- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vyhledavace jsou dobra vec, take je pouzivam ale zrovna u letenek se mi potvrdilo ze pokud napr. letim PRG -> SFO a chci letet s dobrou spolecnosti a v case ktery me vyhovuje pak jsem vzdy nejlevneji koupil letenky od te spolecnosti s kterou pak poletim.
Já potřebuju lidi do týmu a ne čtenáře senzací, kteří spoléhají na mesiáše. uff.
Internetoví prodavači jsou zřejmě v kurzu. Invia, Mall, Kiwi, .......Shit happens. Hlavně by ještě někdo vyráběl, jinak tady nebude co prodávat. Strartupistů je jak komárů a to je jen dobře. Za chvíli jim dojde, že musí taky něco dělat čím opravdu obohatí společnost. V každém století je to trochu jiné. Kdysi bylo plno lidí na patentových úřadech a vypadalo to podobně, každý chce hned zbohatnout a to fakt není prča :-)
A jak víte, co obohatí společnost, a jak takové obohacení chcete měřit? ;-)
Zdanit, až se z nich zakouri ;-) vsadím se, že někdo v lidovém domě už pracuje na tom, jak se legálně dostat k jejich penězům.
jeste ze to nebyl muj napad, musel bych ted sustit tri supermodelky naraz, i kdyby se mi nechtelo.
Olivera znám už od gymplu. Neskutečně chytrej a podnikavej kluk. Už někdy v patnácti měl fůru nápadů a na svět se díval tak trochu z jiného pohledu, kdy viděl především možnosti a ne překážky.
Takže klobouk dolů. Více takových lidí pro tuto zemi.
Nejsou nejlevnější ve všem, ostatně to i píší v článku..... Rozvoj, obrat a počet zaměstnanců ukazuje, že jde o úspěšnou firmu..Komentáře tipu, nebudu vyhledávat na kiwi, abych neplatil na jejich zaměstnance jsou opravdu smutné a závistivé....
Všechno by bylo fajn, pokud by ovšem při sebemenším problému s vámi nezačali komunikovat Španěl, Rus nebo Turek - všichni pochopitelně anglicky. Na to, že firma funguje z Brna a já bydlím na Vysočině, to bylo příliš mnoho adrenalinu, kdy jsem i přes uhrazení letenek 2 měsíce před odletem ještě 16 hodin před odletem netušil, zda vůbec s obchodním partnerem do Asie poletíme. Strávit 24 hodin před odletem prakticky celý den a noc s telefonem u ucha je opravdu hnus. Celá anbáze vyvrcholí, když vám v 23 hodin někdo česky řekne Ano, je to už v pořádku, rozdíl stačí doplatit ráno a pak vás o půlnoci vzbudí z telefonní předvolby do Číny Turek a tvrdí, že to musíte uhradit okamžitě, jinak nikdo negarantuje letenky. Podlehnete potřebě letpů jedné kartou uhradíte doplatek, Turek vám odsouhlasí a potvrdí, že má letenky...a ve tři ráno přistane v poště email ve znění "děkujeme, že jste využil našich služeb, potvrzujeme přijetí doplatku. Bohužel letenky nejsou, ráno nám zavolejte". Dodnes si vzpomínám, že jsem své slovo, že pokud v sedm ráno nebudu mít v mailu platnbé letenky, tak že si ten výlet do Brna ráno udělám i s kanystrem v ruce, tak že jsem to chtěl dodržet. Naštěstí mi nad ránem přistály v poště dvě letenky a za další 2 dny i omluvný email od někoho asi dvacátého v řadě, s kým jsem za ty tři dny telefonoval nebo mailoval. Chtěl jsem podpořit českou firmu, ale tohle jim fakt nevyšlo. Bohužel, tuhle anabáza fakt už podstupovat nehodlám a vrátím se k Expedii, kde jsem tohle nikdy řešit nemusel. Možná náhoda, ale ukázalo to na to, že jejich systém nepočítá moc s problémy a tím, že by je někdo moc řešil
Evidentně jim to funguje a jsou podnikatelsky úspěšní. To, že diskutérům na Idnesu to nevyhledalo nejlevnější letenku pro jejich cestu, tak to neznamená, že mají špatný produkt. Český trh je miniaturní, o to víc je cennější, že se dokázali prosadit v zahraničí. Počet zaměstnanců i to prostředí firmy zaslouží potlesk.