Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidiči kvůli sněhu radši onemocní. Firma pořídila trenažér na „bílou nemoc“

Pokud jste si mysleli, že jezdit autobusem je zhruba stejně jednoduché jako točit volantem u auta, pár sekund v suterénu berounské pobočky autobusového dopravce Arriva vás rychle vyvede z omylu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V76á79c79l46a93v 18K70a47l54i71n52a 1336522509704

Ani se nedivím. Jednou nohou v nemocnici, druhou v kriminále a ještě poslouchat ty kecy pasažérů. A za ty platy? Pozn. Nejsem řidič autobusu.

+4/0
2.5.2017 7:45

P79e19t12r 74V85o82n79d77r55a54c62e33k 7605771713970

Novinařina - to je dřina !

Mohl by mi autor článku vysvětlit jak řidiči onemocní ? To jako že se hodí ,,marod,,?

Byl bych velice rád, aby mi někdo vysvětlil, jak zdravý člověk přijde k lékaři a řekne mu - bojím se jezdit na sněhu = potřebuji neschopenku !

Pokud toto někdo myslí vážně, tak by měl svoje tvrzení doložit podáním podnětu na ČLK a policii - v opačném případě doporučuji akutní vyšetření v psychiatrické ambulanci ;-(

0/−4
2.5.2017 4:53

M14i35r94o83s60l82a47v 43Z95i22k12m22u12n48d 6158882517898

Ano, hodí se marod ... vy jste jako student neznal triky jak zvýšit tělesnou teplotu na 37 stupňů, "nebolela vás hlava, nezvracel jste" ... ten praktický lékař, tu neschopenku vystaví ... řidič musí být zdravotně fit, aby mohl bezpečně řídit - konec konců to vyplývá přímo ze zákona ...

Připustíme-li, že řidič autobusu se může do potíží dostat i ne vlastní vinou - formulace "nepřizpůsobil rychlost jízdy stavu a povrchu vozovky" je universální a platí i za situace, kdy jel řidič rychlostí 10 km, "měl" jet pomaleji, když tachograf ukáže, že jel rychlostí 5 km, tak "měl" jet pomaleji, případně neměl jet vůbec ...

Pro toho řidiče je z hlediska jeho profesní existence výhodnější simulovat ... při výši (níži) mzdy (i po zvýšení dle nařízení vlády ani ne stovka hrubého za hodinu), kterou za vysoce rizikovou práci dostává je ta nemocenská výhodnější. Navíc je doma s rodinou a v rámci bytu může udělat jakékoli domácí práce a při eventuální kontrole marodění je doma a léči se ...

+4/−1
2.5.2017 6:34

P45e35t53r 72V29o93n98d11r89a49c54e46k 7865751983530

Mám praktického lékaře, který - představte si - má v ordinaci teploměr, stetoskop, nějaké papírky na moč, stěry z jazyka atd .... Skutečně si nemyslím, že by dnes doktoři někomu něco jen tak napsali aniž by to byla pravda .

Co se týče věty o přizpůsobení jízdy - to takhle jednou v zimě na Benecku přijeli policajti ke dvou autům v příkopě - zastavili, zatáhli ruční brzdu , vystoupili a auto jim na namrzlé silnici samo sklouzlo do příkopu ale oni duchapřítomě řidičům v příkopu dali pokutu za nepřizpůsobení jízdy stavu a povaze vozovky ...

+3/−2
2.5.2017 6:41

D28a26n54i85e36l96a 70H68i78l73d79e67b74r16a48n72d81t70o42v45á 4540410151114

Hmm... na diagnózu jsem čekala skoro deset let... teploměry, stetoskopy a papírky nepomohly :-) A takových případů je! Vymyslet si něco musí být strašně snadný.

+6/0
2.5.2017 9:44

E84d58a 91D96r87á58b34e35k 7239582293877

takže když přijdete k lékaři s opakovanou akutní závratí, tak vám udělá stěr z jazyka a pošle vás řídit autobus? 8-o

0/0
24.5.2017 22:37

P44e65t62r 47J64a83r93o55š 2234411365827

Prijdete k lekari a popisete mu priznaky. Clovek se nepripojuje na diagnostiku jako auto.

Lekar tedy vyhodnoti stav na zaklade vami popsanych priznaku a zakladniho vysetreni.

