- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Samozřejmě, že C919 potom co vzlétl také i přistál. Ještě se nestalo, aby vzlétnuvší letadlo nepřistálo. Rozdílná bývá pouze kvalita přistání.
To je konkurence tak maximálně pro Airbus, ale nikoliv pro Boeing.
Boeing do Číny neprodává?
Pohled do pilotní kabiny mě děsí. Samé displeje, žádný pořádný budík.
Konkurence? Jako ruský Suchoj Superjet 100?
Superjet 100 je určen pro regionální lety, to je spíš konkurence pro Bombardier. Pro Airbus a Boeing je v budoucnu velká konkurence a problém spíše nový ruský MC-21, který současné A320 a B737 v mnohém předčí, hlavně v pohodlí pro cestující a také technologií tzv. černého křídla, které letadlu umožňuje ekonomičtější provoz. Původně byl první let naplánován na začátek dubna tohoto roku, ale asi z marketinkových důvodů, kvůli čínskému C919, poprvé vzlétne MC-21 až o pár týdnů později.
Možná budete hofně překvapen, ale Suchoj Superjet 100 začaly kupovat už i západoevropské aerolinky. Aerolinky Cityjet se zbavily svých starých britským AVRO a obnovili svoji leteckou flotilu právě jen ruskými Superjety 100. První kdo si mohl vyzkoušet let irských aerolinií se Suchojem byla irská fotbalová reprezentace na EURO 2016 a let přežili. Dalšími aerolinkami, které si koupily Suchoj Superjet 100 jsou Brussels airlines a létají s ním od dubna i do Prahy.
https://www.youtube.com/watch?v=QuWv0tGBoNo
Je to opravdu dobré letadlo, moderní a pohodlné pro cestující. Kdo měl tu možnost se Suchojem již letět, tak to potvrdí. A je jen otázka času, kdy i další západoevropské aerolinky začnou létat na regionálních letech se Suchojem. Takže doufám, že všichni kdo často zde na diskuzi píší, že do ruského stroje za žádnou cenu nevlezou, své předcevzetí dodrží. A jakmile zjistí, že budou muset na let do Bruselu, Londýna či Paříže atd. nastoupit do ruského letadla, toho děsného křápu, tak budou radši sedět doma na zadku.
To je pro celý svět obrovské štěstí, že i letecká přeprava má čím dále větší konkurenci, nebo nakonec i cena těchto letadel bude příznivější pro chudší státy, jako je například Somálsko a i Somálci se budou moci radovat, že se mohou letecky přepravovat, než vše oběhat na vlastních nohou a nebo na tvrdohlavém oslovi či orlicí !!
V Airbusu a Boeingu je jistě nemálo lidí i z Číny. To je přece fuk, hlavně když jsou dobří
Rusové taky chtěli do světa se svým Suchoj Superjet 100 ...
Asi bych se trochu bál v tom letět
Tedy více než normálně
Je v něčem to letadlo opravdu přínosem? Proč by měl zájemce sáhnout zrovna pro C919 a ne po konkurenci? Co jsem tak letmo proběhl TTD, tak mi přijde, že se nic extra neděje, naopak spíše za konkurencí zaostává. Jen je prostě čínský...
Nez to otestujou a pripravi na sériovou výrobu, bude airbus a boeing trochu dal