Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Barbie už neláká jako dřív, Mattel hlásí největší ztrátu za patnáct let

Americkému výrobci hraček Mattel se nedařilo tak, jak by si představoval. Během prvního čtvrtletí klesl zisk firmy nejvíc za patnáct let, tržby byly nejnižší za osm let. Mohou za to jednak nižší prodeje panenky Barbie a velké slevy na neprodané vánoční zboží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M83i54l12a59n 92V63o36l23e69k 5819653656949

I zboží prodané ve velkých slevách zvyšuje tržby proti neprodanému zboží.

0/0
22.4.2017 10:10

R34a13d23e15k 65J87a89n67a54t43a 9165506664422

Tržby ano, ale může to znamenat ztrátu, když jsou ty tržby nižší než byl plán a nižší než náklady (na výrobu, na marketing, ...)

0/0
22.4.2017 13:46

J17a67n 96L80á16n74i97k 7801714421450

z Barbie se stal nástroj politické propagandy a Fisher price spadl na kvalitativní úroveň čínských výrobců, ale ceny si zachoval, bych řekl, že ty výsledky výjimečně znamenají vítěství rozumu nad dobrým marketingem.

0/0
21.4.2017 21:29

D61a13v61i97d 64K32r14a34j44í89č50e95k 7373533666237

Nezačal Mattel poměrně nedávno vyrábět multikulturní varianty dříve tak oblíbených panenek?

0/0
21.4.2017 12:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.