- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo může, tak od června do září z Dubaje odlétá, takže spíše to vypadá na vytížená letadla z Dubaje do Prahy
Byla to jediná first class co letěla z Prahy?
Není to jedina first class, co leta z Prahy
Takže pořád nejlepší Mallorca s 737/900 za 2 hodky na kole a v klidu.
Kyselé hrozny to nejsou,někde sedět 7 hodin v letadle napresovaný jako sardinka to ne.
to zalezi na tom kam potrebujes letat obchodne ci studijne nebo kam si vyberes dovolenou.
Kdo se muze drzet 2 hodinovych letu jako maximum - nepotrebuje vic jak B737 ci A319/ 320/ 321 a byt po 2 hodiny nasardinkovan v letadle od TS nebo jinem lowcostu se da vydrzet.
Od nas zahranici znamena v kazdem pripade zamori a minimalni delka zahranicniho letu od nas je na Novy Zeland 3 az 4 hodiny, podle toho kterym smerem se leti a zda je podpurny vitr nebo protivitr. I jen domaci linkou to je 4 hodiny do Perthu ze Sydney.
Pro všechny, kdo nepochopili větu, byť v článku nepříliš jednoznačně formulovanou, o kompenzaci za změnu letenky z třídy F na třídu B/C.
Kompenzací se v článku rozumí částka, kterou Emirates vyplatí cestujícímu NAD rozdíl v ceně obou letenek.
Jednoduše: cestující dostane zpět celý rozdíl v cenách letenek obou letových tříd a k tomu NAVÍC kompenzaci "v řádu stokorun".
Jo tak, tak jsem to opravdu nepochopil.
Na Potěmkinovu vesnici s názvem Dubaj kašlu, ale tím letadlem bych se rád proletěl.
asi nevis, co je Potemkinova vesnice.
Dubaj to rozhodne neni- ukazujes tim svou nevedomost a ovlivneni predsudky.
Ale kdyby se podival do Ruska, mozna bys tam nejake porad jeste nasel.
Vsechny letadla maji narvany, zadne misto na nohy, pred cca rokem omezili vahu u nejnizsiho tarifu a hlavne zpoplatnili rezervaci jakehokoli sedadla 25 eury za jeden usek...cili bezne se zaplati 100 euro navic (4 lety) - pokud nechcete sedet uprostred v 5tce a mit 2 lidi nalevo, 2 napravo a nekoho kdo vas skripne i zepredu
Emirates nema zadna letadla s peti sedadly vedle sebe.
Dalsi duvod proc s nimi nikam nelitat - jak sardinka sedet v rade, kde bude 12 nebo dokonce 13 lidi? Strcte si tyhle letadla do zadele!
FYI: maximalne 10 dole v economy a 8 nahore v nove ustavene economy
Musím říci, že Emirates A380-800 už je pořádný kousek! Dříve když jsem pracoval na letišti jsem měl tu příležitost poznat toto letadlo. Byl jsem i v kabině pilotů a doopravdy i tak trochu se mi v ten den splnil sen. Nutno však říci, že toto letadlo dalo nejvíce zabrat pro další let, že jsem byl rád když jsem šel raději na jiných pět letadel a těšilo mě dělat iry nebo poláky i když britové a rusové občas něco nechali.
Řekněte mi o tom něco více.
Děkuji
Doteraz som si myslel, že najluxusnejšia je biznis trieda. A ono je to celé inak...
Lietadlom som však letel len 2x - aj to len na krátkej trase.
Nejluxusnější třída aktuálně je The Residence
dostat dopis o prevedeni do nizsi tridy s kompenzaci v radech stokorun, tak bych nejspise s emirates nadobro skoncil. nevim do jake miry je dobre zbavovat se takovych zakazniku.