Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M33i47l20o26s39l61a36v 63P24r69o43c32h30a97z35k90a 7794138686398

Jak typické pro dnešní zhovaděle-socialistickou dobu, nefunguje to, není zájem, nikdo to nechce - zadotujeme to.

+81/−3
doporučit
12.5.2017 5:25

R62u21d90o56l11f 59H47r64a57z46d45í74r35a 1455529283878

Zájem klesá, tak to stejně zadotujem. Ať to stojí, co to stojíRv

+57/−3
doporučit
12.5.2017 5:27

M67i84c53h55a23l 93M43i44l24l58e82r 9256132919682

po Evrope jsme jeli luzkovym vozem mezi Parizi a Rimem, Parizi a Berlinem, Prahou a Karlsruhe, Zurichem a Prahou a pokazde to byla skvela cesta.

Ale zadny lehatkovy vuz a delit se o kupe s neznamymi lidmi. Zasadne jen luzkovy vuz a delit se o kupe s manzelkou nebo synem. Navic jsme si priplatili za kupe s vlastni sprchou a WC, takze pojizdny hotel.

V mladi jsem mel moznost cestovat v luzkovem voze mezi Prahou a Vidni, Vidni a Benatkami, Belehrad - Atheny a nekolikrat Praha- Belehrad nebo Belehrad -Praha, dokud jeste existovala prima spojeni na techto trasach. Pokazde prima. Jsem fanousek luzkovych vozu ( ne lehatkovych)R^

+33/0
doporučit
12.5.2017 6:44

T12o40m73á22š 55V62r25á78b23e71l 8150774333674

Nechci přispívat někomu na výlet do Maďarska. Nejraději bych byl, kdyby nám stát nechal peníze a tedy i tu možnost se svobodně rozhodnout jak a kam a jestli vůbec někam pojedem.

+42/−2
doporučit
12.5.2017 6:02

E96l84i55š17k13a 22K28u24č83e48r26o57v22á 7869112643483

takže lidi to nechtějí a nepotřebují, tak to z jejich peněz zadotujeme...

+53/−4
doporučit
12.5.2017 6:21

M54i54l76a72n 93M70a40r71k34l 1528156408

Dotace spasi kde co, dokonce i pujcovnu prsiplastu na sahare

+34/−2
doporučit
12.5.2017 5:32

Š83t18e25f20a75n 26F73r36i18č10a 7782508873566

Nabídka nočních spojů byla v podstatě zlikvidována. Takže se nezájmu cestujících ani nedivím. Nemluvě o tom, že někteří "spolucestující" by vůbec neměli být vpuštěni do vlaku a cestovat bez stálého dohledu eskorty.

+21/−1
doporučit
12.5.2017 6:12

Ř34e94h97o49ř 37V76l57a32s60á33k 2564944131236

S normálním Evropanem bych kupé klidně sdílel. Problém vidím v obohacovačích, které známe i z běžné hromadné dopravy. Takoví ti, jak vlastně ani nepotřebují jízdenku, protože stát je neumí účinně potrestat.

A potrestat nebude umět ani krádež ve vlaku, když spím :-/

+26/−3
doporučit
12.5.2017 5:50

M25a44r77t69i22n 82U98l40e11h46l45a 4701364388

Proc by meli lide ze svych tezce vydelanych dani platit neco o co zakaznici nemaji zajem ??8-o Tihle neo-komunicte ve vedeni EU tu nasi Evropu privedou k bankrotu :-/Rv

+17/−1
doporučit
12.5.2017 6:38
Foto

Z39d53e74n35ě83k 47M46a45š73t84a24l37í81ř 7608566903632

„Lidé jsou méně ochotní spát v kupé s někým neznámým než v minulosti,“

Nádraží a hromadné dopravní prostředky, se v západní Evropě pro některé skupiny obyvatel staly stejně hojným lovištěm jako pro dravou zvěř napajedlo v savaně.

Lidé si musí zvyknout a přizpůsobit se, přesně tak jak radí zodpovědí politici

+32/−7
doporučit
12.5.2017 5:32
Foto

J80i23ř60í 21K73r32á19k38o14r56a 9939923

Lidé ztrácejí zájem o poslech z gramofonové desky. Gramofony spasí dle studie jen dotace.

