Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M54i97r74e73k 55Z65á81v29o75d88n37ý 7232357640218

Ne, že bych jim to nepřál, ale byl bych rád, kdyby stát byl takto akční při modernizaci Přerov - Brno.

+19/0
doporučit
18.5.2017 10:28

J80a41k62u24b 45F57e86i94f45a72r 7279259156199

Tady se furt modernizuje a zrychluje a vlaky jezdí v nejlepším případě rychlostí jako na západě před 50 lety. Ne-li dříve.

+11/−1
doporučit
18.5.2017 10:27

P41e32t47r 51A84n18d54r53ý74s19e12k 9983641626517

My jsme co se tyka vystavby a investovani do infrastruktury naprosto zalostny stat, vsechno tady trva milion let, chybi koncepce a kontinuita, keca do toho milion lidi, jeste dalsi milion se na tom obohacuje, je to tragedie. Nejhorsi je, ze my na to i financne mame, penez je dost, stat by si to mohl z fleku dovolit vsechno postavit, dalnice, koridory i VRT, klidne at si na to stat pujci, na investice, zvlast takove, ktere se bohate vrati, neni problem se zadluzit. Problem je to papirovani kolem toho a absolutne zadny tah na branku, my potrebujem, aby tady nekdo bouchnul do stolu a rekl, ze se proste bude stavet, vsem ostatnim ekologum atd navzdory, pozemky, kde majitele nespoluprqcuji se efektivne a rychle vyvlastnily a nekam se to tu posunulo, tempem , kterym my tady stavime, nebudeme met dapnicni sit hotovou ani za 50 let

+7/0
doporučit
18.5.2017 12:45

P58a92v71e62l 25Ř39e41ž14á25b16e75k 5662138382

Je super, že následuje další modernizace železnice od Votic (resp. za Voticemi) do Sudomeřic u Tábora, je to ještě dost kilometrů a na některých místech je pouze jedna kolej, takže i Expresy musí zde občas zastavit a počkat na protijedoucí vlak. Nícméně je v článku chyba, poslední modernizovaný úsek je od Tábora do Sudoměřic, otevíral se cca. před 1,5.rokem...Když jedu do Prahy Expresem, je to už poměrně pohodlné, za další 3.roky se doba jízdy ještě zrychlí, parádaR^ Třeba oproti dálnici směrem na jih je to strašný nepoměr...

+5/0
doporučit
18.5.2017 13:34

J10a37r50o76s20l43a65v 88D71u49n55d66a 1363662526220

A teď ještě něco udělat s tratí Plzeň - Budějovice...

A nebo budeme jezdit přes Prahu? Silniční spojení je katastrofa a vlakové je stále stejné už alespoň 25 let...

+5/−1
doporučit
18.5.2017 11:23

A46n91t33o52n86í79n 55D61o89u78b10e27k 3310459199

Opět jen nesmyslné utrácení! Dávno tam měli postavit novou trať na 300 km / h a více a vyšlo by to cenově nastejno, možná levněji

+7/−7
doporučit
18.5.2017 9:33

J51i50ř24í 73S81t60e32h54l28í84k 9687315313171

Vím,že to sem nepatří,ale čekal jsem,kdy pan Sůra vydá podobný článek nebo jsem špatně četl?

http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/regiojet-prevlekne-stevardy-ve-vlacich-do-plavek-20170512.html

+2/0
doporučit
18.5.2017 10:17
Foto

M57i12l73o61s13l69a82v 42D60o51u30b80r88a86v40a 1431479675364

v Číně stavi víc jak 1000km VRT ročně

+2/−1
doporučit
18.5.2017 12:40

Š40t14e25f21a91n 70F60r23i47č15a 7662288573346

Trať, co se týče traťové rychlosti, je stejná snad z doby, kdy po ní jezdil Jaroslav Hašek.

+1/0
doporučit
18.5.2017 17:01

P54e41t75r 35B65í28l75e35k 7183897729535

Az me zatrnulo...zrychlit dráhu na jih...

+1/0
doporučit
18.5.2017 11:36

M10a71r44c23e84l 46B11í94l89ý 2123412892819

"úsek z Benešova do Votic včetně řady nových tunelů" - další a další hlavně peněžní tunely...

+1/−10
doporučit
18.5.2017 12:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.