Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na české koleje vyjela Belgičanka. První lokomotivu kupuje IDS Cargo

Třicet let staré belgické lokomotivy Class 12 po kompletní modernizaci začínají jezdit v pravidelném provozu po českých kolejích. První stroj převzal nákladní železniční dopravce IDS Cargo, který vícesystémovou lokomotivu použije především pro přepravu tranzitních vlaků mezi Břeclaví a Děčínem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R20i79c33h80a57r52d 53M16i55c89h41a69l85o54w85s47k74i 1461739455966

Třicet je málo, měli koupit alespoň padesát let staré!

0/0
18.5.2017 16:46
Foto

J56o47s76e48f 13J25o32ž73k24a 57S21ý14k94o65r20a 3253848150270

Škoda, že pan Sůra také nenapíše o tom, jaký bordel ti bodří hoši a děvčata způsobili svým nesmyslným požadavkem stát několik hodin v Libni u prvního nástupiště :-/

0/0
7.5.2017 1:26

K54a86r44e47l 43K73o10š75ť67á83l 8907241940515

Za 2/3 ceny Vectronu, 30 roků stará šunka s polovičním výkonem? To se nemůže rentovat.

+2/0
5.5.2017 23:31

L12u72k16á87š 82S11e14d76l66á52č73e18k 1953717967730

Kde je napsané, že to jsou 2/3 ceny Vectronu? Já mam za to, že to je cena porovnatelné lokomotivy, ale nové.

0/0
6.5.2017 13:02

J42i78ř80í 63K29o22c50u30r31e61k 6685774885108

No a ČD provozují 50 roků staré šunky, které nikdy modernizované nebyly. Takže to má odporovou výzbroj, jezdí to max 90 a výkon je ještě menší. Jo a chybí tomu vlakový zabezpečovač. Těm českým šunkám.

PS: Tu cenu máte odkud?

0/−1
6.5.2017 13:12
Foto

J23o80s53e30f 14J51o24ž72k81a 42S21ý66k14o42r43a 3653168570110

Konkrétně které "šunky" nemají vlakový zabezpečovač?

0/0
7.5.2017 1:22

P58a87v29e26l 30S18o33v91i51č67k69a 4596838545152

Odporová výzbroj má i své výhody. Jednoduchá na údržbu a na hospodárném stupni má vyšší účinnost než podobná měničová lokomotiva...

+1/0
9.5.2017 16:00

L83u95c29i94a58n 25P29a22p74a39z48i56a39n 5184187641565

Smutné, co si to kupujeme za šrot. Proč si nemůžeme dovolit kvalitní český výrobek?

+1/0
5.5.2017 23:24

J35a43n 32L92a64k78o94m42ý 7831345935644

Kvalitní český výrobek aktuálně na trhu není

+1/−1
6.5.2017 2:20

L58u49k68á97š 43S82e58d21l11á73č14e38k 1913707117100

Je to důkladně repasovaná lokomotiva. Možnosti této lokomotivy se od nové příliš lišit nebudou.;-)

+3/−1
6.5.2017 12:59

J95i58ř62í 13K21o40c50u74r89e57k 6585624965128

Asi takto: Máte dům z první republiky. Zbouráte ho a místo něj postavíte nový.

Nebo osekáte omítky a vyměnitíte "vnitřnosti" jako elektřinu, vodu a jiné instalace?

+1/0
6.5.2017 13:13

P92a46v34e78l 89S14v54o91b80o67d49a 4657230512832

jj, rozumite tomu jako koza petrzeli.

0/0
5.5.2017 21:27

P21a90v90e74l 65S50v22o33b92o67d10a 4867650862122

To patri pod prispevek p, Novohradskeho.

0/0
5.5.2017 21:28

J41a83n 31H53o24r51á41k 1893779649754

Pro určitý typ výkonů s přihlédnutím k poměru cena/výkon myslím slušné řešení.

+1/0
5.5.2017 21:02

Z26d67e57n57e29k 58N82o35v33o43h16r77a84d20s11k71ý 6681384760805

Úplně tomu rozumím. Loni jsme byli s dětmi na Mikuláškém parním vlaku a vzadu byla připojená zrovna taková mašinka. Je vidět že managment Cargo je zapálený do veteránů stejně jako naše dvouleté děti. Rv

+3/−7
5.5.2017 20:40

J61i33ř80í 79K82o78c20u20r10e89k 6475754325338

Nerozumíte tomu vůbec.

0/−1
6.5.2017 13:14

J59a44r68o27s51l41a39v 18T66í52n58e57k 4964198180722

Výkup šrotu?

