Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J91a37r57d12a 88W13o29l14f 8595337396624

Autobusáků bývalo dříve dost, většinou bývalejch řidičů velkejch náklaďáků který žádnej trenažér nepotřebovali, protože to byli vyježděný mazáci a sněhu se nebáli. Ovšem pak se jim pomalu snižovaly platy a oni se na to vykašlali a taky hodně jich šlo do penze. Teď se dělají řidičáky rovnou z "B", takže letitá praxe na velkým volantu chybí. Pak se nelze divit, že člověk kterej udělal "D" v létě má strach jet s osmdesáti lidma za zádama po zledovatělý silnici z kopce dolů.:-)

+30/0
doporučit
1.5.2017 12:01

J20a48n 30P21a67v97e15l83k25a 3847511534311

Jenže oni "neonemocní" proto, že by neuměli jezdit na sněhu, ale proto, že silnice jsou špatně udržované a oni nesou velkou zodpovědnost. Když řidič na kopci zastaví a řekne, že počká na posyp, hned začne půl autobusu remcat, že se to dá v pohodě sjet a že všichni jedou a to včetně jeho šéfa.

+25/−1
doporučit
1.5.2017 11:50

P58e34t83r 72S67u84c20h74ý 1708189634336

Neposkytují náhodou i vyzkoušení pro veřejnost? Samozřejmě ne zdarma, klidně bych si to zaplatil, ale rád bych si to na chvíli zkusil.

+12/0
doporučit
1.5.2017 11:27

T49o65m46á59š 39K54u26c52h60a53ř 3637711188381

Ovladatelnost vozidla i brzdné dráhy se na sěhu a náledí prodlužují mnohonásobně. Přitom, kdybyste obdobné jízdní vlastnosti získali vlivem technického stavu vozidla (což reálně snad ani nejde), jako třeba sjetými gumami či nedostatečně brzdícími brzdami, bude tato závada považována za nebezpečnou, se kterou nesmíte pokračovat v jízdě.

Kdyby se tímto pohledem hodnotil i stav silnice, musel by za sněhu a náledí platit zákaz řízení. Vlastně se divím, že neplatí, přestože sám mám takové podmínky rád (pravda, se zadním náhonem jsem je míval ještě raději :-/) Je ale pravda, že na ledovce je riizko nehody mnohonásobně vyšší. Také je spousta lidí, co v takových podmínkách vůbec nevyjíždí, proto se té "bílé nemoci" nedivím. Řidič by měl mít právo nevyjet za takových podmínek, za kterých nenní schopen bezpečně dopravit cestující.

+9/0
doporučit
1.5.2017 12:11

Š46í24m32a 41K17a85d14e79ř39á78v44e40k 9904471294864

Euro Truck Simulator?

+9/0
doporučit
1.5.2017 11:52

A48l40e65s 86K27r41a67m34p84o40l 9353114697140

Tohle by mělo být i v autoškole

+8/0
doporučit
1.5.2017 11:34

P69e22t63r 39H48l94o52b39i11l 7779299682352

nizke otacky motoru... jo, to "vidam" slycham casto... autobus se cely klepe, pac motor v kopci toci 800ot/min, ale hlavne ze jede ridic usporne.

+8/−1
doporučit
1.5.2017 12:01

R67o24m98a62n 77P32o72l15á33č15e30k 5206149555

Zrovna Arriva máco říkat. S vybranými stroji bych se bál vyjet i za slunného počasí...

+5/0
doporučit
1.5.2017 18:00

V97á55c76l60a12v 20K35a18l32i75n61a 1976332449194

Ani se nedivím. Jednou nohou v nemocnici, druhou v kriminále a ještě poslouchat ty kecy pasažérů. A za ty platy? Pozn. Nejsem řidič autobusu.

