Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J91a68r94d88a 10W43o77l53f 8645257826964

Autobusáků bývalo dříve dost, většinou bývalejch řidičů velkejch náklaďáků který žádnej trenažér nepotřebovali, protože to byli vyježděný mazáci a sněhu se nebáli. Ovšem pak se jim pomalu snižovaly platy a oni se na to vykašlali a taky hodně jich šlo do penze. Teď se dělají řidičáky rovnou z "B", takže letitá praxe na velkým volantu chybí. Pak se nelze divit, že člověk kterej udělal "D" v létě má strach jet s osmdesáti lidma za zádama po zledovatělý silnici z kopce dolů.:-)

+30/0
doporučit
1.5.2017 12:01

J41a73n 90P22a45v63e83l80k39a 3247881684701

Jenže oni "neonemocní" proto, že by neuměli jezdit na sněhu, ale proto, že silnice jsou špatně udržované a oni nesou velkou zodpovědnost. Když řidič na kopci zastaví a řekne, že počká na posyp, hned začne půl autobusu remcat, že se to dá v pohodě sjet a že všichni jedou a to včetně jeho šéfa.

+25/−1
doporučit
1.5.2017 11:50

P52e87t97r 93S50u92c98h57ý 1318499454626

Neposkytují náhodou i vyzkoušení pro veřejnost? Samozřejmě ne zdarma, klidně bych si to zaplatil, ale rád bych si to na chvíli zkusil.

+12/0
doporučit
1.5.2017 11:27

T87o73m89á90š 51K67u13c85h33a42ř 3617821988871

Ovladatelnost vozidla i brzdné dráhy se na sěhu a náledí prodlužují mnohonásobně. Přitom, kdybyste obdobné jízdní vlastnosti získali vlivem technického stavu vozidla (což reálně snad ani nejde), jako třeba sjetými gumami či nedostatečně brzdícími brzdami, bude tato závada považována za nebezpečnou, se kterou nesmíte pokračovat v jízdě.

Kdyby se tímto pohledem hodnotil i stav silnice, musel by za sněhu a náledí platit zákaz řízení. Vlastně se divím, že neplatí, přestože sám mám takové podmínky rád (pravda, se zadním náhonem jsem je míval ještě raději :-/) Je ale pravda, že na ledovce je riizko nehody mnohonásobně vyšší. Také je spousta lidí, co v takových podmínkách vůbec nevyjíždí, proto se té "bílé nemoci" nedivím. Řidič by měl mít právo nevyjet za takových podmínek, za kterých nenní schopen bezpečně dopravit cestující.

+9/0
doporučit
1.5.2017 12:11

Š43í54m62a 83K76a78d35e28ř57á54v78e59k 9244311824484

Euro Truck Simulator?

+9/0
doporučit
1.5.2017 11:52

A20l33e55s 58K56r88a93m89p87o56l 9843824467190

Tohle by mělo být i v autoškole

+8/0
doporučit
1.5.2017 11:34

P36e24t93r 61H59l54o94b46i72l 7659369682262

nizke otacky motoru... jo, to "vidam" slycham casto... autobus se cely klepe, pac motor v kopci toci 800ot/min, ale hlavne ze jede ridic usporne.

+8/−1
doporučit
1.5.2017 12:01

R44o21m91a52n 81P12o83l31á38č37e50k 5406539605

Zrovna Arriva máco říkat. S vybranými stroji bych se bál vyjet i za slunného počasí...

+5/0
doporučit
1.5.2017 18:00

V71á95c30l93a52v 80K47a28l63i64n61a 1716382539724

Ani se nedivím. Jednou nohou v nemocnici, druhou v kriminále a ještě poslouchat ty kecy pasažérů. A za ty platy? Pozn. Nejsem řidič autobusu.

