Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J84a13k85u32b 98M41i94k97u44l57a93c42e24k 8157721887134

To se Jancurovi nebude libit ;-D

+5/0
doporučit
28.4.2017 10:40

M41i19c21h93a30l 98N89e86z72v65a73l 9653924794

Zprava o jednom cisle. A kolik dostaly drahy na dotacich od statu? Kolik zisku prihodil prodej majetku? Kolik naopak investovaly do novych vlaku? ... 882 milionu ma stejnou vypovidajici hodnotu, jako napsat: Ceske drahy loni hospodarili dobre/spatne (nehodici skrtnete).

+6/−1
doporučit
28.4.2017 12:56

K15a47r59e27l 12N20o56v81o57t44n58ý 6275187820920

A to jim lukrativní tratě vyzobává Jančura !

Jančura pomohl zvednout úroveň cestování, o tom žádná, ale jeho další kroky mi přijdou účelové a nebezpečné.

Takoví cestující po privatizaci v Velké Británii by mohli povídat kolik stojí lístky na hlavních tratích, masakr. A to ještě soukromníci pod investovali železniční tratě, které pak slavně vrátili státu.

+2/0
doporučit
28.4.2017 12:28

L15i36b56o61r 66F85i15e24d65l81e70r 6759207159200

To chce zamestnat Tvrdika... Ten by se postaral o to aby to nevydelavalo...

+2/−1
doporučit
28.4.2017 10:41

J94a17n 57K84o37v68á57ř 8214911829657

Tady mi matematika nějak nesedí. ČD vydělalo loni 882 milionů. Z toho ČD Cargo 935 miliónů (takže už jsme v mínusu) a ještě prodali majetek za nějakých 30 miliard. To mi nějak nesedí, to by znamenalo, že jsou v podstatně větším hnoji, než se vůbec čekalo. Může to někdo srozumitelně vysvětlit, prosím?

+1/0
doporučit
28.4.2017 15:12
Foto

J80a91n 18V82a72l27a41l51í23k 6486649820106

p.Pražák napsal: To mi nesedí. Proč se brání vstupu soukromých dopravců na další tratě? ČD na ně pobírají dotace a soukromí dopravci chtějí jezdit zdarma.

Tudíž se vás ptám když ČD dostávali "dotace 7mio" na trati ph-ov proč rj ted dostává na té trati 50mio? když dle vás jezdí zdarma...

+1/0
doporučit
28.4.2017 13:22
Foto

I74v78o 90P97e59t25e15r42k25a 4756735817169

935 milionů v plusu ČD Cargo, celkově zisk 882 milionů korun, takže na osobní dopravě prodělali zhruba 53 milionů.

+1/0
doporučit
28.4.2017 12:50

J71o96s97e78f 71D33v97o38ř92á31č81e25k 9882834125325

nekonkrétní článek o ničem, tzn firma která min rok byla 1mld ve ztrate letos skoro 1mld v plusu dokaže za rok vydělat o 2mld víc? papirově ano realně :-) jsou to čeké dráhy, nerealny

+1/−3
doporučit
28.4.2017 11:06

V46o76j75t15ě70c88h 14N74o20v27á14k 2744818414912

Stačí se podívat na trasu Praha-Ostrava. Byly dotace a lístek stál násobek toho co dnes. Přišla konkurence a přesto byla schopna konkurovat ČD a najednou může i ČD jezdit bez dotací za lacino(až dumpingově) a zlepšovat služby.

Určitě jsou tratě, které nejsou ziskové (reálně, ne v provedení ČD, které je neefektivní, protože prostě může), ale takových bude minimum. A snaha krajských politiků nepustit jiného dopravce než ČD je naprosto donebevolající.

+1/−11
doporučit
28.4.2017 12:14

J77a40r12d65a 77S40o41k61o21l 1136768981281

Tak to již moho začít splácet ty miliardové dotace !!

0/−3
doporučit
28.4.2017 13:13

P74e61t86r 21K20o42r60č83á97k 7142796345296

Bodejď by nevydělali, když ve čtvrtek před Velkým pátkem prodávali jízdenky za, cituji, "akční cenu" o 30 Kč víc, než normálně... tedy alespoň tak znělo vysvětlení paní za přepážkou na dotaz, kdy dráhy provedly zdražení jízdného...

0/−2
doporučit
28.4.2017 14:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.