698

Aha takže v době kdy se konečně uvažuje o zvýšení rychlosti na železnici v ČR tak si Jančura nakoupí lokomotivy na 160km/h. Zase na tom budou lépe ČD s 109E která může jet 200km/h.. Logiku RJ vážně nechápu.

+4/−11
doporučit
18.4.2017 11:14

V78l20a26d28i82m22í91r 60S88v21o44b80o32d34a 5220801845649

Něco podobného jsem chtěl napsat, Škodovka se v podstatě vyřadila sama. Škoda.

+1/0
doporučit
2.5.2017 13:35

L52u27c14i96a37n 24P20a31p37a17z17i71a17n 5984397961315

Škoda, že raději nenakupuje české zboží, třeba české lokomotivy. Co je české, to je hezké.

+1/−1
doporučit
18.4.2017 23:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.