Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J84o21s88e97f 79L77a14m57p70a 2674323925857

Hlavně ,že pak z vlastní čerstvé zkušenosti z rodiny na STK řeší že na přívěsném vozíku ,který již dříve 7x prošel STK se jim nelíbilo ,že odrazky se jím zdají vybledlé, jsou najednou o 5 cm jinde než by měli být a výr. číslo ,které nebylo dle jejich prvního pohledu vidět ,tak po přečištění není tam kde má být a ono dle výrobce je celých 28 let trvání umístěni pod ojí. Takové vulvoviny řeší a pak víte ,že známý známých a pochybní opraváři aut bez problémů procházejí s plečkami třeba i bez PDF filtrů;-D

+40/0
doporučit
16.5.2017 4:57

T46o83m30á36š 57J42o20r61d98a21n 3222553987

Bože. Milion aut, která nemají filtr pevných částic. Nic proti, ale povinnost filtru pevných částic je myslím u aut od Euro 5, takže těch aut je výrazně méně celkově, natož kolik jich má vymontovaný filtr. Možná jednotky tisíc, rozhodně ne milion. Takže logicky velmi rožšířené OII, 1.9TDI s Euro 4 žádný filtr nemají a mít nemusí...

+40/−4
doporučit
16.5.2017 1:19

A44d80a16m 19R39y52c75h14l37ý 1228467479493

Pokud bude filtr pevných částic stát dvě průměrné mzdy na které většina čechů nedosáhne, tak se bude podvádět dál....

+20/0
doporučit
16.5.2017 7:04

O76t95a29k89a23r 51F42u72k96a 8981293781664

Autor zas mele 5. přes 9. Není důvod, aby stát jakkoliv řešil auta bez DPF. Jsou to všechno auta řádně homologovaná k provozu, nijak neupravená a nějaká dodatečná montáž filtru ani není možná. Pokud měl autor na mysli řešení aut homologovaných s DPF, který byl ale vyřazený z provozu, měl to jasně rozlišit

+23/−2
doporučit
16.5.2017 3:52

A80n35t11o84n10í76n 52H79r42b32e51k 9618371794265

Hlavně je třeba bojovat za snížená obsahu methylesteru v pohonných směsích.

+14/0
doporučit
16.5.2017 6:38

P81e18t70r 82H87o17l65u24b 7421199960

Dobrý den. Je prosím nějaký rozdíl mezi autem bez filtru již od výroby a autem bez filtru, který si řidič sám odstranil? Myslím kromě buzerace. Moc tomu povyku kolem filtrů nerozumím. Jedni ho mít musí, druzí ho mít nemusí..

+20/−4
doporučit
16.5.2017 5:23

V22l36a46d81i86m40í72r 71Č50í12ž51e22k 4698947686436

A: Zajistěte českým lidem příslušné mzdy a budete mít automaticky po starých krámech!

B:A co takto přistupovat k lobby nákladních aut, které znečisťují ovzduší mnohem více?! Zbytečně se auty vozí zboží,které by bylo ekonomičtější vozit vlakem.Jenže to nejde, neb z toho kapou velké peníze pro naše hloupé politiky!

+22/−5
doporučit
16.5.2017 6:23

J72i77n38d84ř70i26c90h 87O37b45š89i58l 4240212689750

Zkratka STK, pokud mě paměť neklame, pochází z původního "státní" technická kontrola. A tak to mělo i zůstat.

+10/0
doporučit
16.5.2017 8:41

M12a15r39t53i94n 49K63a30r64á17s75e78k 9658583238918

No nejlepsi je logika "DPF je drahy, proto musim travit lidi okolo", takze kdy budu svorc, tak muzu prijit s tim, ze "popelnice je draha, proto musim hazet odpadky k sousedovi pres plot"?

+9/0
doporučit
16.5.2017 15:21

I48v31a50n 63P79e22t98r95í44k 4574543514

Tak za prvé:nafta do osobáku nepatrí.Za druhé:pokiaľ bolo už vozidlo homologované bez DPF tak niet čo riešiť.Za tretie:pokiaľ vozidlo bolo homologované s DPF a on chýba treba nekompromisne odoberať otp,majiteľovy dať obrovskú pokutu a vodičovy zobrať vodičák.Reči o tom že filter je drahý sú nezmyselné.Jednoducho keď nemám na banány tak si nekupujem opičku.

+36/−16
doporučit
16.5.2017 4:50

J50a24n 56K38a43l75a19b63z65a 6242471328239

Takže opět vítězství smradlavých dieselů. Ono je daleko jednodušší buzerovat lidi na vesnicích a požadovat pseudokontroly kotlů....

+9/−1
doporučit
16.5.2017 6:36

P18e30t62r 49T21á32b77o31r97s19k91ý 6690146941897

Prima. Loni můj táta umřel na rakovinu plic a věřte, že to bylo to nejhorší co jsem zatím za svých 42 let života zažil. Takže děkuji pánům z STK a ministerstva dopravy, že se takto postarali o další. Chápu, že v těch vykuchanejch TDíčkách jezdí jejich voliči.

+19/−8
doporučit
16.5.2017 7:16

J16a43r18d46a 94S22o79k49o60l 1466458891491

Milion aut bez filtru a u nás v republice ? A to jako říká odborník z AUMK?Tomu nevěřím vždyť takoví neodborníci tam nemohou pracovat.

