Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Topičem nebo průvodčím na den. Nadšenci zachraňují Kafemlejnek

Přes deset let patří neodmyslitelně k nostalgickým parním vlakům hlavně v Českém ráji a Podkrkonoší. Poprvé mohou fanoušci internetových sbírek přispět i na to, aby kus železniční historie zůstal v provozuschopném stavu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P23a35v26e81l 34Š37m89í88d65e40k 6989420293888

Souhlas je to nádherné a obdiv nadšencům. Dotaz pro autora, v jakém je stavu brejlovec?, Já jsem jel nedávno bardotkou na trati Posázavského pacifiku, taky krásná práce nadšenců.R^ Odkaz na moji reportáž zde: http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/6483-Bardotka-opet-jezdi-na-trati-Posazavskeho-pacifiku/R^

+1/0
19.5.2017 11:33

Z75d43e74n40ě46k 34D13u82f77e88k 2484794328

Mě fascinuje jedna věc, že se musí najít sponzoři a dárci, kteří financují něco co je v pronájmu a nebýt dobrovolníků, kteří to opravují a vráží do toho své peníze, tak nikdo z mladé generace ani neví jak vypadá a funguje parní lokomotiva

+2/0
19.5.2017 11:32

J72i72ř75í 60K24r13a88u59s 2986103201286

Je to úžasné a nádherné , kopa práce nadšencov , záchrana minulosti pre budúcnosť. Všetka česť......R^

+4/0
19.5.2017 11:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.