Ale zadny lekar si neriskne vas poslat do prace s tim, ze vam nic neni.

+6/0
2.5.2017 9:38

M11a80r64t26i43n 62N97o86v21o53t11n77ý 8159734807294

Nedělejte zase z autobusáků povolání na úrovni kosmonauta, ono to zase taková věda není. Běžně řídím pouze osobák, ale před pár lety jsem měl možnost jet s autobusem (samozřejmě bez lidí) a není to tak těžké. Párkrát jsem zadním kolem štrejchnul obrubník, než jsem dostal do oka jak moc si musím nadjet, a asi jsem jel pomaleji než profesionál, ale podle mě se to dá zvládnout za pár dní cviku.

+2/−6
2.5.2017 1:51

D49a53v54i26d 86T60o38m26a17n 9935807692477

Kosmonaut si jen sedne do rakety a ceka, co s nim automatika provede... :-P

0/0
2.5.2017 19:19

E59d86a 52D32r18á95b16e93k 7189912603597

za kolik životů je zodpovědný autobusák a za kolik kosmonaut? ano, opravdu to se nedá srovnávat ;-D

0/0
24.5.2017 22:38

R42o75m89a63n 84P42o89l13á73č15e68k 5866199955

Zrovna Arriva máco říkat. S vybranými stroji bych se bál vyjet i za slunného počasí...

+5/0
1.5.2017 18:00
Foto

J49a52n47a 18K49o80z37á48k61o66v57á 54V96o77l73r34á40b61o93v65á 9533834485611

Co to je prosím za diagnózu choroby: bílá nemoc. Neboli napadl sníh a zaměstnavateli postarej se o mne dle platných zákonů. Já budu sedět doma, nedovedu žádnou práci, ty za mně sežeň náhradu a ještě mně zaplať "nemocenskou".

+1/−2
1.5.2017 17:32

R32o61m90a66n 72P53o28l65á22č21e55k 5636559985

3 dny zadarmo a pak 60%? To není fakt terno... Navíc při platech co ti řidiči mají...

Takže tam asi budou trochu jiné důvody

+2/0
1.5.2017 18:05

D52a78v31i93d 24H33l15a39d45i21l 2395498747174

By me zajimalo, proc toho chodce srazil? To neni Carmagedon iLupo! :)

0/−1
1.5.2017 15:26

P92e53t52r 65N13o85v84á86k 8885709740

celý problém je domnívám se je ve dvou aspektech

- - -

1) kdysi dělala část vojáků předvojenský ř. kurz na náklaďáky ... z náklaďáků se časem rekrutovalo x % pánů řidičů

2) nastavili jsme si takové regulace PROFESÁKY (tzn že např. české spediční firmy mají problémy sehnat řidiče) a nahrazují nás tedy řidiči z chudších zemí.

z náklaďáků na busy se rekrutuje o5 méně řidičů.

-------

co to v součtu znamená? domnívám se - snižuje se kvalita řidičů ale zvyšují se nároky.

pokud někdo za sebou nemá 5-10 let s náklaďákem a získává zkušenosti až s živým materiálem na busu tak ... 8-o

ano samozřejmě jsou snažší linky, středně obtížné linky a náročné linky ...! k tomu když připočteme že ASI už většinu busových společností zkoupil jeden státní německý do nedávna MONOPOLISTA DB (Deutsche Bahn) ...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Celkový pohled na autobusáky a kamioňáky mi přijde ve společnosti zcestný. Kdo nikdy kamion nebo busovou linku nejezdil často vůbec neví o čem to je!! mimochodem jako dobytci se chovají velmi často bezohlední řidiči, řidiči co nepředvídají, nervově labilní, zbrklí, frajeři co si honí ego, ti co si neuvědomují že auto mrzačí či zabíjí stejně jako zbraň ...

+4/0
1.5.2017 13:57

P17e47t91r 41N84o32v19á77k 8405199240

samozřejmě řídit dnešní autobus je na jednu stranu mnohem snažší než busy ŠL nebo RTo

mnohem lepší výhled, mnohem vyšší komfort pro řidiče ...

na druhou stranu doprava a nervozita řidičů asi stoupla

----

+ dnes má řidičák i ten kdo (málem) na cestu za volant vůbec nepatří ...

