Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J76a72n 47C94h83o74d47u96r83a 1122539783273

Juncker: Je to komplikovaná záležitost, zvláště pro takového primitiva jako je Jourová

Jourová: Děkuji náčelníku že ses mě zastal

+59/−1
doporučit
18.4.2017 10:57

N73o41v23o60s75a75d 91M48i11r35o60s19l18a42v 9758319558509

!!...ta paní je jeden velkej omyl v politice...8-o!!

+42/0
doporučit
18.4.2017 11:03

A95l65e50š 69V62í29t89e43k 2455372697161

Eko normy pro automobilky jsou za hranicemi fyzikálních zákonů, vymýšlejí je úředníci žijící zcela mimo realitu. (Např. v roce 2030 má klesnout mnižství emisí CO2 z dnešních už nesmyslných 100 g na 30g, což odpovídá asi spotřebě 1,5 l/100 km, prostě naprostá pakárna) Obcházejí je všechny automobilky, ne jen VW, ale i americký GM atd. Američané chtěli vypumpovat evropskou automobilku a odstranit tak konkurenci, to má svou (i když zvrácenou) logiku, ale proč chce Evropa zlikvidovat evropskou automobilku, to fakt nechápu.. A že nějaký Junker se Jourové zastane, to mne vůbec nepřekvapuje, oba jsou naprostá budiškničemu nepoužitelná v běžném životě.

+40/0
doporučit
18.4.2017 11:49

K20a26r13e81l 47S78t26r47ž79a25n43o57v55s26k95ý 1988285345

Přijde mi to padlé na hlavu. Neznám nikoho, kdo by si koupil auto kvůli hladině imisí a pak se hroutil z toho, že je to o trochu víc, než mu řekli v prodejně.

+46/−3
doporučit
18.4.2017 10:52

M77a44r64e21k 20V43a89r13o35u12s 6432724920533

Jourova jako spravnej eurohujer si nedava dohromady souvislost, ze VW je vyynamny zamestnavatel v celoevropskem meritku (at uz primo nebo neprimo) a ze by tim spis uskodila nez komukoli pomohla.

Navic, v USA tuhle kauzu rozbehli hlavne kvuli tomu, ze jim VW zacalo konkurovat mistnim vyrobcum a ne kvuli nejakym emisim.

+31/−1
doporučit
18.4.2017 11:36

V68o84j87t79ě92c74h 83T30o15r58á51č 2766411726342

Kdo škodí víc? Cinklé emise nebo Jourová? Odpověď je bohužel jasná, snad za ni nebudeme muset platit odškodné.

+31/−2
doporučit
18.4.2017 11:22

P97e17t79r 98V55o33j44t13a 4754531203385

Kdy se EU zamyslí nad tím, že limity jsou nesmyslné? Donutila "podvádět" všechny automobilky. Jen na některé se to vytáhlo.

Přesto nechápu, za co bych měl být odškodněn. Zhorší se jízdní vlastnosti po úpravě softwaru? Potom ať to zaplatí EU, protože ta se dožaduje nesmyslného.

+27/−2
doporučit
18.4.2017 11:48

J77i93ř38í 67V86á50g58n36e49r 8667544314866

Kopírovat Američany to dovede každej, ale ať zkusí vlastní kauzu, třeba jak ochránit spotřebitele před "kurvítky", kterými výrobci zkracují životnost výrobků těsně ukončení záruky.

+18/−1
doporučit
18.4.2017 11:48

K60a52r46e56l 41C20h86r65a68s31t36i89n61a 4643754740555

Kdo si troufne balamutit veřejnost, zač paní Jourová a další eurokomisaři berou přemrštěné výplaty, musí být značně obdařen bujnou fantazií a k tomu ještě musí umět lhát, jako když tiskne.

+14/0
doporučit
18.4.2017 11:16

J29o92z51e25f 57M79r47v14á30ň 8895792297879

Pojďte do nich... Vyždímat, zničit, ukamenovat. A když bude VW na kolenou, tak zadotovat 

+13/0
doporučit
18.4.2017 12:02

V50á75c68l22a89v 64P22a76v85e91l55e61k 1130476186734

EU by, hlavně, měla změnit emisní kritéria a zaměřit se na testy v reálném provozu. Také by se měly měřit emise NOx, které jsou pro člověka o mnoho škodlivější, než CO2...

Jenže, chtít po EU něco rozumného? Utopie...Rv

+16/−2
doporučit
18.4.2017 11:01

D44e35n11i55s 11H61u33m41l 4172415645946

Zase dela venku ostudu.

+18/−3
doporučit
18.4.2017 10:57

J80a71n 97N96e10d55b53a49l 5960164124

Volkswagen odhaduje náklady spojené s dieselgate v U.S.A. na 18 miliard Euro. Tam se to týká půl milionu zákazníků. Pokud vezmeme že v EU se to týká 8,5 milionu zákazníků, tak by to bylo zhruba 300 miliard euro v EU. Což je zhruba jako roční rozpočet Jižní Koreje. Opravdu chceme zničit největšího zaměstnavatele v EU kvůli emisím?

