Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M43i17r49e78k 79Z63á44v69o97d65n92ý 7432687890818

Ne, že bych jim to nepřál, ale byl bych rád, kdyby stát byl takto akční při modernizaci Přerov - Brno.

+19/0
doporučit
18.5.2017 10:28

J77a50k25u39b 49F38e10i90f68a85r 7679369966579

Tady se furt modernizuje a zrychluje a vlaky jezdí v nejlepším případě rychlostí jako na západě před 50 lety. Ne-li dříve.

+11/−1
doporučit
18.5.2017 10:27

P11e60t77r 12A30n28d22r54ý95s38e27k 9323351486737

My jsme co se tyka vystavby a investovani do infrastruktury naprosto zalostny stat, vsechno tady trva milion let, chybi koncepce a kontinuita, keca do toho milion lidi, jeste dalsi milion se na tom obohacuje, je to tragedie. Nejhorsi je, ze my na to i financne mame, penez je dost, stat by si to mohl z fleku dovolit vsechno postavit, dalnice, koridory i VRT, klidne at si na to stat pujci, na investice, zvlast takove, ktere se bohate vrati, neni problem se zadluzit. Problem je to papirovani kolem toho a absolutne zadny tah na branku, my potrebujem, aby tady nekdo bouchnul do stolu a rekl, ze se proste bude stavet, vsem ostatnim ekologum atd navzdory, pozemky, kde majitele nespoluprqcuji se efektivne a rychle vyvlastnily a nekam se to tu posunulo, tempem , kterym my tady stavime, nebudeme met dapnicni sit hotovou ani za 50 let

+7/0
doporučit
18.5.2017 12:45

P79a34v11e65l 89Ř46e16ž33á70b75e25k 5422258792

Je super, že následuje další modernizace železnice od Votic (resp. za Voticemi) do Sudomeřic u Tábora, je to ještě dost kilometrů a na některých místech je pouze jedna kolej, takže i Expresy musí zde občas zastavit a počkat na protijedoucí vlak. Nícméně je v článku chyba, poslední modernizovaný úsek je od Tábora do Sudoměřic, otevíral se cca. před 1,5.rokem...Když jedu do Prahy Expresem, je to už poměrně pohodlné, za další 3.roky se doba jízdy ještě zrychlí, parádaR^ Třeba oproti dálnici směrem na jih je to strašný nepoměr...

+5/0
doporučit
18.5.2017 13:34

J92a22r37o46s21l95a14v 25D41u48n70d68a 1333532856220

A teď ještě něco udělat s tratí Plzeň - Budějovice...

A nebo budeme jezdit přes Prahu? Silniční spojení je katastrofa a vlakové je stále stejné už alespoň 25 let...

+5/−1
doporučit
18.5.2017 11:23

A26n12t61o26n87í61n 65D70o17u21b94e36k 3160369149

Opět jen nesmyslné utrácení! Dávno tam měli postavit novou trať na 300 km / h a více a vyšlo by to cenově nastejno, možná levněji

+7/−7
doporučit
18.5.2017 9:33

J85i96ř73í 12S26t89e84h23l51í68k 9647925613931

Vím,že to sem nepatří,ale čekal jsem,kdy pan Sůra vydá podobný článek nebo jsem špatně četl?

http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/regiojet-prevlekne-stevardy-ve-vlacich-do-plavek-20170512.html

+2/0
doporučit
18.5.2017 10:17
Foto

M30i22l61o46s58l58a23v 79D97o90u41b55r66a39v10a 1111769185144

v Číně stavi víc jak 1000km VRT ročně

+2/−1
doporučit
18.5.2017 12:40

Š44t84e71f58a50n 68F31r40i88č20a 7562338673136

Trať, co se týče traťové rychlosti, je stejná snad z doby, kdy po ní jezdil Jaroslav Hašek.

+1/0
doporučit
18.5.2017 17:01

P75e85t97r 43B89í57l76e90k 7163977819705

Az me zatrnulo...zrychlit dráhu na jih...

+1/0
doporučit
18.5.2017 11:36

M70a33r55c22e49l 91B55í87l27ý 2193582632209

"úsek z Benešova do Votic včetně řady nových tunelů" - další a další hlavně peněžní tunely...

+1/−10
doporučit
18.5.2017 12:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.