Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen ztrácí. Golf byl sesazen z trůnu, nejprodávanější je Fiesta

Tržní podíl německého automobilového koncernu Volkswagen na rostoucím evropském trhu dál klesá. Dosud nejprodávanější vůz Volkswagen Golf spadl na druhé místo, novou evropskou jedničkou se s předstihem několika set kusů stal Ford Fiesta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R34i59c23h28a26r23d 33H50o54s43p50o18d13s52k13ý 2370714333263

Takže "Zájmu Evropanů vévodí SUV-čka"? Nějak je v tom top10 žebříčku nevidím...

0/0
3.5.2017 9:53

P21e15t47r 71D39r12a43p87a37l 3735258933975

to je trend, podíl SUV se zvyšuje, tedy se zájem o jiné kategorie snižuje. V tabulce je absolutní počet dle typů

0/0
3.5.2017 14:46

J84a73r32o28s24l22a83v 85D74o14s54t90a13l 2334381775909

Jenže v USA se prodávají auta a v Evropě nákupní tažky.

+1/0
2.5.2017 17:18

J80a72r13o84m85í66r 86K86r82á25l 4810359944769

Inu, v Evropě se nechtějí tahat s nákupem, proto ty "tažky". ;-)

+1/0
3.5.2017 7:04

T39o48m51á32š 38H30u83b22á58l49e40k 9463106919808

To je pravda, že lze většinou doobjednat. Jen je s podivem, že třeba u nového modelu Arteon 2,0 TDI auto za více než MEGA nejsou v základu vyhřívané přední sededačky...musíš koupit AKČNÍ paket Zimní výbava...to mě poser. To má i Dacia...

+4/0
2.5.2017 16:26

M35i77r15e19k 45G92a52j90e22r 5981166449410

"Cenovou agresititu" lide ocenuji.

+2/0
2.5.2017 16:07

T40o95m11á59š 78H36u25b51á60l10e98k 9573176679238

Myslím, že velký vliv má také příplatková politika.

Dejte si třeba do konfigurátoru VW, že chcete na novém Golfu LED přední světla a začnete se divit kam to leze a co musíte všechno ,,doobjednat" abyste je mohli laskavě mít... Jsou tam i jiné specialitky v kombinacích :-/

+5/0
2.5.2017 15:57

M62a54r49t65i94n 16K57a46r75á25s59e83k 9858573398338

No zrovna u VW koncernu mi prijde sympaticke, ze i u nizsich vybav se da doobjednat jeden prvek vybavy, zatimco jinde je to casto podmineno vyssi vybavou... typicky mne to stve treba u tempomatu, coz osobne povazuju za zakladni prvek vybavy, bez ktereho si auto rozhodne nekoupim a nekde ho ani nemaji v nabidce vubec nebo jen v top vybave...

+3/−1
2.5.2017 16:09

V32l84a52d80i62m47í79r 67H73r75u39b73ý 1774161607382

Tempomat nemají ve výbavě jen šlapací autíčka, a ta ho nepotřebují ;-).

.

Jinak tempomat opravdu nemá smysl v autě, které nemá dostatečný výkon motoru, aby zvládlo aspoň udržet dálniční rychlost i do kopce.

+1/−1
2.5.2017 18:08

M34a39r37t67i58n 49K49a34r82á58s35e43k 9288523388928

Jak casto jezdite po dalnici do nejakych zasadnich kopcu? Ja parkrat do roka... zbytek, az na par vyjimek by nemela problem ani letita fabka HTP....

0/0
2.5.2017 19:13

V31l76a75d71i63m85í59r 24H74r81u91b28ý 1754831687692

A jak často vůbec jezdíte po dálnici? Kdo jezdí hodně a dlouhé trasy, na kterých ten tempomat má smysl, tak si (ve vlastním zájmu) pořídí auto, ve kterém ty dlouhé trasy přežije v pohodlí. No a do takového auta - bavíme se minimálně o nižší střední třídě - už tempomat není problém objednat, pokud ho nemá už v základu.

.

BTW, do každého auta jde tempomat doplnit, existují kompletní univerzální sady, které nejsou vázané na značku auta, jen si vyberete, jestli chcete podtlakový nebo elektrický pohon. Např. Waeco to dělá.

0/0
2.5.2017 20:22

M64a31r58t56i29n 70K73a81r45á27s97e14k 9228453488308

No tak po dalnici jezdim cca 50%. Nicmene na tempomat nebo omezovac jezdim vic jak 90% casu.

Osobne nevidim sebemensi duvod proc bych mel tempomat pouzivat jenom na dlouhych cestach po dalnici - pokud ma slusne ovladani (coz treba moje soucasna C4 me ovlada naprosto skvele), tak je super zlepseni komfortu temer pri jakekoli jizde.

I s malym autem jako je fabka a spol je clovek ve spouste situaci, kdy vyuzije tempomet (jak jsem psal, ja ho pouzivam porad, nevidim duvod proc bych mel stat pri jizde stalou rychlosti, coz jedu prakticky porad, na plynu). A I malym autem se da jet v pohode cas od casu na dovcu (ve dvou lidech to opravdu treba autem tehle velikosti v aktualnich modelech neni zadny problem).

Doplnovat tempomat do auta nejakou spesl sdaou od treti strany neberu jako neco co bych s autem chtel delat....

+1/0
3.5.2017 12:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.