Diskuze
Řidiči kvůli sněhu radši onemocní. Firma pořídila trenažér na „bílou nemoc“
Děkujeme za pochopení.
V47á39c60l22a26v 90K28a23l36i56n25a
Ani se nedivím. Jednou nohou v nemocnici, druhou v kriminále a ještě poslouchat ty kecy pasažérů. A za ty platy? Pozn. Nejsem řidič autobusu.
P22e62t11r 61V38o92n26d30r74á55č15e95k
Novinařina - to je dřina !
Mohl by mi autor článku vysvětlit jak řidiči onemocní ? To jako že se hodí ,,marod,,?
Byl bych velice rád, aby mi někdo vysvětlil, jak zdravý člověk přijde k lékaři a řekne mu - bojím se jezdit na sněhu = potřebuji neschopenku
Pokud toto někdo myslí vážně, tak by měl svoje tvrzení doložit podáním podnětu na ČLK a policii - v opačném případě doporučuji akutní vyšetření v psychiatrické ambulanci
M13i46r12o42s21l97a53v 37Z16i74k46m30u38n86d
Ano, hodí se marod ... vy jste jako student neznal triky jak zvýšit tělesnou teplotu na 37 stupňů, "nebolela vás hlava, nezvracel jste" ... ten praktický lékař, tu neschopenku vystaví ... řidič musí být zdravotně fit, aby mohl bezpečně řídit - konec konců to vyplývá přímo ze zákona ...
Připustíme-li, že řidič autobusu se může do potíží dostat i ne vlastní vinou - formulace "nepřizpůsobil rychlost jízdy stavu a povrchu vozovky" je universální a platí i za situace, kdy jel řidič rychlostí 10 km, "měl" jet pomaleji, když tachograf ukáže, že jel rychlostí 5 km, tak "měl" jet pomaleji, případně neměl jet vůbec ...
Pro toho řidiče je z hlediska jeho profesní existence výhodnější simulovat ... při výši (níži) mzdy (i po zvýšení dle nařízení vlády ani ne stovka hrubého za hodinu), kterou za vysoce rizikovou práci dostává je ta nemocenská výhodnější. Navíc je doma s rodinou a v rámci bytu může udělat jakékoli domácí práce a při eventuální kontrole marodění je doma a léči se ...
M21a58r78t82i19n 95N61o68v81o64t48n85ý
Nedělejte zase z autobusáků povolání na úrovni kosmonauta, ono to zase taková věda není. Běžně řídím pouze osobák, ale před pár lety jsem měl možnost jet s autobusem (samozřejmě bez lidí) a není to tak těžké. Párkrát jsem zadním kolem štrejchnul obrubník, než jsem dostal do oka jak moc si musím nadjet, a asi jsem jel pomaleji než profesionál, ale podle mě se to dá zvládnout za pár dní cviku.
O67d68s92t58r23a90n33ě63n19ý 79U88ž85i12v37a12t87e10l
R46o26m79a33n 50P80o67l51á90č46e19k
Zrovna Arriva máco říkat. S vybranými stroji bych se bál vyjet i za slunného počasí...
J44a43n64a 46K92o34z39á84k43o56v61á 55V96o73l77r41á68b91o80v80á
Co to je prosím za diagnózu choroby: bílá nemoc. Neboli napadl sníh a zaměstnavateli postarej se o mne dle platných zákonů. Já budu sedět doma, nedovedu žádnou práci, ty za mně sežeň náhradu a ještě mně zaplať "nemocenskou".
R44o48m67a61n 27P86o35l17á32č54e24k
3 dny zadarmo a pak 60%? To není fakt terno... Navíc při platech co ti řidiči mají...
Takže tam asi budou trochu jiné důvody
D74a25v51i92d 76H97l27a53d52i84l
By me zajimalo, proc toho chodce srazil? To neni Carmagedon iLupo! :)
P69e82t58r 71N48o97v58á20k
celý problém je domnívám se je ve dvou aspektech
- - -
1) kdysi dělala část vojáků předvojenský ř. kurz na náklaďáky ... z náklaďáků se časem rekrutovalo x % pánů řidičů
2) nastavili jsme si takové regulace PROFESÁKY (tzn že např. české spediční firmy mají problémy sehnat řidiče) a nahrazují nás tedy řidiči z chudších zemí.
z náklaďáků na busy se rekrutuje o5 méně řidičů.