Prosím vás, kdy letí nejbližší spoj na Mars? Konečně už ty ufony z Bruselu pošlete domů.

+15/−1
doporučit
12.5.2017 9:40

M60a13t66ě49j 29V91o17n58d30ř20i65č75k78a 4704910548836

Stav nočních vlaků mě mrzí. Přitom potenciál jednoznačně mají - příkladem jsou rakouské dráhy, které za přijatelné ceny provozují úspěšně poměrně hustou síť nočních vlaků. Noční vlak bude mít vždy výhodu, kterou nikdy nic jiného nepřekoná - do cílového města dorazíte ráno a odpočatí. Zvolíte-li na noc auto nebo autobus, budete v cíli rozlámaní a nevyspalí. Zvolíte-li letadlo, můžete sice letět ráno a doletět do cíle během dopoledne, ale kvůli cestě na letiště a čekání na něm to znamená vstávat někdy v noci, takže přijedete rozlámaní stejně. Anebo můžete do cíle přijet/přiletět den předem a pak tam přespat. To je však zbytečný nocleh navíc.

+12/0
doporučit
12.5.2017 8:52

J11a48n 82H19o82r64a56k 3754263654

Pokud me zpatecni letenka do Danska (bez vernostnich karet) stoji 3000 korun a jsem tam za 3 hodiny i s cekanim na letisti, tak luzkovy vlak co tam jede 8-10 hodin a vyjde me na 5500 kc v jednom smeru! me nemuze ani omylem nadchnout.

+14/−1
doporučit
12.5.2017 9:02

M31i65r96o78s89l51a51v 22U81r57b87a62n 1676497421429

dotace, to neni nic jineho nez presun od toho, aby existovalo to o co je zajem mezi spotrebiteli k tomu, aby existovalo to, o cem rozhodnou reditele zemekoule..Potiz je v tom, ze penize na dotace nejsou "odnikud", cili to nakonec stejne zaplati ten spotrebitel i kdyz to nevyuziva..

+11/0
doporučit
12.5.2017 6:18

D70e57n83i41s 12H39u63m53l 4132175215836

Na fotbal do Hradce chodí čím dál míň lidí. ZADOTOVAT!!

+10/−1
doporučit
12.5.2017 8:24

J77a48r19o73s13l35a84v 92S32t40u74p34k37a 6587209969954

Zájem by byl, jen ta cena a rozsah služeb odpovídá tak přelomu tisíciletí, u některých spojů ČD spíše začátku 90let.

+10/−1
doporučit
12.5.2017 5:49

P47e80t42r 75K49a92c98a91f83í62r91e11k 2539759813402

Lůžkovým vozem a za sebou auto na další výlety, to je ideál. Škoda, že máme jen jeden směr na Poprad a Košice. Chybí destinace jako Trento/Udine, na západ k Dortmundu/Amstru a na sever Malmö/Odense..

+8/0
doporučit
12.5.2017 8:37

J66i43ř42í 48H23o59r41á63k 9498195391

A co tak se vrátit ke koním a dotovat koně... Proč mám ze svých daní dotovat něco, co nechci. Pořád samé dotace a nesmysly... Jestli to někdo chce, tak ať si to zaplatí. Já si radši zaletím.

+12/−3
doporučit
12.5.2017 6:54

O81t59t14o 53P28o66s57p64í36š77i17l 4374545197818

Na tomto článku a především na jeho "chytlavém" nadpisu je vidět, jak lze manipulovat s názory lidí. Stačí z problematiky udělat bulvár a napsat "je třeba dotovat" a už všichni noční vlaky odsuzují.

A ono je to přitom jinak:

1. Noční vlaková doprava skutečně s rozvojem VRT a letecké dopravy na významu ztrácí. To ale neznamená, že o ni není žádný zájem.

