Diskuze

RegioJet na nákupech. Dopravce pořídí nové lokomotivy z Německa

Soukromý dopravce RegioJet výrazně modernizuje svoji železniční flotilu. Od společnosti Bombardier koupí až 28 nových lokomotiv, od Astry pak další velkoprostorové vozy. Jde zatím o největší transakci letošního roku na českém železničním trhu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Něco podobného jsem chtěl napsat, Škodovka se v podstatě vyřadila sama. Škoda.

1 0
možnosti

Škoda, že raději nenakupuje české zboží, třeba české lokomotivy. Co je české, to je hezké.

1 1
možnosti

Jen blázen by po anabázi ČD s nákupem 109e podstupoval něco podobného. Koupíš, dodají pozdě a ještě ty platíš pokutu, za to že jsi nechtěl zaplatit nedodané věci.

4 0
možnosti

A30l79e35x 43T19o97r32o92k

18. 4. 2017 15:44

Ono to není jen o konstrukční rychlosti. Elekronická 162 se rozjede mnohem rychleji jak neohebná 151 se stykačovým ztrátovým řízením a při vzdálenosti rychlíkových stanic sotva 50 km (např. Hranice na Mor. - Ostrava Svinov) to zvládne v pohodě za stejný čas. Navíc ne všude je rychlost 160 km/h.

Když Regiojet 1009 vyjede z Hranic 3 min. po EC Polonii a v Ostravě Svinově pak z Regiojetu tu Polonii ještě vidím, tak 162 asi není až takovou brzdou jak se tady snaží někteří odpůrci Regiojetu naznačit.

Spíše než lokomotiva, tak je brzdou délka vlaku, protože o to více trvá průjezd pomalou jízdou nebo jízdou do odbočky přes výhybku.

3 0
možnosti

P84e26t96r 81K29o16r70b28e38l

18. 4. 2017 21:49

Nejsem odpůrcem RJ, ale 162 s deseti prostě nástupištní hranu uvolňuje dlouho.

0 0
možnosti

Rozhodně dobrá zpráva, že už nebude brzdit ostatní. Silná lokomotiva se mu na ty extra dlouhé vlaky bude hodit. Peršingy si může nechat na noční vlaky, kde to je celkem jedno.

4 0
možnosti

P71e71t80r 32K38o22r64b44e78l

18. 4. 2017 21:47

Na vypadnutí 1020 čekají v Pardubicích jeden rychlík, dva osobáky a obvykle min. jeden náklad.

0 0
možnosti

Ono je tento nákup logický. Pronájem lokomotiv Vectron je drahý, lokomotivy 162 jsou pomalé a vlaky regiojet jsou proto nejpomalejší na trati, jak vlaky ČD, tak vlaky Leo express jezdí max 160 km/h, regiojet pouze 140 km/h. Stejně tak je logický nákup dalších vozů, některé vozy, co koupil Jančura od ÖBB už jsou také ve špatném technickém stavu a potřebují buď pořádnou opravu nebo nahradit.

16 0
možnosti

P14e65t82r 72K48o15r75b66e60l

18. 4. 2017 11:49

Je to tak. RJ hlavně ve špičkách brzdí provoz i ostatních vlaků takže tento nákup prospěje všem.

7 0
možnosti

Nevypadají moc aerodynamicky.

0 0
možnosti
Foto

T15o92m89a81s 39A92p37l

18. 4. 2017 11:21

ta vizualizace musela dát spousty práce :)

9 0
možnosti
Foto

Asi taky low cost. ;-D

1 0
možnosti

M97i82l70a45n 91I26l25l29e50k

18. 4. 2017 11:19

Ony uvažované VRT se mají začít stavět cca v r.2030, do té doby je klidně může Regiojet upotřebit. A i poté budou na regionální dopravu "stačit" takovéto lokomotivy. Z Blanska do Adamova nikdy nebude jezdit "TGV".

4 0
možnosti

J52a41n 50H59r22u20z52a

18. 4. 2017 11:21

V roce 2030 se bude řešit 386. odvolání hnutí Duha proti územnímu rozhodnutí.;-D

21 1
možnosti

Aha takže v době kdy se konečně uvažuje o zvýšení rychlosti na železnici v ČR tak si Jančura nakoupí lokomotivy na 160km/h. Zase na tom budou lépe ČD s 109E která může jet 200km/h.. Logiku RJ vážně nechápu.

4 11
možnosti

J45a92n 22Č54e21k65a20l

18. 4. 2017 11:16

Já ji naopak chápu. Peršingy kupoval ve chvíli, kdy\ nic jiného k dostání nebylo, a 140 místo 160 bylo nutné zlo.

A o zvýšení rychlosti nad 160 se tu mluví už léta, a vždy z toho byla jen další studie pro SUDOP, takže to tak horké nebude...

15 0
možnosti

Je to jen důkaz, že Škodivka z Plzně nenabízí plnohodnotný výrobek pro bezproblémové ježdění po Evropě

10 3
možnosti

A to je obrovska škoda.

7 0
možnosti