+2/0
1.5.2017 14:12

P43e58t68r 25P55e92t25r 6793362338783

"snižuje se kvalita řidičů ale zvyšují se nároky"

"české spediční firmy mají problémy sehnat řidiče"

Zkuste se zeptat, kolik ta spediční firma nabízí řidičům. Víte, za 15k hrubého nejen že nenajdete kvalitního řidiče ale dokonce za to těžko najdete i toho nekvalitního. V tom je celý problém české spedice.

A diety se do toho fakt nepočítají...z diet vám nikdo nemocenskou ani důchod počítat nebude. Takže místo obvyklých 70% na nemocenské si u té spedice "vyděláte" něco málo přes 20%. Řidičů je dost ale spousta z nich půjde radši dělat někam, kde je zaplatí. Totéž autobusáci. Autobusáka vám nikdo za 20k dělat nebude, pokud vá zodpovědnost za takové množství lidí a je jednou nohou v kriminále a druhou v hrobě.

Takže brečíte špatně a dokonce na špatném místě. Každé pracovní místo má své zájemce, pokud je zaplatíte. Zajímavé, že stejný problém ještě nedávno trápil pokladní a dnes se na místa pokladních v lidlu stojí fronty a zapisuje do pořadníků. čím to asi tak bude?

+2/0
1.5.2017 16:50

P21e72t68r 67J88a60r69o24š 2644891605287

A proto sem musime natahat levnou pracovni silu od jinud. VEU

0/0
2.5.2017 9:54

D16a84v23i96d 59T88o29m70a43n 9975777192927

"Autobusáka vám nikdo za 20k dělat nebude"

Kdyz myslite...je potom zvlastni, ze byl strasny problem navysit mzdy ridicu autobusu alespon na 100 za hodinu. I tak to da tu dvacku za 200 hodin mesicne.

A minimalni zaklad a maximalni diety - kde je poptavka, je i nabidka. Spousta ridicu s exekucemi chce mit minimalni zaklad z vcelku pochopitelnych duvodu.

0/0
2.5.2017 19:24

T96o87m39á91š 70K19u44c51h38a36ř 3297721268421

Ovladatelnost vozidla i brzdné dráhy se na sěhu a náledí prodlužují mnohonásobně. Přitom, kdybyste obdobné jízdní vlastnosti získali vlivem technického stavu vozidla (což reálně snad ani nejde), jako třeba sjetými gumami či nedostatečně brzdícími brzdami, bude tato závada považována za nebezpečnou, se kterou nesmíte pokračovat v jízdě.

Kdyby se tímto pohledem hodnotil i stav silnice, musel by za sněhu a náledí platit zákaz řízení. Vlastně se divím, že neplatí, přestože sám mám takové podmínky rád (pravda, se zadním náhonem jsem je míval ještě raději :-/) Je ale pravda, že na ledovce je riizko nehody mnohonásobně vyšší. Také je spousta lidí, co v takových podmínkách vůbec nevyjíždí, proto se té "bílé nemoci" nedivím. Řidič by měl mít právo nevyjet za takových podmínek, za kterých nenní schopen bezpečně dopravit cestující.

+9/0
1.5.2017 12:11

J58i17ř26í 53K34o82c40u61r39e42k 6945654895168

Ale jde. Takový traktor s bržděným jediným kolem (obě zadní brzdí až po zamčení diferenciálu) a žací lištou vepředu, ktaré dle principu páky odlehčuje zadní kola, jediná hnaná/bržděná... na silnici nesmí, pokud mu nefungují blinkry. Když fungují, tak může.

PS: Konstrukční rychlost toho peklostroje je 15 km/h od výroby ve fabrice.

+1/0
1.5.2017 13:17

J62a45r23o93m58í74r 91M71a40t31o92u79š25e75k 8771576927332

Když v roce 2004 (?) zrušili vojenskou službu, tak tehdy započal skluz (nedostatek) řidičů skupiny C a D. Tam si zdarma udělali (někdy je k tomu donutili) řidičáky skupiny C a D. Kdo dnes půjde a zaplatí desetitisíce za řidičský průkaz na autobus a při tom bude ještě riskovat, že mu seberou i jeho řidičák na os. auto ?!.............

