- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podstatné je jak závažně. Ale to je asi pod Vaši rozlišovací schopnost.
Jsem zvědav, kdy wifi budou vybaveny třeba elephanty. Nebo půjdou dříve do šrotu?
To se klidně může stát, když se chystá přepojení trolejí na 25 kV. Co budou pak s ešusama dělat je u boha.
tak jsem se kouknul na stránky NFPK
a ctrl-c a ctrl-v bych dokázal také ohledně toho článku zde...
Mohl jste to napsat. Jen jde o pokračování kauzy, kterou jsme na tomto serveru začali a která skončila mj. pokutou 100 tisíc, proti které se ČD neodvolaly.
Korupční fond proti konkurenci - to by měl být nový název spolku, v jehož orgánech sedí Jančura rozesílá trestní oznámení na konkurenci.
Kdyby se pan Bernard staral o švestkové pivo, Janeček o zkvalitňování polygamních vztahů a Jančura o to, aby měla jeho wifi vždy čerstvý petrolej ke svému pohonu, udělali by, pánové, lépe
dle japonskeho prava by nadrazni odborari jiz davno meli spachat seppuku
no už jsem se lekl že tu proti čd nic nebude když se tu psalo o nějakých dluhopisech
Vzhledem k tomu, že Jančura je v orgánech NFPK, tak tato organizace jistě nebude šetřit okolnosti podivného přidělení kapacit dopravní cesty Pha - Brno - Bratislava, v níž se proti státu a za soukromou firmu angažovali i vysocí představitelé ministerstva dopravy, ale bude používána z principu proti Jančurově konkurenci.
O wifi v Railjetech nic nevím a neobhajuji ji, ale proti tomu, že si ministerstvo dopravy "koupily" soukromé firmy a NFPK to nevadí je to marginálie. Sorry jako
Jací představitelé se konkrétně angažovali proti státu? Přidělení kapacit má na starosti SŽDC, to jistě víte. A pokud provedli něco nelegálního, proč jste neinformoval orgány činné v trestním řízení.
Vždyť je to jedno, že je to předražené. Přeci ČD jsou velice zisková státní firma, odvádějící do státního rozpočtu desítky miliard ze zisku, tak proč tolik křiku u maličkého předražení pro kamarády? Aspoň si manažeři v Telematice mohou schválit zasloužené tučné roční odměny. To je jen závist.
Muzu rict, ze jsem minuly podzim projel v ramci jednoho vyletu po Evrope behem par dni 2x nemecky ICE3, Thalys, TGV duplex, TGV atlantik, 3x španělské Renfe (ala ICE3 i Talgo/Bombardier), italske ETR500, rakousky Railjet z Curychu do Grazu a z Grazu jsem se vracel Railjetem ČD do Prahy.
A ze vsech techto spoju bezchybne a po celou dobu fungovala vlakova WiFi pouze v tom českém RailJetu :- )
toto mohu potvrdit, mám podobné zkušenosti
Fondu však nebylo vyhověno s odůvodněním, že „otázky směřují k poskytnutí informací a dokumentů, které jsou obchodním tajemstvím a vznikly bez použití veřejných prostředků“
Haha ČD a neveřejné prostředky.. není divu že tunely převedli na SŽDC, sami jsou zásobeni dost..