Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T53o94n94d20a 37H70e70j82l72í90k 1788663859257

Tak asi rozhodně nejde o nějaké zrychlení, spíš jde o to, aby ta trať vydržela dalších XX let...

+8/0
doporučit
25.4.2017 23:42

J30i43ř59í 76K91o24c90u67r47e85k 6265864115278

Nojo, ono je to 500 metrů. Do výšky.

Ta trať má potenciál. Ne jako rychlé příměsto, ale jako turistická železnice. Ve Švýcarsku je takových tratí hromada. Jen to chce propagaci, aby o tom turisté věděli. Zákaz focení železnice už byl zrušen, takže legislativní překážky nejsou.

+3/0
doporučit
25.4.2017 19:47

M74i66c94h35a83l 79Š65t64ě45p16a24n92o31v23s81k21ý 5201171336

Ty maximální traťové rychlosti zcela jistě přitáhnou další nové cestujcí...R^

+5/−4
doporučit
25.4.2017 18:58

J81o95s48e36f 97Š63t92r33a84y56b18l 7939498699529

45-60 km za hod.Tomu se říká modernizace.Tak to tam pojedu raději autem.

+1/−7
doporučit
25.4.2017 19:32

A17n15t94o53n82í16n 59Š64v96i52h61n97o91s 8778857361752

Za těch 7 minut to snad ani nestojí.

0/−1
doporučit
25.4.2017 20:10

P18a62v29e30l 36N39o96c70a89r 6559799186375

Colas Rail CZ kterou vlastní Francouzi a vklad ve firmě mají 8 250 000,- Kč

No to zase bude nějaká levárna :-(

0/−3
doporučit
25.4.2017 19:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.