Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V50á19c88l87a38v 60H44r95a15d13i48l 3394148552281

No tak hlavne by mel UA vykopnout toho arogantniho nabubrelyho bodyguarda, kterej jeste dnes pyskuje, jak byl cestujici drzy, kdyz ho pacifikoval a tahl jak pytel brambor

.

Ten mel dostat padaka hned a ne jen postavit mimo sluzbu. Maximalni karierni postup pouze jako pomocnik celedina vyklizejiciho staje....

+7/−1
doporučit
27.4.2017 11:19

P61e83t53r 96D26r10a31p83a61l 3805568613925

ta firma má závažné nedostatky v tiskovém oddělení...nejdřív omluva, pak pochvala zaměstnanců, pak zase omluva, pak žvásty o agresivitě cestujícího, pak navýšení částky za vykázání z letu a kecy o tom, že už se to nestane...následovat bude zákaz mobilů na palubě, aby to příště nikdo nemohl natočit

+5/−1
doporučit
27.4.2017 10:52

M72i52c14h11a69l 56Ž23á51k 8659930799252

Hlavně protože to někdo natočil. Jinak by jim to bylo u zádele.

+4/0
doporučit
27.4.2017 10:52

J54i75ř68í 57L60u86k55á26š78e97k 5190411530583

Dobry, 10x neletim a mam domek za Prahou :)

+3/0
doporučit
27.4.2017 10:20
Foto

V74o88j38t41ě36c45h 86P91a90v13l43í91k 5254621894348

Otázka je, jestli se přepravení jednoho zaměstnance místo pasažéra za 10k USD může UA vůbec vyplatit. Jedině, že by UA měla opravdu velký průšvih s nedostatkem personálu a někde by kvůli tomu nemohlo plné letadlo odletět.

+2/0
doporučit
27.4.2017 12:01

P81a67v97e30l 57V52é69b96r 5159632762621

Já na celé kauze nechápu jednu věc:

- chápu, že společnost někdy prodá víc letenek, než je míst v letadle. Prostě počítají s tím, co mají ověřeno praxí, že ne všichni přijdou k odletu.

- chápu, že v tom případě někdy, jednou za čas, nastane situace, že se dostaví víc lidí, než letadlo uveze.

Co ale nechápu, že v tom případě neplatí pravidlo "kdo dřív přijde, ten dřív mele", že prostě toho později přiševšiho jednoduše nevpustí do letadla a vyvádějí toho, kdo již v letadle sedí...

+2/0
doporučit
27.4.2017 12:00

J82a41n 97C55i36g79l27e80r 7248291160874

Cha cha, takže nepochopili! Co když nebude nikdo, kdo by se vzdal letu, byť za takovou cenu? Co potom? Aha, že se ptám: potom ochranka, křik a krev a dál už to známe...

+2/0
doporučit
27.4.2017 9:55
Foto

K33a51r41e75l 41P97o96p31e44k 1216109876831

Před 14 dny to bylo v pořadku a najdenou přiznavají selhaní..a tak je to se vším politika atd... kdy mi lidi si konečně přestaneme nechat kalet na hlavu..

+2/−1
doporučit
27.4.2017 10:55
Foto

R11o87m77a82n 74Š63l72e62h55o92v45e76r 2627745446478

klasické kapitalistické jednání

+1/0
doporučit
27.4.2017 15:10

J70a27s92n43e56n87a 80S20c71o10t82t 3289659626933

Nejedna se o 10k USD v hotovosti. Ta částka je vždy kredit na nákup letenek pro příště.

+1/0
doporučit
27.4.2017 14:30

M56i96l66o58š 96K51r26u51m66p 2594937874

pište ty jednotky v dolarech i v nadpisu, dík

+1/0
doporučit
27.4.2017 10:28

L74u78d10ě96k 59Š36i13š50á76k 3527988129894

No jsem zvědavý, kolik miliard dolarů tomu zbitému doktorovi nabídnou, aby se s nimi nesoudil. Stát se to mě, tak si rovnou řeknu částku v hodnotě celé firmy.

0/−1
doporučit
27.4.2017 10:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.