2. Noční vlaky patří do segmentu cca 90 % veřejné dopravy, která se sama neuživí. Správné slovíčko ale není "dotace", ale nýbrž "objednávka" a "organizace". Ano, na většině nočních relacích nemůže fungovat open access, ale musí přijít organizovaná objednávka tam, kde má smysl provozovat (nikoliv prázdné) noční vlaky ve veřejném zájmu.

Vy, kdož tady problém znevažujete, si vzpomeňte: Jeli jste někdy linkovým autobusem (např. do školy)? Jeli jste někdy metrem? Tak v tom případě jste jeli objednanou (vaší mluvou "dotovanou") dopravou, protože ve veřejném zájmu je podporovat veřejnou dopravu. Vy, kdož jezdíte autem a veřejnou dopravu nepotřebujete, vás dotujeme všichni taky, protože "autaři" neplatí dostatečné náklady na to, aby se pokryly náklady na výstavbu a údržbu pozemních komunikací a související infrastruktury. Vy, kdož využíváte různých slev (důchodci, studenti, ...) jste "dotováni" také, protože náklady na přepravu člověka jsou stejné bez ohledu na to, zda nějaký nárok na slevu má, nebo nemá... A tomu všemu se, vážení přátelé, říká veřejný zájem.

O objednávce dálkové noční dopravy by ale měl rozhodovat objednatel dálkové dopravy a určitě ne nějaký "euroúředník"... Otázka je, zda si v Bruseli neuvědomili, že naházeli tomuto druhu dopravy pod kola více klacků, než by bylo zdrávo.

+7/0
doporučit
12.5.2017 15:41

P28a71v92e90l 78B64o92u93c70n24í77k 4582811873485

Třeba noční linka Vídeň - Miláno / Řím. V sezóně dlouho dopředu vyprodané, jen jeden vůz je na sedačku a zbytek vlaku lehátkové a lůžkové vozy. A na závěr tři vozy s auty. Podobně noční linka Řím - Sicílie - zde dokonce vlak složený jen a pouze z lehátkových a lůžkových vozů + vozy pro auta. Noční vlaky jsou a budou, ale jejich počet klesne jen na pár spojů mezi velkými / atraktivními cíly s bonusem navíc: například kola či auto sebou.

+7/0
doporučit
12.5.2017 7:55

P78a36v39e63l 26Ř41a79p19e72k 7442946209545

Není třeba uměle podporovat vlaky, stačí přestat uměle podporovat automobilismus.

+8/−4
doporučit
12.5.2017 8:37

J62a59r16o87s38l41a40v 68K69a57d40l74e88c 5651429392501

Nová doba, noví lidé... dnes pokud nemáte kupé jen pro sebe a nedá se uzamknout...:-P

+4/0
doporučit
12.5.2017 6:42

M18a74r76t87i97n 79F96r89a91n49t48i62š30e55k 7825530473405

A proč dotovat něco, o co zákazníci nestojí?

+6/−3
doporučit
12.5.2017 9:21

J21a18r88o29s50l56a78v 19H77o98r88á37k 8752464785329

Chci provozovat autobusovou dopravu mezi Horní a Dolní Lhotou. Bohužel o mé služby není zájem, protože mi konkuruje pěší a cyklistická doprava. Kde mohu požádat o dotace?

+5/−2
doporučit
12.5.2017 11:10

H36y30n43e66k 63M78r18t96v45ý 2900917159491

jj. chtěl jsem jet ve dvou vlakem do černý hory (konečná město bar), ale když jsem zjistil cenu, tak se ukázalo, že když se tam dopravím autem, tak mi stejná částka pokryje nejen benzín, ale i ubytování v privátu na místě.

no, ale jednou jsem si lůžkový vlak vyzkoušel praha - košice. dost jsem se těšil, jak mě předení vlaku ukolébá a bude se mi hezky spinkat, ve skutečnosti mě vždy, když jsem už skoro klimbal probralo trhnutí ze strany na stranu na výhybkách, taxem akorát z toho natřásání furt lítal na wc a romantickej šlofík nikde.. možná tak poslední dvě hodiny, páč to už sem byl fakt grogy. stejně jako následující den v košicích ;-D

+4/−1
doporučit
12.5.2017 9:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.