+2/−6
5.5.2017 15:53

L55u78k75á92š 16S86e89d76l95á95č77e12k 1513547337940

Nejvyšší rychlost 120 km, tak to asi pro osobní dopravu moc nebude. Nakonec to může překonat v provozu i E 109 s vadnými vypojenými motory, což jsou obvyklé závady těchto strojů.:-P

+1/0
5.5.2017 15:10

S77t94a71n34i48s45l77a42v 22K43r81e48j50c74a21r 2661618513916

V článku se mluví o nákladní dopravě pro tyto stroje, na fotografii je sice připojen osobní souprava, ale to může pramenit z redaktorova neznalectví rozdílu mezi osobním vagonem a nákladním dobytčákem. Jinak ale souhlasím s tím, že kupovat třicet let staré evropské lokomotivy je vlastenecké asi tolik jako vozit divoké koně z Británie, když ČR je úspěšným chovatelem koní Převalského, divokých koní z Asie. - Souhlasím s tím, že opravovat a modernizovat třicet let staré Československé lokomotivy z Plzenských leninových závodů ČKD, by bylo protirežimním krokem zpátečníků!!

0/−1
5.5.2017 16:26

J37a67n 58V76a79l67o75u20c63h 6502627218700

On dopravce potřebuje další lokomotivy. A ty z Plzně jaksi nejsou k mání, neboť západní dopravci už 30 let staré stroje sice vyřazují, kdežto u ČD jsou stejně staré stále považovány za zánovní (navíc dvousystémových, které by vozbu Děčín- Bčřeclav zvládaly, zas tolik vyrobeno nebylo).

+2/0
5.5.2017 17:18

J74a55n 15S51ů85r22a 4945603173512

Kde píšu o tom, že bude jezdit s osobními vlaky? Ta fotka je z představení s jízdou zvláštního vlaku

+4/0
5.5.2017 18:20

J53i70ř19í 57B63r61t23n38í60k 8760429656434

Jestli toho víte o lokomotivách tolik, jako o koních a důvodu, proč byli dovezeni z GB zrovna tito, pak byste měl raději být zticha. Rv

+4/−1
5.5.2017 21:22

F13r43a66n88t67i96š73e46k 32P28l96á87š62e50k 1919152457497

Ony ty lokomotivy z Plzně má ČD a ČD Cargo a ty se prostě zlým soukromníkům neprodávají, ani kdyby je u státních nepotřebovali.....

0/0
5.5.2017 21:35

J51i54ř62í 26K72o26c31u49r54e92k 6975584565458

Jesus Maria! Vždyť to nemá ani topení! Je to čistě nákladní lokomotiva.

A na dálnci pak nadáváte na hromady náklaďáků. Protože nákladní doprava na železnici je pro vás zbytečná. lidi proberte se!

+1/0
6.5.2017 13:16

F93r38a19n30t77i69š57e72k 83S63r12b21e83k 5270391949414

Nekvalitní potraviny v zahraničních řetězcích, připravované podle naší "chuti", opravené ojetiny na našich kolejích,...

Na druhé straně odměny vrcholových manažerů pomalu vyšší, ja na západ od našich hranic. Kdy tomu bude konec?

+2/−2
5.5.2017 14:14

D72a23n91i73e38l 88K62r91o21n36e51r 7344564246827

Na kolik vyjde ten Vectron?

0/0
5.5.2017 13:34
Foto

T73o14m88á14š 92D55v20o17ř40á31k 7765926687981

ČD Cargo nakoupí nové lokomotivy od společnosti Siemens. Cena pěti lokomotiv řady Vectron včetně nezbytného vybavení pro provoz na evropských železnicích vyjde na zhruba 20 milionů eur, což je v přepočtu asi 540 milionů korun.

+1/0
5.5.2017 13:43
Foto

O41n66d47r42e18j 80V29a60l14o31u24s26e56k 4490791937801

Hmm, to se teda nedivim, ze si je Jancura jenom pronajima - to jsou strasny prachy....

+1/0
5.5.2017 14:41
Foto

T72o37m59á85š 36D12v56o31ř36á82k 7195976277271

https://zeleznicar.cd.cz/zeleznicar/skupina-cd/cd-cargo-si-poridi-lokomotivy-vectron-od-siemensu/-11329/

0/0
5.5.2017 13:43

J81i31ř70í 44K42o82c34u24r57e44k 6405944185838

Solidní počin. Držím palce!

+3/−1
5.5.2017 12:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.