Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

M85i15l98a58n 15V90o87l22e82k 5569503356779

I zboží prodané ve velkých slevách zvyšuje tržby proti neprodanému zboží.

0/0
doporučit
22.4.2017 10:10

R95a16d44e46k 81J75a22n85a68t78a 9575906494872

Tržby ano, ale může to znamenat ztrátu, když jsou ty tržby nižší než byl plán a nižší než náklady (na výrobu, na marketing, ...)

0/0
doporučit
22.4.2017 13:46

J12a29n 33L66á76n92i20k 7561284571490

z Barbie se stal nástroj politické propagandy a Fisher price spadl na kvalitativní úroveň čínských výrobců, ale ceny si zachoval, bych řekl, že ty výsledky výjimečně znamenají vítěství rozumu nad dobrým marketingem.

0/0
doporučit
21.4.2017 21:29

D40a74v67i49d 25K60r83a16j97í96č75e94k 7493713726197

Nezačal Mattel poměrně nedávno vyrábět multikulturní varianty dříve tak oblíbených panenek?

0/0
doporučit
21.4.2017 12:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.