Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K70a26r38e90l 59Ř55e17h46á41č11e78k 9622730971952

Pokud SŽDC přidělí kapacitu novým spojům regiojet, tak mezi Prahou a Českou Třebovou můžeme zrušit osobní vlaky. Už dnes osobní vlaky na této trase trpí častým předjížděním dálkovými dálkovými vlaky, čímž se jim neúměrně prodlužuje jízdní doba. Dále tyto vlaky trpí častým zpoždění z důvodu předjíždění zpožděnými vlaky dálkové dopravy.

+28/−1
doporučit
25.4.2017 15:56

J45i31ř83í 22P23r74ů50š57a 7265602605649

Prostě se vlaky přidají, jinak to bude vyhrožování soudy. Regulátor ještě nefunguje.

A aby bylo pro všechny dálkové vlaky dost místa (zejména pro ty co snižují jízdné, protože jezdí plné) bude nutné zrušit všechny osobní zastávkové a nákladní vlaky od Prahy po Brno.

+16/−2
doporučit
25.4.2017 15:47

T70o53m96á13š 93H72o28r51á23k 8720815156829

Zajímalo by mě, jak to všechno na tu trať z ČT do Prahy narvou.

+14/−2
doporučit
25.4.2017 17:08

F33r22a19n20t58i31š14e31k 14V95a19n39ě45k 1547434227107

No to se Radim bude kroutit až mu někde v Dürnkrutu odejde lokomotiva a bude muset nějaké rakouské společnosti zaplatit (samozřejmě za rakouské ceny) za lokomotivu, aby ten jeho vlak odtáhli. Nebo tam budou pár hodin cestující pobudou, než přijede jiný Regiojet z Česka.:-)

+13/−2
doporučit
25.4.2017 17:18

J77i39ř94í 83Z62a48t37l16o15u43k31a84l 3328639261106

Také by mě zajímalo, jak chtějí všechny ty vlaky na tu trať dostat, i když jinak by byla konkurence určitě dobrá věc a navíc by mohla zmizet větší část žlutých autobusů z dálnice. Ale neměl by to být především signál pro vládu a ministerstvo dopravy, že je třeba co nejdříve začít s přípravou vysokorychlostní trati Praha - Brno? Jak je vidět, kapacita tratí nedostačuje a je třeba ji posílit, navíc se ukazuje, že zájem o dopravu po železnici by byl, tak proč to konečně nevyřešit na úrovni 21. století?

+9/0
doporučit
25.4.2017 21:33

M87a10r65t40i98n 93H55a39n59z73a44l 8668679489395

Byl bych v klidu. Březnová FTE-B v Lublani už byla a pokud nejsou ČD totální parta amatérů, tak si tam kapacitu na FP2018 už objednali... Takže pokud to má být čisté, bude muset Radim uznat porážku a nebo jezdit v nějakých protičasech. Zajímá mě jen jedno - na ÖBB na vlastní licenci, nebo s někým? Protože rakouskou licenci, pokud je mi známo, nemá...

+8/0
doporučit
25.4.2017 15:59

A16l51a44n 43Ř86e30p29k84a 4835126

A když kapacita nebude, tak zas bude Radim kolem sebe kopat jak malej ;-D.

+19/−12
doporučit
25.4.2017 15:50

P15e24t10r 29Š98i50m79e19k 2519447886138

Ať zkusí Brno - Olomouc

+5/0
doporučit
25.4.2017 15:51

R22o15m32a10n 44N20o28v80a69k 6679751372786

do Vídně ne! Ať se se*e Jančura jinam! Já chci mít možnost jezdit normálním vlakem do Prahy i Vídně každou hodinu a chci vědet, že si kdykoli sednu a ne že zůstanu stát na nástupišti, protože nemám místenku na žádný vlak, který ten den jede!

+12/−7
doporučit
25.4.2017 18:53

J50a88n 76J95e79m13e26l62k34a 1845930

No, doufejme, že nyní stát zase neodobjedná spoje ČD. Protože to je jediná ochrana. Před nešťastným, nesmyslným prohlášením o dráze. Které vůbec nezohledňuje současné přidělené časy ČD a nakoupený majetek státní firmou, daňovým poplatníkem. Asi není myslitelné, že ČD sklopí uši, zaparkují Railjety a EC do garáže a budou na ně platit dál úvěry.

Pokud Jančurovi přidají jiné časy proč ne. Nebo pokud bude jezdit přes Havl. Brod..

A nelíbí se mi taky přístup open access operátorů - hned řvou ať se zruší dotace. To je proti cestujícím. Místo toho, aby byli rádi že jezdí. Viz, že bude pravděpodobně zrušen spoj z Prahy v 23h. a rozumné kulturní spojení se Slovenskem.

Já už rok jezdím s ČD (s in 50) a vypadá to, že budu soukromé asi bojkotovat víc a víc.

+6/−2
doporučit
25.4.2017 21:43

M36i39c19h93a35l 25G32r58i35v92a46l22s42k51ý 8203112137235

Mezi Prahou,Brnem,Vídní a Grazem jezdí ČD Reiljety jsou super.Jaká je propustnost vlaků mezi Prahou -Kolínem-Pardubicemi (osobní,nákladní).Nebude potřeba 4kolejní trať.