+1/0
1.5.2017 13:30
Foto

P43e55t70r62a 26Š53e53v36č62í44k57o96v96á 2154284376871

Tak někdo, kdo by měl mít v ohrožení řidičák na osobák by snad ani neměl vyjet na silnice. Odebírá se totiž pouze v případě, že u zkoušek neuděláte testy.

0/0
1.5.2017 14:09

J92a23r35m24i51l50a 85P76í94c59h53o66v63á 5832807484703

Jenže profi-řidiči musí na periodická přezkoušení a jejich součástí testy právě jsou

0/0
1.5.2017 15:09

P31e44t45r 98P28e68t49r 6313222578233

profi řidič, který chodí ne periodická přezkoušení s testy je i balíkář z pošty, poslíček z rozvozu pizzy nebo já servisák, který má přidělené firemní vozidlo.

Každý zaměstnanec, který má přidělené služební vozidlo musí absolvovat každé dva roky přezkoušení. Takže čistě kamiony do toho netahejte. profi řidič je prostě každý, který řídí v rámci svého zaměstnání.

Máti nikdy služebním vozidlem nejela ale starala se o jejich nákup na firmě a proto měla teoreticky "povolení" s nimi jezdit. Už jen to stačí aby musela každé dva roky dělat testy, zda je jako "profi" řidička znalá předpisů.

0/0
1.5.2017 16:55

D43a34v86i60d 87T86o83m44a67n 9195917152837

Zadna periodicka prezkouseni davno nejsou. Pouze se chodi kazdy rok na pravidelne skoleni, jehoz uroven je ruzna.

+1/0
2.5.2017 19:29

M84a31r93t98i68n 97K59a76r57á36s83e82k 1908884739534

Testy pro autoškoly jsou stejně jako kdysi, docela daleko od reality. To že znáte ravidla, ještě neznamená, že uděláte testy. Třeba ztratíte body na zdravovědě, protože dneska se zachraňuje jiným poměrem vdechů a stlačení hrudníku. Respektive se možná nevdechuje vůbec, když nenahmatáte tep. Nebo že nevíte jak se jemnuje nějaká konkrétní značkan i když víte co pro Vás znamená, nebo co znamená určitá barva čáry u obrubníku, kterou jste nikdy neviděla, protože se používá jen velmi zřídka a za Vás ještě ve vyhlášce nebyla. Ano, každý řidič je povinen se dovzdělávat a dodržovat aktuální vyhlášku. Když se ale podíváte, kolik lidí třeba jezdí s rozsvícenými mlhovkami (předními nebo zadními), což je mimo situaci se sliným sněžením, mlhou nebo deštěm taky přestupek a pro ostatní řidiče docela nepříjemný i když většinou né přímo nebezpečný, dovedete si představit kolik lidí asi tak vyhlášku zná.

+3/0
1.5.2017 15:44

P84e92t39r 92J72a43r70o71š 2914771755107

Tak ono se staci podivat se na pouzivani blinkru. Stezi najdete dva ridice, kteri by je pouzili ve vsech pripadech stejne.

+1/0
2.5.2017 10:13

M46a79r61t39i39n 61K24a96r74á49s61e23k 1968464849974

Tak ono při používání blinkrů se určitá kreativita očekávat dá i v mezích vyhlášky. Teda to samé platí i o mlhovkách, Každopádně pokud vidím na dálnici na dvě sta metrů koncová světla jiného auta i bez mlhovek, je naprostá kravina mít je zapnuté na svém autě. O situacích kdy se zapnutou mlhovkou někdo jede i při naprosto bez problémové viditelnosti snad ani nemá smysl mluvit jako o něčem pochopitelném. to stejné platí o předních mlhovkách, které lidi vůbec neumí používat. hlavně ti co je tak rádi používají.

0/0
2.5.2017 14:01

D13a77v96i97d 19T89o82m26a61n 9215207512597

Tak si schvalne zkuste udelat test na CE, D apod. Zvladnete otazky, jako pripustna delka tazne tyce, odhadnout co lze povazovat za mimoradne chladny den (-5, -10, -15, -20), co presne je a neni prirucni zavazadlo atd? To tam totiz je.

+1/0
2.5.2017 19:28

M31i17c89h31a59l 39C76h73a53l53u38p74a 6768780449403

Při náledí mají ty podmínky všichni stejné a většina lidí jede podle toho pomaleji a opatrněji. Pokud má problém s ovladatelností jenom jedno auto, tak může nabourat v situaci, která by se jinak dala bez problémů zvládnout (třeba někdo před ním prudčeji zabrzdí).