+4/0
doporučit
2.5.2017 7:45

P38e87t67r 57N16o10v19á85k 8765569770

celý problém je domnívám se je ve dvou aspektech

- - -

1) kdysi dělala část vojáků předvojenský ř. kurz na náklaďáky ... z náklaďáků se časem rekrutovalo x % pánů řidičů

2) nastavili jsme si takové regulace PROFESÁKY (tzn že např. české spediční firmy mají problémy sehnat řidiče) a nahrazují nás tedy řidiči z chudších zemí.

z náklaďáků na busy se rekrutuje o5 méně řidičů.

-------

co to v součtu znamená? domnívám se - snižuje se kvalita řidičů ale zvyšují se nároky.

pokud někdo za sebou nemá 5-10 let s náklaďákem a získává zkušenosti až s živým materiálem na busu tak ... 8-o

ano samozřejmě jsou snažší linky, středně obtížné linky a náročné linky ...! k tomu když připočteme že ASI už většinu busových společností zkoupil jeden státní německý do nedávna MONOPOLISTA DB (Deutsche Bahn) ...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Celkový pohled na autobusáky a kamioňáky mi přijde ve společnosti zcestný. Kdo nikdy kamion nebo busovou linku nejezdil často vůbec neví o čem to je!! mimochodem jako dobytci se chovají velmi často bezohlední řidiči, řidiči co nepředvídají, nervově labilní, zbrklí, frajeři co si honí ego, ti co si neuvědomují že auto mrzačí či zabíjí stejně jako zbraň ...

+4/0
doporučit
1.5.2017 13:57
Foto

T96o98m45á16š 43S28m44o48l53í83k 3341272266583

Tohle bych si chtěl vyzkoušet jako letadlo,jestli bych přistál.

+4/0
doporučit
1.5.2017 11:40

J10o59l91a32n11a 78B98r37z94y94b27o61h62a97t55á 9879699986

Na povel nikdo neonemocní. Lékař nepozná simulanta? Takže neschopenka z vypočítavosti? A to se může?

+2/−3
doporučit
1.5.2017 11:22

M13a33r22t36i71n 26N42o42v63o83t90n35ý 8139694517974

Nedělejte zase z autobusáků povolání na úrovni kosmonauta, ono to zase taková věda není. Běžně řídím pouze osobák, ale před pár lety jsem měl možnost jet s autobusem (samozřejmě bez lidí) a není to tak těžké. Párkrát jsem zadním kolem štrejchnul obrubník, než jsem dostal do oka jak moc si musím nadjet, a asi jsem jel pomaleji než profesionál, ale podle mě se to dá zvládnout za pár dní cviku.

+2/−6
doporučit
2.5.2017 1:51

P50e27t62r 75B76á78č68a 8135506875805

Dle stylu jizdy hlavne v mensich mestech me pripada, ze maji bilou nemoc celorocne.

+2/−8
doporučit
1.5.2017 11:35
Foto

J65a46n92a 64K23o35z23á91k46o72v86á 75V89o67l25r24á46b69o90v56á 9203634915151

Co to je prosím za diagnózu choroby: bílá nemoc. Neboli napadl sníh a zaměstnavateli postarej se o mne dle platných zákonů. Já budu sedět doma, nedovedu žádnou práci, ty za mně sežeň náhradu a ještě mně zaplať "nemocenskou".

+1/−2
doporučit
1.5.2017 17:32

D70a16v33i36d 54H53l33a31d37i60l 2765278907354

By me zajimalo, proc toho chodce srazil? To neni Carmagedon iLupo! :)

0/−1
doporučit
1.5.2017 15:26

P21e77t56r 58V61o41n62d51r71a17c61e63k 7315421593400

Novinařina - to je dřina !

Mohl by mi autor článku vysvětlit jak řidiči onemocní ? To jako že se hodí ,,marod,,?

Byl bych velice rád, aby mi někdo vysvětlil, jak zdravý člověk přijde k lékaři a řekne mu - bojím se jezdit na sněhu = potřebuji neschopenku !

Pokud toto někdo myslí vážně, tak by měl svoje tvrzení doložit podáním podnětu na ČLK a policii - v opačném případě doporučuji akutní vyšetření v psychiatrické ambulanci ;-(

0/−4
doporučit
2.5.2017 4:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.