Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

F28r32a31n55t60i59š17e34k 55V94o98p28r46š69á88l46e56k 3759406330854

Ty "staré" traktory šly smontovat a opravovat šroubovákem a kladivem a diagnostika bylo ucho opraváře. To zvládly i, ehm, řekněme méně technicky zdatné národy. To už s tímto strojem, plné elektroniky, rozhodně nepůjde.

+2/0
doporučit
16.5.2017 16:53

Z54d60e81n26ě29k 46H30r61u12b46ý 5785738951226

Tak vývoz do Zambie, Barmy a Kurdistánu nás posouvá mezi světovou elitu výrobců traktorů.

Tohle je přesně ten důvod, proč platová úroveň v ČR nedosahuje té německé, byť si dělník ze Zetoru bude stěžovat na to, že jeho produktivita je stejná jako toho u John Deera.

+1/−2
doporučit
16.5.2017 17:28

D27u55š18a84n 95R28a52j46n94i52n54e16c 4144132983931

Pripomínať výrobu traktorov je naozaj úsmevné ! Lebo odtial vychádzal každý tretí traktor s pásmi a z 5 metrov dlhým výfukom s priemerom 100 mm. Aj my sme plnili uznesenia zjadov UV KSSZ ktoré dala súdruhovi Husákovi a Jindrov!

0/−1
doporučit
17.5.2017 5:37

L86a22d68i77s72l70a48v 38K41a23l86o72u53s 7575306531500

Výpočtem v průměru vychází cca 1 milion Kč za 1 traktor. Když to vezmu v porovnání s osobním autem, tak se nemůžu ubránit dojmu, že nás,jako spotřebitele berou pěkně u huby.

0/−1
doporučit
16.5.2017 17:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.