0/0
1.5.2017 14:34

J25a94r35d57a 71W68o24l80f 8765897556964

Autobusáků bývalo dříve dost, většinou bývalejch řidičů velkejch náklaďáků který žádnej trenažér nepotřebovali, protože to byli vyježděný mazáci a sněhu se nebáli. Ovšem pak se jim pomalu snižovaly platy a oni se na to vykašlali a taky hodně jich šlo do penze. Teď se dělají řidičáky rovnou z "B", takže letitá praxe na velkým volantu chybí. Pak se nelze divit, že člověk kterej udělal "D" v létě má strach jet s osmdesáti lidma za zádama po zledovatělý silnici z kopce dolů.:-)

+30/0
1.5.2017 12:01

T44o76m27á50š 71K46u53c42h70a91ř 3467161178331

Němluvě o náborových akcích pro ženy od plotny.. ;-D

+4/0
1.5.2017 12:12

K58r33i67s33t42ý20n47a 85B46e26n84e92š87o62v91á 5194536696823

O takto formulovanem naboru nevim, zato v mem okoli vetsina zen dlouhe roky ridi a bez nehod. Nezkuseny ridic by se nemel o praci ridice busu zajimat a pokud se tak stane, mel by ho prijimaci proces vyradit. Pokud si nekoho takoveho firma najima, je to na jeji zodpovednost, strachy novacka jsou opodstatnene a zvysena pece o nej je nezbytna. Souhlasim s p.Wolfem.

0/0
1.5.2017 15:33

M79a39r76t35i86n 12K39a35r11á68s33e58k 1288504489194

To že někdo řídí bez nehod, vůbec neznamená že řídí dobře. Když na silnici vidím auto které se chová divně a začnu si na něj dávat pozor, nebo když udělá nějakou nepříjemnou nebo nebezpečnou pitomost, Sedí pak za volantem buď pán velice pokročilého věku, nebo žena libovolného věku(to s velkým náskokem nejčastěji). Zřídka pak chlap libovolného věku. Výjímečně tam sedí řidičské nedochůdče (ať už kluk nebo holka), ze kterého třeba na rozdíl od dvou předchozích, ještě může řidič být. Bohudk jsou jejich výkony většinou mizerné trvale, takže už když se k sobě blížíme, chování toho auta mě upozorní že si mám na něj dávat pozor. Né že by neexistovali dobré nebo i velmi dobré řidičky, ale když auto jede bez problémů, nekoukám kdo v něm sedí. Jedině v případě že jede nějak fakt dobře, to taky kouknu kdo to řídí, pokud mám tu možnost. A to se občas taky jedná o ženu. Nicméně když kdokoli ze zmiňovaných odstrašujících příkladů řidiče jede tak, že si ostatní řidiči všimnou, že je něco v nepořádku a dávají si na takového řidiče pozor, dokud je nablízku, není to zásluha toho zoufalce, že ještě neměl nehodu, ale těch, co si včas všimli, že bacha na něj. Krom toho o schopnostech řidiče nesvědčí dlouhé roky bez nehod, ale mraky kilometrů za různých podmínek a na různých i neznámých cestách bez nehod. Což člověk který jezdí denně deset kilometrů do práce po stejné silnici a když to klouže, tak jede busem, určitě nesplňuje.

0/0
1.5.2017 16:01

J23i53ř57í 44Z58ý58k40a 9119653781580

sjet po zledovatělý silnici s 80 lidmi, to bych měl strach i kdybych měl ŘP skupiny "FŇ". Lepší když ten řidič řekne, že se dál nejede dokud to neposypou silničáři, než bych pak dva měsíce ležel v nemocnici, nebo navždy pod mramorem.

+5/0
1.5.2017 12:19

M90a50r61t47i75n 32N37e92p81l 4964792316128

Nechci se mylit, ale mam za to, ze i dnes stale plati, ze nelze delat D primo z B.

0/−3
1.5.2017 12:42

O84n45d26ř23e66j 65Č52a48p52k11a 6941101223474

Jde, je tam jen vyšší věkový limit (s výjimkou pro hasiče, policajty... kde to jde dělat dřív).

