Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Invaze nových lokomotiv. ČD si půjčí deset lokomotiv Siemens

České dráhy zařadí do své flotily deset lokomotiv Siemens Vectron, které budou jezdit mezi Prahou a Hamburkem. Na třetí pokus se firmě podařilo vybrat jejich dodavatele.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P25e30t30r 62Š55i30m37r88a94l 4947567975715

Já Vám pane Sůro přeji v dalším profesním i osobním životě mnoho štěstí a úspěchů. Rád jsem s Vámi při tvorbě článků o české železnici spolupracoval a doufám, že ještě budu mít tu čest.

Petr

+9/0
4.5.2017 20:22

T64o24m21a21s 36A60u97g45u76s69t33y78n 6767786491540

Sice jste me dost casto rozcili, nekdy jste mne take potesil, ale ted mate obrovske plus. Spolu se vsemi, kteri dali vypoved.

+9/0
4.5.2017 19:05

A32d32a59m 91H80u23r28t75a 2351812567210

České lokomotivy nezískaly povolení jezdit v Německu plnou rychlostí, tak si pronajmeme lokomotivy německé výroby a všechno bude v pořádku :-)Rv

+6/−1
4.5.2017 16:47

P51e42t85r 20M64a33r71š93á90l65e11k 9955692914489

Tak o to od začátku šlo.

+6/0
4.5.2017 17:01

P59e96t83r 77Š51i86m44e72k 2719957156908

Tak ještě na ně postavit mezi Prahou a Drážďany trať

0/0
4.5.2017 16:18

R51a95d44e84k 54J13a86n92a43t82a 9225236524172

To nejsou vysokorychlostní vozidla, maximálka je 200 km/h.

0/0
4.5.2017 17:50

P54e62t66r 31Š63i32m87e73k 2679787516138

Tak já myslím, že oproti té vyhlídkové jízdě mezi Prahou a Drážďany by to byl i tak rozdíl.

+1/0
4.5.2017 18:16

D15a34v17i69d 24K24r59u42p29i97č56k79a 2561917820976

Tak jak je to s vámi pane Sůra, končíte nebo ne? Někde píšou ano a jinde jste na seznamu, kde všichni přísahali, že je Babiš neovlivňuje a pokračujete v práci?

+1/0
4.5.2017 16:04

M15i76c83h69a35l 44K41o80h16o50u41t 6815139761374

Předpokládám, že po podání výpovědi (ze strany pana Sůry) začíná běžet výpovědní lhůta ze zákona, pokud to není výpověď dohodou ;-)!

0/0
4.5.2017 16:28

J64a43n 50S97ů61r85a 4735673973632

Končím. Ale máme zákoník práce, takže do 31.7. jsem nadále zaměstnancem Mafra, a.s.

+21/0
4.5.2017 16:38

P20a86v55e16l 85Š73m70í49d89e68k 6899940803768

Pane Sůro! Přeji Vám hodně dalších novinářských článkůR^R^R^Já jsem na vlaky.net, tak se třeba někdy zadiskutujem.

+8/0
4.5.2017 17:40

V70a91c36l62a73v 81H76a38j52e70k 3906469159

To se u Rj nebo LE uvolnilo misto tiskoveho mluvčího?

+1/−1
4.5.2017 18:18

V93a30c22l40a18v 84H16a25j56e84k 3746299759

ale teď važně. Přeji na novem pusobišti hodně uspěchů.

+3/0
4.5.2017 18:25

P69a42v23e18l 46S69o61v73i37č69k59a 4206938255862

I když jsem s Vámi pane Sůro mnohdy nesouhlasil, i když jsem Vás mnohdy kritizoval tak musím říct, že Vašeho konce je mi líto. Vaše články jsem rád četl a nabyl jsem dojmu, že problematice dopravy se věnujete náležitě a dlouhodobě přesně tak, jak bych to od novináře očekával.

Přeji hodně štěstí dále a doufám v takové pracovní uplatnění, při kterém budu moct opět číst Vaše články.

+20/0
4.5.2017 18:35

R80a43d84e24k 49J67a76n29a76t37a 9815196744612

Taky doufám, že půjde pan Sůra někam jinam psát o dopravě a železnici. Oproti jiným masmédiím měly ty články, zejména o VRT, docela úroveň.

+13/0
4.5.2017 20:14

P23e16p60a 42B96r21a44t25r44š33o31v83s41k65ý 9595626299241

#prayforSura ;-(

0/0
4.5.2017 20:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.