- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Než by český dopravce přidal 20% na mzdách, tak radši bude odmítat zakázky (čest výjimkám). Dejte mi 30 tis hrubého + plné diety a jdu jezdit, všechny potřebné dokumenty mám. Do té doby mě ale ani nehne :)
a samozřejmě jezdit se soupravou v OK stavu a dodržování přestávek.
Západovýchod (např. my) a východovýchod (např. Litva). Naše firmy se snaží jezdit třeba ve Francii a brečí kvůli tamnímu zákonu o minimální mzdě, Rumunům se vyplatí jezdit u nás. Akorát Poláci jezdí všude, i po uzavřených železničních přejezdech.
no to je ale překvapení, že jim lidi za 15000 měsíčně nervou ruce
Je vidět, že naše firmy špatně platí za tuto náročnou práci.
Těch Poláků a Lotysu tu jezdí daleko více, protože právě nejezdí tolik po dálnicích a ve finále mají nižší ceny. Data z mytnych bran nelze brát jako odpovídající vzorek. Kdo nevěří, ať si chvilku postoji u silnice 11 v okolí Chlumce
Já se z těch titulků zblázním: " ...mizejí české kamiony...", v dalším odstavci graf, kde je meziroční nárůst průjezdů mýtnými branami více jak o 3 miliony pro české dopravce (byť nárůst cizích dopravců je celkově větší)...
Hlavní důvod je že mají cca o 2 kč nižší spotřební dan a o 15% nižší odvody ze mzdy
Mizeji je spravne. Mizi je jen zparchantely tvar, ktery to nakonec dotahl az do uznani za spisovny vyraz.
Ani se nedivím že tato práce již není tak atraktivní sám jsem tuto práci dělal od roku 1992 do 2012 a musím přiznat že mě ta práce ani nechybí být neustále pryč a přitom vám Český zaměstnavatel dá plat který je opravdu směšný a to píši o platu né o dietách ty se do ničeho nezapočítávají.Tak holt ať si to za ty peníze čeští dopravci dělají samy nebo tu budou jezdit cizí kamiony mě jako spotřebitely je úplně fuk jestli ty potraviny mě přiveze dopravce z Polska nebo z Turecka tak to prostě je.
Začněme si konečně v naší zaslepenostipo „in time“ termínech uvědomovat, že vykazovaný fatální nepoměr mezi objemempřepraveného zboží kamiony v neprospěch železnice je alarmující a v konečnémdůsledku na tuto skutečnost doplácíme již nyní postupnou devastací prostředí vekterém žijeme. Vysoký a stále dál narůstající počet nebezpečných 40tunových kolosů s unavenýmiřidiči pendlujících po naší přepravním požadavkům neodpovídající silniční infrastruktuřeje mj.kontraproduktivní v tom, že výnosy z této činnosti ani zdaleka neprokryjínáklady na její plynulou modernizaci či výstavbu; a to nehovořím o ztracenémzdraví nás a našich dětí (prašnost, všudypřítomný hluk, ohromné množstvízplodin uvolňovaných do ovzduší). Ať mi ksakru nikdo netvrdí, že je to taksprávně! Proto si stojím za tvrzením, že bylo dost tzv. „kamionové lobby“ a jetřeba se zaměřit na kombinovaný způsob přepravy zboží (železnice, kamiony,říčnídoprava). A železnice v tomto současném zcela nelogickému útlumu musí hrátv přepravě na delší vzdálenosti hlavní roli. Jenom pro srovnání: jedenvlak uveze cca 1.200 tun nákladu. Kolik je to kamiónů?
Tisíckrát opakovaný nesmysl. I kdybyste kamionovou dopravu zdanil tak, že by byla drahá jako železniční, i kdybyste nějakým způsobem přesvědčil firmy že budou dobrovolně čekat na své zboží týdny a ne dny, i kdyby po všech železnicích celé Evropy jezdily jen nákladní vlaky a zakázala se přeprava osobní, tak stejně ty koleje nepokryjí potřebný objem přepravovaného zboží, prostě na to kapacitně nestačí. A to nemluvím o tom, že stejně to zboží musí dojet z firem na překladiště a naopak.