Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T94o74n87d42a 83H30e70j32l39í21k 1878883939187

Tak asi rozhodně nejde o nějaké zrychlení, spíš jde o to, aby ta trať vydržela dalších XX let...

+8/0
doporučit
25.4.2017 23:42

J21i68ř29í 21K26o54c21u20r10e12k 6835474375838

Nojo, ono je to 500 metrů. Do výšky.

Ta trať má potenciál. Ne jako rychlé příměsto, ale jako turistická železnice. Ve Švýcarsku je takových tratí hromada. Jen to chce propagaci, aby o tom turisté věděli. Zákaz focení železnice už byl zrušen, takže legislativní překážky nejsou.

+3/0
doporučit
25.4.2017 19:47

M41i52c35h29a71l 37Š23t18ě55p20a46n83o79v48s16k74ý 5471561776

Ty maximální traťové rychlosti zcela jistě přitáhnou další nové cestujcí...R^

+5/−4
doporučit
25.4.2017 18:58

J78o96s84e47f 58Š81t29r25a21y36b59l 7589528779449

45-60 km za hod.Tomu se říká modernizace.Tak to tam pojedu raději autem.

+1/−7
doporučit
25.4.2017 19:32

A13n66t82o74n80í48n 96Š73v84i48h71n19o78s 8728637311322

Za těch 7 minut to snad ani nestojí.

0/−1
doporučit
25.4.2017 20:10

P85a62v89e35l 59N32o19c18a45r 6779639656765

Colas Rail CZ kterou vlastní Francouzi a vklad ve firmě mají 8 250 000,- Kč

No to zase bude nějaká levárna :-(

0/−3
doporučit
25.4.2017 19:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.