Diskuze

RegioJet chce jezdit do Vídně vlakem, mezi Prahou a Brnem po hodině

Rakousko je dalším cílem expanze železničního dopravce RegioJet. Firma už požádala o kapacitu na trati Praha–Vídeň od prosincového jízdního řádu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J87a85n 63V53r93a96b84e60c

26. 4. 2017 20:15

Všechny nas..., si mne klidně vymínusujte, ale je mi to jedno:

Teda tady je to neskutečný sraz nádražáků!

Jak je možné, že to tady všichni ti zaměstnanci ČD navíc píšou v pracovní době???

Kdyby nepřišli soukromí dopravci, dodnes tady jezdíme Pha-Ova za trojnásobnou cenu v koženkách. O cenách cateringu (kde teď si dám pivo/jídlo levněji než v hospodě) ani nemluvě!

Opravdu síla.

Proletáři všech zemí spojte se proti soukromníkům...:-/ hlavně ať nám nezmizí naše teplá ČD místečka, z kterých můžeme v klidu psát na diskuzích idnes...;-D

1 7
možnosti

R86o44m53a25n 15N72o94v91a41k

27. 4. 2017 20:59

Verte tomu nebo ne, na tuto diskusi prispivaji i lide, kteri nejsou zamestnanci Jancury, aby ho propagovali, pripadne zamestnanci CD.

Dokonce se najdou cestujici, kteri jako ja, vyuzivaji vlaky a jsou zvykli jet kterymkoli vlakem na urcite trase a konkretni den...a nekupuji si mistenky na 5 spoju, kdyz si nejsou jisti, kdy budou muset jet...pokud by si nekoupili dopredu mistenky tak se do vlaku provozovanych Jancurou zpravidla nedostanou...O to tu jde! Me je uplne jedno kdo co bude provozovat, pokud se nezhorsi dostupnost pro cestujici - coz se bohuzel v pripade nastupu tluchuby Jancury na koleje deje pokazde ;-O

4 0
možnosti

A již se předběžně ví, jak výrazně za letošek stoupnou státní dotace tratě na Brno z důvodu nových žlutých vlaků jezdících tzv. bez dotací? Pokryje to zrušení dotací na noční vlaky na Slovensko? Nebo jsou otázky tohoto typu zakázané?

0 0
možnosti

Bohužel se tedy nejspíš budeme muset smířit s tím, že úroveň cestování poněkud klesne.Rv

3 0
možnosti

Tak moment, Jančura kopíruje ČD do Opavy a Vídně? Nemá svoji fantazii? (Jeho slova)

4 1
možnosti

Tento krok se dal čekat. Zvlášť po zprávě před několika dny, že RegioJet chce koupit 20 lokomotiv...

Konečně bude Brno lépe a spolehlivěji propojeno s Prahou. Na přesnost busů díky masívním opravám D1 už není spoleh a i Jančura v tichosti přestal vyplácet slevy za zpoždění busu zaviněné zácpou, objížďkou... Ne, že by vlaky ČD nebyly pohodlné, ale byly holt někdy až extrémně přeplněné - prodrat se narvanou uličkou k místu na nějž mám rezervaci a vyhodit z něj sedícího člověka - na to chce mít žaludek...

Takže už se těším na prosinec. Hlavně aby Regiojet měl i častější spoje z Prahy večer - mezera busů mezi 20:00 - 21:30 - 23:00 je moc velká, ČD mají jen vlak v 21:00 a 23:58. A tak hodně brňáků se naučilo z nouze jezdit s busy přes Brno na Slovensko...

4 2
možnosti
Foto

J38a86n 95V63a66l96a96l32í54k

26. 4. 2017 12:37

a ono není to spojení nyní spolehlivé?? a až všichni dopravci budou jezdit jako RJ pouze povinně místenkový tak když budete potřebovat jet z nějakého důvodu ten den aniž by jste cestu plánoval tak se nikam nedostanete když bude vyprodáno... děkuji to nechci...

1 0
možnosti

J12a64n 54J21e18m54e39l89k21a

25. 4. 2017 22:26

PS: A Opava.. Trať je jednokolejná. Vytížená. (Časté OS, R, občas IC..) A myslím si, že nemá vlakový zabezpečovač (nebo nějaký přenos návěstního symbolu do kabiny strojvedoucího). Je tam GSM R. Ale ten sám osobě snad neumí ani generální stop. (takže podle mě generální stop tam ve výsledku není). Jen defakto blbá vysílačka..

Počet projetí červených obecně velmi roste.

1 0
možnosti

F75i90l29i88p 95S90m48o35l30a

25. 4. 2017 22:13

To by mě zajímalo, kam ty vlaky nacpou. Koleje od Phy do ČT plné. Čím víc expresů, tím víc se prodlouží jízdní doby nákladních vlaků a vlaků nižších kategorií (pokud je rovnou nezruší), které budou ve stanicích čekat, než je něco předjede. Stačilo, aby se v novém grafikonu přidal nový RJ z Brna do Phy a ve Svitavách má kvůli tomu rychlík čekačku o 5 minut delší, než u ostatních spojů. Snad by pomohlo postavení druhé koleje HK-Týniště-Choceň, aby se část vlaků mohlo posílat tudy a pak postavení třetí a čtvrté koleje z Phy do ČT. To bychom ale chtěli moc.

1 0
možnosti

D81a25v50i86d 66P40e98c93a

25. 4. 2017 22:20

Zregulovat šnelzugy...místo 4 vozů 12 a sloty pro dopravce...

0 0
možnosti

J15a74n 12J54e52m60e66l25k57a

25. 4. 2017 21:58

Taky tichá změna. Původně měly jezdit přece 2 vlaky jižní větví do Starého Města (což by byl pravděpodobně propadák) a jeden pár Bratislava. A tiše jezdí 2 páry do Bratislavy (což je celkem fajn, logické) a pouze jeden do Starého Města.

3 0
možnosti

J10a67n 11J46e70m23e55l60k90a

25. 4. 2017 21:43

No, doufejme, že nyní stát zase neodobjedná spoje ČD. Protože to je jediná ochrana. Před nešťastným, nesmyslným prohlášením o dráze. Které vůbec nezohledňuje současné přidělené časy ČD a nakoupený majetek státní firmou, daňovým poplatníkem. Asi není myslitelné, že ČD sklopí uši, zaparkují Railjety a EC do garáže a budou na ně platit dál úvěry.

Pokud Jančurovi přidají jiné časy proč ne. Nebo pokud bude jezdit přes Havl. Brod..

A nelíbí se mi taky přístup open access operátorů - hned řvou ať se zruší dotace. To je proti cestujícím. Místo toho, aby byli rádi že jezdí. Viz, že bude pravděpodobně zrušen spoj z Prahy v 23h. a rozumné kulturní spojení se Slovenskem.

Já už rok jezdím s ČD (s in 50) a vypadá to, že budu soukromé asi bojkotovat víc a víc.

7 2
možnosti

Také by mě zajímalo, jak chtějí všechny ty vlaky na tu trať dostat, i když jinak by byla konkurence určitě dobrá věc a navíc by mohla zmizet větší část žlutých autobusů z dálnice. Ale neměl by to být především signál pro vládu a ministerstvo dopravy, že je třeba co nejdříve začít s přípravou vysokorychlostní trati Praha - Brno? Jak je vidět, kapacita tratí nedostačuje a je třeba ji posílit, navíc se ukazuje, že zájem o dopravu po železnici by byl, tak proč to konečně nevyřešit na úrovni 21. století?

9 0
možnosti