Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J36a84r21e33k 66J91a61k82u35b78č12e19k 7719630168248

Downgrade z prvni tridy na business a kompenzace v radech stokorun? To vypada, ze u nas maji Emirates cesky management :-P

+26/0
doporučit
16.5.2017 17:42
Foto

E82d40u52a90r98d 48P57e23t96r26o70v71s14k84ý 6808501458513

Letaji tam 3 aerolinky, Emirates navysuji kapacitu, jenom CSA jaksi Dubai pred casem opustily pro nevytizenost linky. Smutne.

+15/0
doporučit
16.5.2017 21:07

P24e16t64r 69M55a23c83h77á48č85e81k 9587244683

To je dost husté. Cenový rozdíl mezi shodnou letenkou v Business a ve First je v kupní ceně zpravidla v řádech tisíců Eur, kompenzace za downgrade First do Business v řádech stokorun? To snad musí být omyl 8-o.

+12/−1
doporučit
16.5.2017 21:07

L56u98k28á63š 23H61l44o37u45c62a19l 6682740901214

rozdíl v ceně letenky "business-first" v řádech stovek dolarů, nabídnutá kompenzace v řádech stovek korun. to je vyloženě fér.

+10/−1
doporučit
16.5.2017 20:36

R31o92m30a67n 36K22r91a17t27o70c96h77v24í70l 6196367256664

Kompenzace ve stokorunách, tak i tam jsou podvodnici

+7/0
doporučit
16.5.2017 18:13

H56y12n56e85k 62M86r31t88v78ý 2780287169451

mně je to jedno. u muslima si už nekoupim ani chalvu.

+12/−7
doporučit
16.5.2017 17:46

M53i18r85o36s64l87a37v 55T42e44i17s21s45i52g 1640666235743

Pro všechny, kdo nepochopili větu, byť v článku nepříliš jednoznačně formulovanou, o kompenzaci za změnu letenky z třídy F na třídu B/C.

Kompenzací se v článku rozumí částka, kterou Emirates vyplatí cestujícímu NAD rozdíl v ceně obou letenek.

Jednoduše: cestující dostane zpět celý rozdíl v cenách letenek obou letových tříd a k tomu NAVÍC kompenzaci "v řádu stokorun".

+3/0
doporučit
17.5.2017 13:14

J52a82n 52V18a44c18h73o17u67s80e14k 5327238380

dostat dopis o prevedeni do nizsi tridy s kompenzaci v radech stokorun, tak bych nejspise s emirates nadobro skoncil. nevim do jake miry je dobre zbavovat se takovych zakazniku.

+3/−1
doporučit
16.5.2017 21:37

R98o63m60a33n 15N83o81v70a36k 6399101692226

Dalsi duvod proc s nimi nikam nelitat - jak sardinka sedet v rade, kde bude 12 nebo dokonce 13 lidi? Strcte si tyhle letadla do zadele!

+4/−7
doporučit
16.5.2017 22:31

P77e50t51r 78Ž34á22k 1658532625629

tak ta kompenzace first bussines by měla být několik tisíc, dle rozdílu v ceně.

Mě jenom fascinuje, že tolik lidí do DXB létá, denně létá i FlyDubai, taky Travel..

A kord ted v létě, kdy se tam nedá vůbec být. Já tam byl předloni v květnu a už 40 celý týden. Loni jsem jel koncem dubna a "jenom" 35.

Tak letos jsem zvolil Karibik a tam je ted ideálních 30.

+1/0
doporučit
16.5.2017 20:13

H10o10n51z28a 90B80r68h73e37l 4222938829452

Byla to jediná first class co letěla z Prahy?

+1/−1
doporučit
17.5.2017 15:52

P87a14v42e17l 89Ř70a21p26e77k 7432476619385

Na Potěmkinovu vesnici s názvem Dubaj kašlu, ale tím letadlem bych se rád proletěl.

+1/−1
doporučit
17.5.2017 9:35

M26i39c35h97a10e71l 55K10a97d33e14r42a62v79e54k 8691354428984

Takže pořád nejlepší Mallorca s 737/900 za 2 hodky na kole a v klidu.;-D;-D;-D;-D;-D

Kyselé hrozny to nejsou,někde sedět 7 hodin v letadle napresovaný jako sardinka to ne. ;-(;-(

0/−1
doporučit
17.5.2017 15:02

R83o67m15a90n 30N78o57v62a91k 6509831322176

Vsechny letadla maji narvany, zadne misto na nohy, pred cca rokem omezili vahu u nejnizsiho tarifu a hlavne zpoplatnili rezervaci jakehokoli sedadla 25 eury za jeden usek...cili bezne se zaplati 100 euro navic (4 lety) - pokud nechcete sedet uprostred v 5tce a mit 2 lidi nalevo, 2 napravo a nekoho kdo vas skripne i zepredu RvRvRv

0/−3
doporučit
16.5.2017 22:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.