+2/0
1.5.2017 13:10

P30e79t45r 34M31a32c80o44u60r16e84k 5814948226547

Bohužel se mýlíte, jde to od 24ti let. Jen to trvá trochu déle - více hodin na profesní průkaz.

+1/0
1.5.2017 13:28

D36a92v42i31d 54T59o23m41a27n 9445987362207

Bohuzel dnes jde vsechno. Vezmou se dlouhodobe nezamestnani (kteri nemaji ani osobak), udela se rekvalifikace a jsou z nich ridici kamionu, nebo busu... :-/

0/0
2.5.2017 19:33

J47i48ř65í 47K63o83c16u23r45e72k 6585974315508

Ten pám měl naježděno fakt hodně. Asi tak 40 let, o moc víc nejde. Nahoře na kopci tam kopnul jedničku a se smýkající se zadní nápravou sjel/zklouzal těch 200 metrů dolů. To je převýšení, ne vzdálenost.

Na firmě pak prohlásil, že to silničáři buď posolí nebo nejede. Posolili.

+1/0
1.5.2017 12:59

P84e20t37r 83H69l39o92b25i18l 7629779662872

nizke otacky motoru... jo, to "vidam" slycham casto... autobus se cely klepe, pac motor v kopci toci 800ot/min, ale hlavne ze jede ridic usporne.

+8/−1
1.5.2017 12:01

P17e47t28r 88S31u95c70h95ý 1218499474286

Mohu se zeptat o jaký autobus se jedná? Já jen že by mě zajímalo, který motor v autobuse umí jet do kopce na 800ot/min.

0/−1
1.5.2017 13:12

P20e15t41r 90M29a83c32o32u18r38e31k 5884598386957

Některé SORky s Euro6 to umí s 1000ot/min. a neuděláte nic. A stejně to má spotřebu cca 60l/100km ( verze 18,75m )

0/0
1.5.2017 13:32

P26a31t40r13i68k 95E95g98e74r 2268820369121

Vážená paní Navarová,

jaký vy jste měla pocit ze řízení skutečného autobusu?

0/0
1.5.2017 11:55

Š60í53m72a 70K89a65d59e33ř61á34v88e78k 9554431794784

Euro Truck Simulator?

+9/0
1.5.2017 11:52

J26a39n 39P92a98v53e74l79k45a 3787311244161

Jenže oni "neonemocní" proto, že by neuměli jezdit na sněhu, ale proto, že silnice jsou špatně udržované a oni nesou velkou zodpovědnost. Když řidič na kopci zastaví a řekne, že počká na posyp, hned začne půl autobusu remcat, že se to dá v pohodě sjet a že všichni jedou a to včetně jeho šéfa.

+25/−1
1.5.2017 11:50

P65e73t45r 57Č30e71r63m64á59k 9988935789720

Odpovědnost mají stále stejnou sníh nesníh, takže je to jen tím že na sněhu buď neumí nebo se jim nechce. Navíc je komický že tohle řeší u řidičů na berounsku, kde je houby sníh, chápal bych to někde v Krkonoších.

0/−2
1.5.2017 12:00

J96a51n 34P23a62v25e30l57k86a 3537431134161

Paradoxně v Krkonoších nebo na Vysočině to bývá menší problém, protože tam na sníh jsou připravení, je prohrnuto a kolem silnic zábrany. Ale malý poprašek v Berouně je veliký problém, protože všude kolem jsou prudké kopce a serpentiny.

Odpovědnost má stále stejnou, proto v létě i v zimě jede jen tam , kde ví, že to je bezpečné, ale v létě s tím jsou asi menší problémy, nemyslíte?

+1/0
1.5.2017 12:05

P78e91t34r 21Č43e44r27m94á59k 9528315349710

Neřekl bych, ať je zima mírná nebo ne, v nížině ve středních čechách je vždy situace lepší než na horách, to je právě jen ten subjektivní dojem toho že v Berouně bude vypadat trochu sněhu jako pohroma, kdežto v Krkonoších nikoho neudiví půl metru.

A nejde o to kde to je skutečně bezpečné, ale kde si oni myslí že to je bezpečné, takže to skutečně leží v jejich řidičských schopnostech a v ničem jiném.

0/−1
1.5.2017 12:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.