- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle mne je jádro pudla uplně někde jinde a ne v emisích.. Je totiž velmi zajímavé, když německá spolková banka začala stahovat z ameriky své fyzicke zlato, tak poté amíci přišli s myšlenkou jak nějaké ty penízky dostat zpět i když v jiné komoditě... A na to použili právě koncern WW jako záminku, protože je to pro německo jedna ze strategických odvětví... Možná se mýlím, možná ne ..
Nebo zde...
http://investicnimagazin.cz/nemci-se-vzdavaji-sveho-planu-na-uplnou-repatriaci-zlata-z-usa-2
Tahle souvislost tu podle mne není. Co se zlata týče, tak už Němci iluzi nemají. Ostatně inventura v trezorech FED byla vždy zamítnuta.
že by si kapři vypustili rybník?
Dodatek: nejekologičtější auto má podle mě moje paní tchýně. 30 let má Škodu 120L. Já za 30 let vyměním minimálně 6 aut jen pro sebe. Takže předpokládám, že je za mnou tzv. uhlíková stopa tak 100x větší.
Asi mám ten cinknutý diesel. Ale to co jsem od auta očekával mi dává a jezdí tak jak jsem chtěl. Bombastickým odhalením, že na testování zasáhne řídící jednotka se tedy podveden necítím. Už na počátku mi byly ty jejich normy kdesi a tam i zůstaly. A nějak se mi nechce věřit, že si zrovna TDI někdo kupoval kvůli emisím a pocitu ze zelenosti.
Tady se pořád řeší auta ale kolik emisí vypouštějí letadla nikoho nezajímá.........
Sice zajímá, ale letadlo vám nečadí pod okny.
Tady se pár vlastníků VW bojí, že nebudou moci jezdit se svým autem do měst (Hlisnikovský). Podstatný je ale údaj emisní třídy v homologaci, ne skutečné aktuální emise auta. Domníváte se snad, že před vjezdem do města každé auto přeměřují? Navíc, při statickém měření ty emise vyhovují! Hodnoty jsou překročeny až při jízdě za účelem vyššího výkonu auta.
Města postupně dieselům vjezd do centrer zakazují. A vědí, co dělají.
Baví mě, jak v USA řeší emisní normy skutečně zdraví škodlivého NOx, kdežto v EU řeší emisní normy především zdravotně nezávadný CO2.
Řekněme upřímně, VW s dalšími si prolobovali podporu dýzlů v Evropě a teď na to dojíždějí a hrozně se diví.
Tady to vypadá, že má koncernový mediaservis pohotovost Stálé omílání pohádek, že chudáci z VW byli nuceni podvádět kvůli EU normám, nesmyje to, že americkým zákazníkům vyplatí odškodné a s evropskými si, jako vždy, vytře pudel.
V EU VW neporušil zákon, v Kalifornii ano. Faktická podstata činů může být stejná, ale rozdíl je v zákonech. Pokud dle evropských zákonů něco není v rozporu se zákonem, nelze to ani trestat.