-------
co to v součtu znamená? domnívám se - snižuje se kvalita řidičů ale zvyšují se nároky.
pokud někdo za sebou nemá 5-10 let s náklaďákem a získává zkušenosti až s živým materiálem na busu tak ...
ano samozřejmě jsou snažší linky, středně obtížné linky a náročné linky ...! k tomu když připočteme že ASI už většinu busových společností zkoupil jeden státní německý do nedávna MONOPOLISTA DB (Deutsche Bahn) ...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Celkový pohled na autobusáky a kamioňáky mi přijde ve společnosti zcestný. Kdo nikdy kamion nebo busovou linku nejezdil často vůbec neví o čem to je mimochodem jako dobytci se chovají velmi často bezohlední řidiči, řidiči co nepředvídají, nervově labilní, zbrklí, frajeři co si honí ego, ti co si neuvědomují že auto mrzačí či zabíjí stejně jako zbraň ...
P64e25t70r 74N29o97v34á72k
samozřejmě řídit dnešní autobus je na jednu stranu mnohem snažší než busy ŠL nebo RTo
mnohem lepší výhled, mnohem vyšší komfort pro řidiče ...
na druhou stranu doprava a nervozita řidičů asi stoupla
----
+ dnes má řidičák i ten kdo (málem) na cestu za volant vůbec nepatří ...
T22o96m17á49š 39K11u81c54h13a26ř
Ovladatelnost vozidla i brzdné dráhy se na sěhu a náledí prodlužují mnohonásobně. Přitom, kdybyste obdobné jízdní vlastnosti získali vlivem technického stavu vozidla (což reálně snad ani nejde), jako třeba sjetými gumami či nedostatečně brzdícími brzdami, bude tato závada považována za nebezpečnou, se kterou nesmíte pokračovat v jízdě.
Kdyby se tímto pohledem hodnotil i stav silnice, musel by za sněhu a náledí platit zákaz řízení. Vlastně se divím, že neplatí, přestože sám mám takové podmínky rád (pravda, se zadním náhonem jsem je míval ještě raději ) Je ale pravda, že na ledovce je riizko nehody mnohonásobně vyšší. Také je spousta lidí, co v takových podmínkách vůbec nevyjíždí, proto se té "bílé nemoci" nedivím. Řidič by měl mít právo nevyjet za takových podmínek, za kterých nenní schopen bezpečně dopravit cestující.
J26i98ř13í 82K74o29c24u59r77e84k
Ale jde. Takový traktor s bržděným jediným kolem (obě zadní brzdí až po zamčení diferenciálu) a žací lištou vepředu, ktaré dle principu páky odlehčuje zadní kola, jediná hnaná/bržděná... na silnici nesmí, pokud mu nefungují blinkry. Když fungují, tak může.
PS: Konstrukční rychlost toho peklostroje je 15 km/h od výroby ve fabrice.
J12a54r47d36a 57W21o88l97f
Autobusáků bývalo dříve dost, většinou bývalejch řidičů velkejch náklaďáků který žádnej trenažér nepotřebovali, protože to byli vyježděný mazáci a sněhu se nebáli. Ovšem pak se jim pomalu snižovaly platy a oni se na to vykašlali a taky hodně jich šlo do penze. Teď se dělají řidičáky rovnou z "B", takže letitá praxe na velkým volantu chybí. Pak se nelze divit, že člověk kterej udělal "D" v létě má strach jet s osmdesáti lidma za zádama po zledovatělý silnici z kopce dolů.
T57o98m94á53š 67K14u84c30h46a13ř
Němluvě o náborových akcích pro ženy od plotny..
P68e11t13r 68H32l80o59b16i81l
nizke otacky motoru... jo, to "vidam" slycham casto... autobus se cely klepe, pac motor v kopci toci 800ot/min, ale hlavne ze jede ridic usporne.
P50e50t60r 69S29u49c69h66ý
Mohu se zeptat o jaký autobus se jedná? Já jen že by mě zajímalo, který motor v autobuse umí jet do kopce na 800ot/min.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
MerkurXtip dává bonus 200 korun. Sázejte na své oblíbené sporty
Advertorial Sportovní sázení má dlouhou historii a je stále populárnější. Sázková kancelář MerkurXtip přitom...
Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice
Premium Nářky nad složitostí železnice, kterou prodražují přísné normy, nejsou v tuzemsku novinkou. Ozývají...
Žádný personál ani jiný zákazník. V Česku roste síť bezobslužných obchodů
Minute Shop je nový koncept automatizovaných prodejen s nonstop provozem, kam zákazník vstoupí...
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...