+4/0
doporučit
2.5.2017 7:45

P60e89t32r 86N72o58v78á94k 8135139800

celý problém je domnívám se je ve dvou aspektech

- - -

1) kdysi dělala část vojáků předvojenský ř. kurz na náklaďáky ... z náklaďáků se časem rekrutovalo x % pánů řidičů

2) nastavili jsme si takové regulace PROFESÁKY (tzn že např. české spediční firmy mají problémy sehnat řidiče) a nahrazují nás tedy řidiči z chudších zemí.

z náklaďáků na busy se rekrutuje o5 méně řidičů.

-------

co to v součtu znamená? domnívám se - snižuje se kvalita řidičů ale zvyšují se nároky.

pokud někdo za sebou nemá 5-10 let s náklaďákem a získává zkušenosti až s živým materiálem na busu tak ... 8-o

ano samozřejmě jsou snažší linky, středně obtížné linky a náročné linky ...! k tomu když připočteme že ASI už většinu busových společností zkoupil jeden státní německý do nedávna MONOPOLISTA DB (Deutsche Bahn) ...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Celkový pohled na autobusáky a kamioňáky mi přijde ve společnosti zcestný. Kdo nikdy kamion nebo busovou linku nejezdil často vůbec neví o čem to je!! mimochodem jako dobytci se chovají velmi často bezohlední řidiči, řidiči co nepředvídají, nervově labilní, zbrklí, frajeři co si honí ego, ti co si neuvědomují že auto mrzačí či zabíjí stejně jako zbraň ...

+4/0
doporučit
1.5.2017 13:57
Foto

T61o86m96á86š 53S31m15o93l32í50k 3511712836873

Tohle bych si chtěl vyzkoušet jako letadlo,jestli bych přistál.

+4/0
doporučit
1.5.2017 11:40

J77o26l56a36n89a 19B72r40z58y76b46o27h52a79t11á 9929109266

Na povel nikdo neonemocní. Lékař nepozná simulanta? Takže neschopenka z vypočítavosti? A to se může?

+2/−3
doporučit
1.5.2017 11:22

M89a70r28t59i30n 76N21o40v65o44t30n32ý 8189284477984

Nedělejte zase z autobusáků povolání na úrovni kosmonauta, ono to zase taková věda není. Běžně řídím pouze osobák, ale před pár lety jsem měl možnost jet s autobusem (samozřejmě bez lidí) a není to tak těžké. Párkrát jsem zadním kolem štrejchnul obrubník, než jsem dostal do oka jak moc si musím nadjet, a asi jsem jel pomaleji než profesionál, ale podle mě se to dá zvládnout za pár dní cviku.

+2/−6
doporučit
2.5.2017 1:51

P94e42t31r 68B22á92č17a 8315386295495

Dle stylu jizdy hlavne v mensich mestech me pripada, ze maji bilou nemoc celorocne.

+2/−8
doporučit
1.5.2017 11:35
Foto

J35a77n35a 91K39o50z34á80k23o68v27á 94V78o25l59r53á38b20o35v67á 9283794535841

Co to je prosím za diagnózu choroby: bílá nemoc. Neboli napadl sníh a zaměstnavateli postarej se o mne dle platných zákonů. Já budu sedět doma, nedovedu žádnou práci, ty za mně sežeň náhradu a ještě mně zaplať "nemocenskou".

+1/−2
doporučit
1.5.2017 17:32

D68a71v41i13d 95H63l96a30d10i37l 2845628407514

By me zajimalo, proc toho chodce srazil? To neni Carmagedon iLupo! :)

0/−1
doporučit
1.5.2017 15:26

P89e81t83r 46V34o40n76d46r51a53c62e49k 7775201133610

Novinařina - to je dřina !

Mohl by mi autor článku vysvětlit jak řidiči onemocní ? To jako že se hodí ,,marod,,?

Byl bych velice rád, aby mi někdo vysvětlil, jak zdravý člověk přijde k lékaři a řekne mu - bojím se jezdit na sněhu = potřebuji neschopenku !

Pokud toto někdo myslí vážně, tak by měl svoje tvrzení doložit podáním podnětu na ČLK a policii - v opačném případě doporučuji akutní vyšetření v psychiatrické ambulanci ;-(

0/−4
doporučit
2.5.2017 4:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.