- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Třicet je málo, měli koupit alespoň padesát let staré!
Škoda, že pan Sůra také nenapíše o tom, jaký bordel ti bodří hoši a děvčata způsobili svým nesmyslným požadavkem stát několik hodin v Libni u prvního nástupiště
Za 2/3 ceny Vectronu, 30 roků stará šunka s polovičním výkonem? To se nemůže rentovat.
Kde je napsané, že to jsou 2/3 ceny Vectronu? Já mam za to, že to je cena porovnatelné lokomotivy, ale nové.
Smutné, co si to kupujeme za šrot. Proč si nemůžeme dovolit kvalitní český výrobek?
Kvalitní český výrobek aktuálně na trhu není
jj, rozumite tomu jako koza petrzeli.
To patri pod prispevek p, Novohradskeho.
Pro určitý typ výkonů s přihlédnutím k poměru cena/výkon myslím slušné řešení.
Úplně tomu rozumím. Loni jsme byli s dětmi na Mikuláškém parním vlaku a vzadu byla připojená zrovna taková mašinka. Je vidět že managment Cargo je zapálený do veteránů stejně jako naše dvouleté děti.
Nejvyšší rychlost 120 km, tak to asi pro osobní dopravu moc nebude. Nakonec to může překonat v provozu i E 109 s vadnými vypojenými motory, což jsou obvyklé závady těchto strojů.
V článku se mluví o nákladní dopravě pro tyto stroje, na fotografii je sice připojen osobní souprava, ale to může pramenit z redaktorova neznalectví rozdílu mezi osobním vagonem a nákladním dobytčákem. Jinak ale souhlasím s tím, že kupovat třicet let staré evropské lokomotivy je vlastenecké asi tolik jako vozit divoké koně z Británie, když ČR je úspěšným chovatelem koní Převalského, divokých koní z Asie. - Souhlasím s tím, že opravovat a modernizovat třicet let staré Československé lokomotivy z Plzenských leninových závodů ČKD, by bylo protirežimním krokem zpátečníků
Nekvalitní potraviny v zahraničních řetězcích, připravované podle naší "chuti", opravené ojetiny na našich kolejích,...
Na druhé straně odměny vrcholových manažerů pomalu vyšší, ja na západ od našich hranic. Kdy tomu bude konec?