Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A83n27t70o33n98í73n 13Č62e66c87h 7336127156689

Velka ostuda ceskych politiku ze stale nezrusili vsichni regulace pro taxi objednane pres dispecink nebo mobilni telefon. Vsechno potrebujeme zregulovat, zakazat, omezit, pozastavit...

+19/−5
doporučit
10.5.2017 20:36
Foto

J40a63c48h86y81m 23B41r43z30e59z48i24n23a 6419729782423

Nutí někdo taxikáře dělat tam kde dělají? Tak když se mají tak špatně, tak ať jezdí taky pro Uber. Místo toho fňukání, žalování a okrádání lidí. Hnus.

+17/−6
doporučit
10.5.2017 21:45

A82n80t78o98n66í62n 14Č64e14c92h 7886227766379

Diky poruseni zakona aspon se zacala verejna diskuze. Uberu davam velky palec nahoru.

+12/−4
doporučit
10.5.2017 21:07

P37e41t31r 59N22i58v30n95i46c46k51ý 3822504735607

Hezký souboj starého světa s novými technologiemi. Je jasné, že staré struktury nedobře nesou, že jim zlatou žílu odsávají noví vetřelci, že jim to jde snadno. Přitom to postavit na zastaralých nesmyslech typu označení taxi a taxametru (nejlépe s turbem) je víc než směšné.

Ano, ať řidiče Uberu zdaní, vždyť je to tak snadné - všechny transakce probíhají elektronicky a jsou snadno dohledatelné na rozdíl od klasického taxíku - cinknutého taxametru a platby v hotovosti.

+5/0
doporučit
11.5.2017 6:59
Foto

V58o89j30t93ě18c90h 28V33o89p41a95ř84i81l 2274196476530

Není důvod, aby byly na komerční přepravu osob jiné požadavky, než na přepravu souseda. Tj. střízlivý stav řidiče, vlastnictví řidičského průkazu, auto způsobilé provozu na pozemních komunikacích apod.

Na druhou stranu, samotné označení taxi je mezinárodní označení, od kterého je očekávána určitá úroveň a garance. Řešením je tedy povolení nahodilé osobní přepravy, ale zachování požadavků na taxi. A stejně jako hoteliéři nebrojí proti hostelům a kempům, není důvod, aby taxikáři brojili proti osobní přepravě ve volnější formě. Každý by si mohl zvolit službu, kterou by chtěl poskytovat a jejíž podmínky by plnil. A stejně jako se kemp jen tak nemůže prohlásit za hotel, nemohl by se řidič jen tak prohlásit za taxikáře, aniž by plnil podmínky požadované na taxi přepravu. A stejně jako se uživí kempy i hotely, uživí se v přítomnosti volnějších služeb i taxikáři. Lidí, kteří požadují určitou garantovanou úroveň služeb je dost a taxi je navíc služba mobilní, takže není důvod se obávat, že by si člověk nemohl nadále objednat klasické taxi. Jen by jich trochu ubylo. Taxikářů je ovšem dnes v každém městě spousta, takže žádný problém.

+5/0
doporučit
10.5.2017 23:39

V17á82c21l86a80v 20H23o65s82c62h 8846428612241

lidi hlavně chtějí jezdit levně a často i anonymně, že nikdo neví, že přijeli taxíkem. Já jezdím spolujízdou domů, 350 km, za 300 Kč, často luxusním autem, myslíte, že to nějak daní? Vždyť si jen snižuje náklady na cestu domů, kterou by uskutečnil tak jako tak.

+5/0
doporučit
10.5.2017 23:22

P78e63t90r 53S43o98u91k81u28p 6459229965699

Podobných služeb jako Uber je více. Např. české Liftago. Uber se liší jen tím, že uplací novináře aby o něm psali a jede na hraně nabo za hranou zákona a tak mají novináři o čem psát. Ostatní fungují bez potíží o nich se nepíše, přitom ale ale alespoň v ČR podstatně větší podíl na trhu.

+7/−2
doporučit
10.5.2017 21:37

R80u61d44o23l29f 37K14o39m42á89r48e71k 7188209802529

uber je pouze taxisluzba takze musi respektovat podminky ktere ostatni taxi musi plnit. nic jim nebrani fungovat jako liftago nebo hopin. konkutrence je dobra vec, nikoli vsak nekala.

+18/−16
doporučit
10.5.2017 20:42

P17e64t48r 57N79o81v15á28k 8365659130

já opravdu úředníky k 80% pravomocí co si přisvojili NEPOTŘEBUJI!!

-

chápu že těm co nejezdí pro UBER to je konkurence a s konkurencí lze bojovat různými prostředky!

-

v Londýně jsem použil např službu

Addison Lee a mám pocit že se TAXI pravidly také neřídí (a to mnoho let před UBERem)

-

přeci pokud chci taxi objednám taxi pokud nechci taxi objednám třeba kámoše nebo uber

-

nechápu ty kteří potřebují vodit za ručičku že to chtějí diktovat všem ;-€

+4/0
doporučit
10.5.2017 23:31

M53i24c10h91a50l 67M22r52a84z31i28k 6717227334200

jedna vec je, ze se nase zakony a narizeni musi upravit - ale druha vec je, ze to co plati, ma platit pro vsechny. Je jedno jestli je to taxikar z horni dolni nebo pres uber - oboji je taxi a musi splnovat stejne podminky. Meli spis jit cestou dodrzovani platne legislativy a tlak na jeji zmenu - ne ji obchazet. Takze trest je naprosto v poradku.

+8/−6
doporučit
10.5.2017 23:04

T49o30m10a14s 71P89o80p 5110752376564

No pravidla se musi dodrzovat, to jo. Ale Uber uz tu je nejakou dobu a celkem jasne ukazal, ze pravidla, ktera tu mame trochu zaostavaji za dobou.. Majacek? Taxametr? Trochu zbytecnost v pripade sjednavani sluzby podobne Uberu. Takze by se zakonodarci meli soubezne se zakazy zabyvat i upravou pravidel - aby se tu obcanum zilo spis lepe ikdyz neregulovane, nez sice regulovane, ale hure...

+4/−1
doporučit
10.5.2017 22:47

P58a22v11e79l 39R93a92j71t10a84r 2279895550301

Tak to vám tedy pěkně děkujeme. Ještě že funguje drink and drive.

+5/−5
doporučit
10.5.2017 20:42

P50a97v37e66l 85M46o75r44a55v70e65c 1974355604417

Zase vyhrála ta predražená taxi mafie, je vidět kdo tam koho platí.

+2/0
doporučit
11.5.2017 7:56

P63e43t97r 26N22e20t62í40k 3825507874767

Prosím vás, pro všechny chytré diskutéry, existuje u nás koncesovaná živnost: Silniční motorová doprava - osobní provozovaná vozidly určenými pro přepravu nejvýše 9 osob včetně řidiče. Uber tuto živnost u svých partnerů vyžaduje. Jediný problém s legislativou je, že Praha pro tuto činnost vyžaduje písemnou smlouvu a Uber ji má elektronickou. A pro tuto živnost žádný taxametr nepotřebujete.

+2/−1
doporučit
11.5.2017 8:28

L29u60c20i63a12n 20P57a50p49a82z73i18a51n 5204827761545

Kéž by to platilo celoplošně pro celou naši krásnou zem. Praha sto let za opicemi, Brno náš vzor.

+1/−12
doporučit
10.5.2017 22:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.