Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

M59i36l21a55n 12V91o97l10e75k 5359493406469

I zboží prodané ve velkých slevách zvyšuje tržby proti neprodanému zboží.

0/0
doporučit
22.4.2017 10:10

R50a55d20e38k 85J26a31n90a25t25a 9675236514932

Tržby ano, ale může to znamenat ztrátu, když jsou ty tržby nižší než byl plán a nižší než náklady (na výrobu, na marketing, ...)

0/0
doporučit
22.4.2017 13:46

J13a73n 24L40á75n71i78k 7791594391180

z Barbie se stal nástroj politické propagandy a Fisher price spadl na kvalitativní úroveň čínských výrobců, ale ceny si zachoval, bych řekl, že ty výsledky výjimečně znamenají vítěství rozumu nad dobrým marketingem.

0/0
doporučit
21.4.2017 21:29

D57a14v50i21d 69K91r18a65j13í86č14e45k 7123353246267

Nezačal Mattel poměrně nedávno vyrábět multikulturní varianty dříve tak oblíbených panenek?

0/0
doporučit
21.4.2017 12:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.