+11/−1
doporučit
18.4.2017 13:06

P72a36v47e55l 58S26e24d11l77á85k 3790886828471

ANO, zničíme místní evropský průmysl, včetně Škodovky. Nejdříve stanovíme nesplnitelné normy a potom budeme likvidovat podniky za jejich nesplnění. Hlavně že bude líp.

+9/0
doporučit
18.4.2017 13:17

M63a91r69t13i70n 24K88u18d67r37n87a 3859536889750

Celé je to jeden velký nesmysl. Zákazníci poškozeni nebyli, chtěl bych vidět zákazníka, který se rozhoduje podle emisí kupovaného nového auta. Více se zákazníci rozhodují podle uváděné spotřeby a ta obvykle s reálnou spotřebou nemá příliš společného.

+9/0
doporučit
18.4.2017 12:09

M98i61l25o27š 20K98o76l25m80a44n 6576683767722

Celá kauza je namířena jen proti úspěšnému výrobci aut. Všechna laboratorní měření na motorech jsou nastavena na optimální chod, otáčky, zatížení, palivo a řadu dalších parametrů. Kdo ale naučí řidiče to, aby všichni jezdili podle rad výrobce ? Mezi řidiči jsou rozdíly, jeden jede na stejné trase se spotřebou, 4,5L/100km a druhý za 6,5L/100km. Na stejném autě jeden řidič sjede brzdové destičky a kotouče za 150000 km a druhý za 75000km. Pak jsou takových řidič i rozdílné emise.

+15/−4
doporučit
18.4.2017 11:23

M35i76r11o83s18l91a86v 26U60r21b61a22n 1966367841409

Odskodneni zakaznikum minulym zaplati zakaznici budouci

+8/0
doporučit
18.4.2017 11:47

J40i15ř24í 33N62e14u45m40e23i69s90t66e92r 2112855153951

Konečně si jí všimli.

+8/0
doporučit
18.4.2017 10:58

Z30b51y75n76ě33k 40H91a48l24u31z83a 5223950748242

Baví mě, jak v USA řeší emisní normy skutečně zdraví škodlivého NOx, kdežto v EU řeší emisní normy především zdravotně nezávadný CO2.

+7/0
doporučit
18.4.2017 13:41

L20e45n14k44a 97G85r16a41h74a24m 8771217700

A co se spotřebitelům stalo, že potřebují odškodnit?

+7/0
doporučit
18.4.2017 13:19

T45o49m83á87š 31H30u57b22á63l55e28k 9193486199518

nemusím být ekonom, abych věděl, že pokud by to odškodnění mělo být ve stejných řádech jako v USA, tak to VW položí.

VW je pro ČR ekonomicky jeden z nejdůležitějších, tak proč do toho sakra rýpat.

+11/−3
doporučit
18.4.2017 11:14

V68a41š94e25k 83Ř83í34h27a 2863173928352

Jourová jen tahá body tam kde je to snadné. WV se k problému rozhodně nestaví zády a vše řeší. Na rozdíl třeba od Agrofertu, kterému je úplně jedno, že vyrábí a na český trh dodává humus, který by byl v jiných státech neprodejný.

Zajímavé, že na něj si skrze Evropskou komisi Jourová neposvítí.

Že by střet zájmů;-D

+8/−1
doporučit
18.4.2017 11:48

M84i11l91o88s 11H19o43n35z59i74k 9659120566652

Podváděli, tak ať platí. Proč by měli být rozdíly mezi Amerikou a Evropou v otázce odškodnění podvodu VW., ale ostatní výrobci aut v Evropě.

+11/−4
doporučit
18.4.2017 11:51

A71l51e13š 18V29í24t11e81k 2245872167841

Celé řešení kausy dieselgate navíc bude obrovskou ekologickou zátěží, která ekologii zcela jasně uškodí, protože v americe zvrakují zcela zánovní auta a tak se bude plýtvat energie a suroviny na výrobu nových. Ať už nám ti úředníci dají pokoj. Nutí nás jen koupit, sešrotovat skoro nepoužité (viz též akce šrotovné) a znovu koupit. To je ekologie podle evropského úředníka typu Jourové a Junkera..

+8/−2
doporučit
18.4.2017 12:04

V85i85l44é57m 94P85ř21í85h31o61d87a 2894259613827

Tady to vypadá, že má koncernový mediaservis pohotovost ;-D Stálé omílání pohádek, že chudáci z VW byli nuceni podvádět kvůli EU normám, nesmyje to, že americkým zákazníkům vyplatí odškodné a s evropskými si, jako vždy, vytře pudel.:-P

+6/−1
doporučit
18.4.2017 13:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.