Diskuze

Barbie už neláká jako dřív, Mattel hlásí největší ztrátu za patnáct let

Americkému výrobci hraček Mattel se nedařilo tak, jak by si představoval. Během prvního čtvrtletí klesl zisk firmy nejvíc za patnáct let, tržby byly nejnižší za osm let. Mohou za to jednak nižší prodeje panenky Barbie a velké slevy na neprodané vánoční zboží.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M16i36l78a52n 34V41o34l12e47k

22. 4. 2017 10:10

I zboží prodané ve velkých slevách zvyšuje tržby proti neprodanému zboží.

0 0
možnosti

Tržby ano, ale může to znamenat ztrátu, když jsou ty tržby nižší než byl plán a nižší než náklady (na výrobu, na marketing, ...)

0 0
možnosti

J90a24n 79L58á51n85i54k

21. 4. 2017 21:29

z Barbie se stal nástroj politické propagandy a Fisher price spadl na kvalitativní úroveň čínských výrobců, ale ceny si zachoval, bych řekl, že ty výsledky výjimečně znamenají vítěství rozumu nad dobrým marketingem.

0 0
možnosti

Nezačal Mattel poměrně nedávno vyrábět multikulturní varianty dříve tak oblíbených panenek?

0 0
možnosti