Diskuze

Čínská konkurence pro Airbus a Boeing. C919 poprvé vzlétl

Čínská společnost Comac uskutečnila v pátek první let se svým novým letadlem C919. Tento stroj by mohl narušit vládu Airbusu a Boeingu mezi letadly na krátké a středně dlouhé tratě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BH

Samozřejmě, že C919 potom co vzlétl také i přistál. Ještě se nestalo, aby vzlétnuvší letadlo nepřistálo. Rozdílná bývá pouze kvalita přistání.

0 0
možnosti
JN

To je konkurence tak maximálně pro Airbus, ale nikoliv pro Boeing.

0 11
možnosti
KV

Boeing do Číny neprodává?

3 0
možnosti
JT

J55i16ř76í 66T78e14p89r

6. 5. 2017 13:32

Pohled do pilotní kabiny mě děsí. Samé displeje, žádný pořádný budík. :-(

0 0
možnosti
BP

Konkurence? Jako ruský Suchoj Superjet 100?

3 0
možnosti
VW

Superjet 100 je určen pro regionální lety, to je spíš konkurence pro Bombardier. Pro Airbus a Boeing je v budoucnu velká konkurence a problém spíše nový ruský MC-21, který současné A320 a B737 v mnohém předčí, hlavně v pohodlí pro cestující a také technologií tzv. černého křídla, které letadlu umožňuje ekonomičtější provoz. Původně byl první let naplánován na začátek dubna tohoto roku, ale asi z marketinkových důvodů, kvůli čínskému C919, poprvé vzlétne MC-21 až o pár týdnů později.

Možná budete hofně překvapen, ale Suchoj Superjet 100 začaly kupovat už i západoevropské aerolinky. Aerolinky Cityjet se zbavily svých starých britským AVRO a obnovili svoji leteckou flotilu právě jen ruskými Superjety 100. První kdo si mohl vyzkoušet let irských aerolinií se Suchojem byla irská fotbalová reprezentace na EURO 2016 a let přežili.;-) Dalšími aerolinkami, které si koupily Suchoj Superjet 100 jsou Brussels airlines a létají s ním od dubna i do Prahy.

https://www.youtube.com/watch?v=QuWv0tGBoNo

Je to opravdu dobré letadlo, moderní a pohodlné pro cestující. Kdo měl tu možnost se Suchojem již letět, tak to potvrdí. A je jen otázka času, kdy i další západoevropské aerolinky začnou létat na regionálních letech se Suchojem. Takže doufám, že všichni kdo často zde na diskuzi píší, že do ruského stroje za žádnou cenu nevlezou, své předcevzetí dodrží. A jakmile zjistí, že budou muset na let do Bruselu, Londýna či Paříže atd. nastoupit do ruského letadla, toho děsného křápu, tak budou radši sedět doma na zadku.

2 4
možnosti
AT

To je pro celý svět obrovské štěstí, že i letecká přeprava má čím dále větší konkurenci, nebo nakonec i cena těchto letadel bude příznivější pro chudší státy, jako je například Somálsko a i Somálci se budou moci radovat, že se mohou letecky přepravovat, než vše oběhat na vlastních nohou a nebo na tvrdohlavém oslovi či orlicí !! ;-D;-D!!;-D;-D

0 0
možnosti
OU
TM

T22o21m32á57š 42M21a77x68a

6. 5. 2017 13:20

V Airbusu a Boeingu je jistě nemálo lidí i z Číny. To je přece fuk, hlavně když jsou dobří ;-)

1 0
možnosti
BP

Rusové taky chtěli do světa se svým Suchoj Superjet 100 ...

1 0
možnosti
LN

L32u54k93a33s 64N47o73v47y

6. 5. 2017 12:56

Asi bych se trochu bál v tom letět ;-D;-D;-D

Tedy více než normálně :-)

1 0
možnosti
TM

T90o55m34á22š 22M72a42x81a

6. 5. 2017 12:45

Je v něčem to letadlo opravdu přínosem? Proč by měl zájemce sáhnout zrovna pro C919 a ne po konkurenci? Co jsem tak letmo proběhl TTD, tak mi přijde, že se nic extra neděje, naopak spíše za konkurencí zaostává. Jen je prostě čínský...

0 0
možnosti
VL

Transport Tycoon Deluxe? R^ ;-)

0 0
možnosti
JZ

Nez to otestujou a pripravi na sériovou výrobu, bude airbus a boeing trochu dal

0 0
možnosti