+4/0
doporučit
25.4.2017 20:34

P43e39t85r 30N77e20c72h82a38n48i28c36k77ý 7373206948690

Tak moment, Jančura kopíruje ČD do Opavy a Vídně? Nemá svoji fantazii? (Jeho slova)

+4/−1
doporučit
26.4.2017 9:27

P34a25v92e65l 47Ř18a49p43e41k 7372556349855

Pan Jančura by měl ze všeho nejdřív vyvrátit před soudem podezření z daňového úniku.

+11/−12
doporučit
25.4.2017 16:32

Š78t98e12f28a94n 97F72r57i29č45a 7202958753136

Bohužel se tedy nejspíš budeme muset smířit s tím, že úroveň cestování poněkud klesne.Rv

+3/0
doporučit
26.4.2017 14:47

J32a56n 65J36e26m71e26l93k17a 1465750

Taky tichá změna. Původně měly jezdit přece 2 vlaky jižní větví do Starého Města (což by byl pravděpodobně propadák) a jeden pár Bratislava. A tiše jezdí 2 páry do Bratislavy (což je celkem fajn, logické) a pouze jeden do Starého Města.

+3/0
doporučit
25.4.2017 21:58

M35i88l52a87n 50V63o48l96e59k 5489263176829

A zvládne se RegioJet vůbec tak často dostat ze své základny na Smíchově na Hlavní nádraží? Už teď tam vlaky často stojí.

+3/0
doporučit
25.4.2017 18:54

P38a46v47e50l 88M14a95t89o44u84š92e77k 5150217828184

Zastaví někdo někdy tohoto arogantního mafiána ždímajícího státní kasu?

+16/−22
doporučit
25.4.2017 15:49

M90a70r62t35i92n 16H55o84r17á64č96e22k 7456364855254

Tento krok se dal čekat. Zvlášť po zprávě před několika dny, že RegioJet chce koupit 20 lokomotiv...

Konečně bude Brno lépe a spolehlivěji propojeno s Prahou. Na přesnost busů díky masívním opravám D1 už není spoleh a i Jančura v tichosti přestal vyplácet slevy za zpoždění busu zaviněné zácpou, objížďkou... Ne, že by vlaky ČD nebyly pohodlné, ale byly holt někdy až extrémně přeplněné - prodrat se narvanou uličkou k místu na nějž mám rezervaci a vyhodit z něj sedícího člověka - na to chce mít žaludek...

Takže už se těším na prosinec. Hlavně aby Regiojet měl i častější spoje z Prahy večer - mezera busů mezi 20:00 - 21:30 - 23:00 je moc velká, ČD mají jen vlak v 21:00 a 23:58. A tak hodně brňáků se naučilo z nouze jezdit s busy přes Brno na Slovensko...

+4/−2
doporučit
26.4.2017 9:22

T73o36m88á77š 31T37a89t20í55č41e50k 5940732810398

Ježišmarja zatrhnite mu to!!! Jak se dostanu do Prahy? ;-€;-O

+5/−5
doporučit
25.4.2017 18:45

P79e40t16r 88Š85i89m23e75k 2819617406848

Mně se jen líbí, že na něco naláká a pak už jen katuje kosty ve stylu není třeba palubní personál, atd.

+2/0
doporučit
25.4.2017 15:52

D91a90v59i62d 57P68e29c50a 1265424611796

Každý, kdo má rád český stát a firmu SŽDC to vítá, protože větší provoz znamená víc vybraných poplatků za užití dopravní cesty. A milovníci vlaků a cestování to jistě vítají také, budou si moct vybrat.

+4/−6
doporučit
25.4.2017 17:28

A11l59o16i93s 52J20i80n12d76r84a 9650164567505

Konecne, jeli jsme s nim do Blavy, proti CD polovicni cena a dvojnadobny komfort. Ocekavam rovnez zlevneni do Vudne, CD to ma pekne predrazene.

+7/−18
doporučit
25.4.2017 17:19
Foto

J94a11n 96Č53e36r47m45á45k 4979598925837

koukám, že v Česku se neodpouští nejen úspěch, ale vůbec jakákoliv snaha něco dělat!...;-€!!

Klid pane Jančuro, vy to zvládnete a tu starou dámu (ČD) žijící z dotací přejedete!...

A ta její fans tady ať si piští!...!!;-D

+5/−12
doporučit
25.4.2017 20:14

M80a75r33e65k 95B28o59t15á39n 6786956704654

RJ vždycky rozdrtí ČD. Protože ty jsou neschopné jakékoliv konkurence.

+5/−12
doporučit
25.4.2017 19:40

J11a59n 62J10e35m84e13l21k61a 1675310

PS: A Opava.. Trať je jednokolejná. Vytížená. (Časté OS, R, občas IC..) A myslím si, že nemá vlakový zabezpečovač (nebo nějaký přenos návěstního symbolu do kabiny strojvedoucího). Je tam GSM R. Ale ten sám osobě snad neumí ani generální stop. (takže podle mě generální stop tam ve výsledku není). Jen defakto blbá vysílačka..

Počet projetí červených obecně velmi roste.

+1/0
doporučit
25.4.2017 22:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.