Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M96i87r39o32s46l10a64v 93Z82i87k42m72u49n75d 6738412617748

Konkurenční nabídka neexistuje, protože "jiní" dopravci neakceptují tzv. mezistátní jízdenky, např. jízdenky Interrail ... takováto rozhodnutí jsou ostudou ČR, protože cestující z Rakouska, Švýcarska, Německa nechápe, proč mu mezistátní jízdenka neplatí u "jiného dopravce než ČD", protože v jejich domovské zemi cizinec s takovouto jízdenkou může jet vlakem libovolného dopravce ...

+21/−2
doporučit
24.4.2017 11:20

F67r26a48n98t35i83š53e81k 27V78a50n17ě90k 1917444457627

Hlavně, že konkurenční boj dokáže vlastně zlikvidovat službu pro lidi. Pakliže ČD vyklidí pole, tak veřejnost přijde o autovlak a přepravu v lůžkách. A Regiojet opravdu nemá lůžka jak je proklamuje. Ve skutečnosti jsou to koupené rakouské lehátkové vozy. Ono je zase docela rozdíl spát v lehátku nebo lůžku. Ti lepší si to můžou dát na sedačku v černé tramvaji. To neříkám o síťovosti jízdenek. Ale plebs bude spokojený, že se neutrácej jeho peníze z daní. Jenže ve skutečnosti, když už budou chtít jet kvalitně přes noc vlakem na Slovensko, tak už se tak krásně nevyspí a stejně budou odvádět daně stejné státu.:-)

+17/−1
doporučit
24.4.2017 18:10

P12a77v46e44l 39M45a46t48o32u88š11e23k 5240677668784

Může mi někdo vysvětlit, jak mohou být noční vlaky ČD na Slovensko tolik ztrátové a vlaky soukromých dopravců v týchž úsecích, navíc v časových polohách donedávna obsazených rovněž ČD, neztrátové. Nebo je v tom vyšší politika?

+7/0
doporučit
24.4.2017 11:49
Foto

J51a17n 70V97a61l55a77l64í82k 6856539750956

Tak jsem zvědav když "soukromníkum" to vadí jestli budou též mít lůžkové vozy a převážet auta. Zase něco k horšímu kvůli Jančurovi

+13/−8
doporučit
24.4.2017 11:26

J50a37n 14J22e71m63e25l40k76a 1325790

Česká implementace snižování emisí v praxi. Bohužel časy soukromých vlaků jsou dělané spíše pro Slováky. Taky zabít celý den cestováním není úplně dobré. Takže asi jediným lepším řešením Praha východní Slovensko budou nízkonákladové lety. (hodina) A jsme zase u emisí ;-D

+4/−1
doporučit
24.4.2017 12:52

V10a75c46l81a39v 66H58a21j71e64k 3826309469

Velké množství tratí zejména lokálních vzniklo jako soukromédráhy a stát je převzal postupně. V ČR jako poslední Košicko-Bohumímskou dráhu. Soukromá do roku 1927 byla i Ústecko-Teplická dráha UTD). Těch lokálek se soukromníci rádi zbavili, protože jejich provoz byl až na výjimky ztrátový. Např. UTD postavila trať z Teplic přes Lovosice do Liberce a ve ztátě od samého vzniku.

+3/0
doporučit
24.4.2017 21:44

J83o17s33e22f 62T58r85ö68g49l 8969942846876

Která konkurence jezdí na SLovensko s lůžkovými vozy?

+2/0
doporučit
25.4.2017 9:07

S51t59a51n36i11s28l37a70v 31H24e72r47m96a33n 9747819203233

Proč na to tlači soukromi dopravci?

+2/0
doporučit
24.4.2017 16:45

D30a89n29i15e48l 50K61o81r90o62u40s 9131794619930

Management Českých drah je horší než lidovci. Jednou tam, podruhé onam.

+4/−8
doporučit
24.4.2017 11:32

P87e17t17r 83N69e46c55h59a25n68i43c84k25ý 7393826138580

No super, takže večerní LE zdraží ještě víc a bude ještě rychleji vyprodaný. A po nějakém koncertu, návštěvě, hospodě bude lepší mít odvoz autem nebo nepít a řídit unavený přes noc

+2/−2
doporučit
24.4.2017 14:13

S36t76a15n64i81s13l19a88v 54H20e64r96m66a51n 9627789593893

J Sura umite si představit jak za vlaky LE a Rj jsou připojene vozy pro auta a lužkove vozy pro jejich posadky? Prosim .

+1/0
doporučit
24.4.2017 17:01

R26e89g21i73n66e 69M73a60r71t62i34n 6322978860148

Je mi jedno zda stát či soukromník, nebo autobusy. Jen mi není jasné proč státní podnik ČD vyhodnotí jednou spoj jako vysoce ztrátový a žádá dotace. Jen krajský orgán začne jednat o jiné přepravě - bus či soukromník na železnici, tak České dráhy najednou přehodnocují, že ZASE tak ZTRÁTOVÉ to není.???[>-] Jen si vzpomeňme na případy o lokálních železnic. Litovel - Senice nebo Šumperk - Kouty n. Desnou a další.

+2/−5
doporučit
24.4.2017 11:30

P13e36t73r 95V21i84n97a27ř 6393593803577

Hmm, v roce 2017 došly ČD k tržnímu hospodářství, to je panečku pokrok!

124 milionů ztráty a cestující jezdí dál v plesnivých vracích. Proč tohle musíme z daní dotovat?

PS pro všechny odboráře a režijkáře-ČD trolly: Ano, jezdím pravidelně a často. Dva týdny zpátky - prasklá toaleta, spláchnutí teklo až do uličky vagonu = mezistátní express, místo toalety rezivá díra do země = rychlík Ostrava - Brno, permanentně netekoucí voda na toaletách, mýdlo je přehnaný luxus, otrávený personál, vymrzlé vagony, stále nedodržené řazení (místo velkoprostorového vozu plesnivé kupé bez zásuvek).

+4/−17
doporučit
24.4.2017 13:49

P91e73t16r 63T34v35r23d92ý 5914837685165

Vlaky na Slovensko a ze Slovenska jsem jsou většinou plné lidí co sem jezdí za praci, případně se vracejí domů na Slovensko. Proto občas vlaky hrůzy, hlavně ty noční

+1/−1
doporučit
24.4.2017 17:01

O40n14d20ř49e83j 65N55o32v60á92k 9407764659679

Proč my dotujeme slovákům dopravu na jejich území?

0/−11
doporučit
24.4.2017 12:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.