Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J41a79r60e67k 38J16a74k51u58b64č94e76k 7469850688578

Downgrade z prvni tridy na business a kompenzace v radech stokorun? To vypada, ze u nas maji Emirates cesky management :-P

+26/0
doporučit
16.5.2017 17:42
Foto

E53d42u24a92r63d 94P34e75t56r18o19v64s29k67ý 6398691248563

Letaji tam 3 aerolinky, Emirates navysuji kapacitu, jenom CSA jaksi Dubai pred casem opustily pro nevytizenost linky. Smutne.

+15/0
doporučit
16.5.2017 21:07

P78e70t81r 97M55a30c69h45á67č96e66k 9107874593

To je dost husté. Cenový rozdíl mezi shodnou letenkou v Business a ve First je v kupní ceně zpravidla v řádech tisíců Eur, kompenzace za downgrade First do Business v řádech stokorun? To snad musí být omyl 8-o.

+12/−1
doporučit
16.5.2017 21:07

L48u91k80á74š 26H81l74o45u54c84a21l 6302950201314

rozdíl v ceně letenky "business-first" v řádech stovek dolarů, nabídnutá kompenzace v řádech stovek korun. to je vyloženě fér.

+10/−1
doporučit
16.5.2017 20:36

R90o35m35a61n 88K17r97a74t54o86c93h32v27í36l 6376187566304

Kompenzace ve stokorunách, tak i tam jsou podvodnici

+7/0
doporučit
16.5.2017 18:13

H59y25n37e86k 63M53r41t81v42ý 2260967869341

mně je to jedno. u muslima si už nekoupim ani chalvu.

+12/−7
doporučit
16.5.2017 17:46

M33i59r24o76s70l41a47v 98T52e50i26s35s86i31g 1590566185263

Pro všechny, kdo nepochopili větu, byť v článku nepříliš jednoznačně formulovanou, o kompenzaci za změnu letenky z třídy F na třídu B/C.

Kompenzací se v článku rozumí částka, kterou Emirates vyplatí cestujícímu NAD rozdíl v ceně obou letenek.

Jednoduše: cestující dostane zpět celý rozdíl v cenách letenek obou letových tříd a k tomu NAVÍC kompenzaci "v řádu stokorun".

+3/0
doporučit
17.5.2017 13:14

J75a63n 10V46a93c93h13o70u81s30e17k 5737818770

dostat dopis o prevedeni do nizsi tridy s kompenzaci v radech stokorun, tak bych nejspise s emirates nadobro skoncil. nevim do jake miry je dobre zbavovat se takovych zakazniku.

+3/−1
doporučit
16.5.2017 21:37

R67o61m69a71n 13N59o65v76a18k 6319171732206

Dalsi duvod proc s nimi nikam nelitat - jak sardinka sedet v rade, kde bude 12 nebo dokonce 13 lidi? Strcte si tyhle letadla do zadele!

+4/−7
doporučit
16.5.2017 22:31

P60e75t31r 81Ž34á33k 1988302325349

tak ta kompenzace first bussines by měla být několik tisíc, dle rozdílu v ceně.

Mě jenom fascinuje, že tolik lidí do DXB létá, denně létá i FlyDubai, taky Travel..

A kord ted v létě, kdy se tam nedá vůbec být. Já tam byl předloni v květnu a už 40 celý týden. Loni jsem jel koncem dubna a "jenom" 35.

Tak letos jsem zvolil Karibik a tam je ted ideálních 30.

+1/0
doporučit
16.5.2017 20:13

H85o65n30z72a 98B58r27h90e77l 7688481666340

Byla to jediná first class co letěla z Prahy?

+1/−1
doporučit
17.5.2017 15:52

P61a87v52e58l 59Ř97a54p77e39k 7292826529945

Na Potěmkinovu vesnici s názvem Dubaj kašlu, ale tím letadlem bych se rád proletěl.

+1/−1
doporučit
17.5.2017 9:35

M59i47c81h49a81e56l 45K37a82d15e82r85a65v27e90k 8391384158714

Takže pořád nejlepší Mallorca s 737/900 za 2 hodky na kole a v klidu.;-D;-D;-D;-D;-D

Kyselé hrozny to nejsou,někde sedět 7 hodin v letadle napresovaný jako sardinka to ne. ;-(;-(

0/−1
doporučit
17.5.2017 15:02

R92o50m69a93n 80N74o48v32a76k 6559561452466

Vsechny letadla maji narvany, zadne misto na nohy, pred cca rokem omezili vahu u nejnizsiho tarifu a hlavne zpoplatnili rezervaci jakehokoli sedadla 25 eury za jeden usek...cili bezne se zaplati 100 euro navic (4 lety) - pokud nechcete sedet uprostred v 5tce a mit 2 lidi nalevo, 2 napravo a nekoho kdo vas skripne i zepredu RvRvRv

0/−3
doporučit
16.5.2017 22:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.