+7/0
doporučit
16.5.2017 2:10

J59a36r33o82s27l50a71v 90Š45m55e33j35d75a 8292519149640

Nebylo by lepší snížit vysokou spotřební daň na benzin a Čecháčkové by přestali Diesely kupovat ?

To by si ale lakomí poslanci, kteří jezdí pochopitelně taky za levno s Dieselem, sami řezali pod sebou větev že ?

+11/−3
doporučit
16.5.2017 6:59

J67o38s79e29f 56K31a15r11f37í11k 7372795126120

Situace jen podtrhuje kam jsme to od totality dopracovali.:-/

Já mám peníze a VŠICHNI mě budou poslouchat:-P

A je jedno, jestli jsem si nakradl na dotacích převodem Orlího hnízda či jinak...

.

Tady se prostě majitelé emisních kontrolo rozhodnou že by to bylo pro ně moc práce, a nedat technickou vyčůraným majitelům aut co porušují předpisy a ničí zdraví všem ve svém okolí není ekonomicky výhodné.

A naši zákonodárci jako poslušné ovečky přijmou takové zákony (vyhlášky) aby to vyhovovalo těm co "mají peníze".

+8/−2
doporučit
16.5.2017 7:29

J74a41k38u71b 71H85o18f52b63a33u97e69r 3878840215297

Dokud budou STK soukromé komerční subjekty, které jsou živé z toho, jaké množství aut jim tam projede, tak technická kontrola smyslu slova nikdy nedostojí a po cestách dál budou jezdit vraky. Zaprvé technici furt berou bokem jak za totáče, za druhé pokud nějaká STK začne sama od sebe skutečně pečlivě kontrolovat a vyhazovat vraky, tak se to rozkřikne, lidi jí tam přestanou jezdit a ona zkrachuje. Takže to fungovat z principu nemůže. Lidi a ani ty STK nechcou problémy a tak se to furt nějak šolíchá, aby se kolečka točila. Současný stav je jen státem přihraný jistý výdělek pár vybraným firmám.

+5/0
doporučit
16.5.2017 10:04

J91a37k45u95b 77F16e20i29f12a14r 7279819896489

Ono kdyby celé tohle ministerstvo ze dne na den zmizelo, pochybuju, že by si toho někdo během 10 let vůbec všiml. Silniční infrastruktura příšerná, železnice horší než za první republiky a z národní letecké společnosti aeroklub. Námořná doprava zašmelená, vnistrostátní na pokraji krachu, že stát musí kupovat remorkér aby lodě mohly plout.

No asi nás spasí hedvábná stezka....

+5/0
doporučit
16.5.2017 9:16

T43o21m42a52s 57F93u46k 8577797272

Kecy v kleci..

http://dfens-cz.com/pripravte-si-penezenku-stat-zajima-vas-filtr-ii/

+6/−1
doporučit
16.5.2017 2:33

K55a25r74e55l 30V85a43c30h89u17t 9193102449163

Na STK se to stejně dá "ošulit" - třeba krátkodobým zapůjčením FPČ. - Jediná metla na ty šmejdy, kteří nám čoudí do NAŠICH plic ty zatracené rakovinotvorné částice, by byla častější policejní kontrola přímo na silnicích ... :-/R^ ... teprve pak snad ubude lidí, kteří za každou cenu prostě "musí jezdit dieselem a přes to nejede vlak"!!! ;-(

+7/−2
doporučit
16.5.2017 13:54

J34a68r31o18s69l66a68v 36Š61m25e89j86d37a 8442379279810

To nevadí, hlavně že se nesmí kouřit v uzavřených i když větratelných prostorech a

na zastávkách ,kde čmoudí autobus ,či 20 let starý Ford .

+7/−2
doporučit
16.5.2017 6:55

V44l57a27d49i62s40l63a98v 25B70u96r91y81š38e43k 3753356282874

milion vagabundů, to je hrozný, kde to žijeme, to snad i po těch dikuzích musí být logicky taky samí vagabundi, kteří to budou ještě obhajovat

+8/−3
doporučit
16.5.2017 6:25

V71l38a86d23i58s29l62a59v 65N42o58h97e91j72l 7358737518271

At se STK zruší komplet. V USA žádná není (ve většině států) a stačí jedna sopka co bouchne a veškerá snaha jde vniveč ,jen vyhozený peníze.

+12/−8
doporučit
16.5.2017 1:19

M65i70r37o66s19l53a94v 70Š43u79l85c 1550214110258

Kdyby ty filtry pevných částic stály pár tisícovek, tak problém nebude, ale když stojí pár desítek tisíc, tak si lidi najdou cestu, jak jezdit bez nich.

+5/−1
doporučit
16.5.2017 14:08

V48a54c53l56a44v 67M30e98d80e96k 5651652715145

DPF je ze všech eko-opatření jediné, které má naprosto jednoznačný pozitivní vliv, a jeho vymontování je opravdu prasárna, která by se měla trestat.

Na druhé straně, v čem je pro ekologii horší auto s vymontovaným DPF, než takové, které ho nikdy nemělo? Ministerstvo by se mělo zaměřit na to, co udělat se starými vraky. A s důrazem na velké znečišťovatele - když kolem vás projede Tatrovka z 70. let, nahází na vás víc sazí, než osobáky za celý den.

+4/0
doporučit
16.5.2017 9:16

J29a56r64d90a 58S69o56k60o14l 1286438271861

Pane autore. Příště pište o tom čemu rozumíte a neplácejte páté přes deváté. Mícháte dohromady jablka a hrušky .

+4/0
doporučit
16.5.2017 6:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.