- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě zbývá úsek Nemanice Ševětín a neví se, co s tím.
MImochodem, s rekonstrukcí Wilson-Hostivař(mimo) na čtyřkolejku to vypadá jak?
Nemanaice Ševětín je úplně mimo hru, protože nebyly schválny tunely jako příliš drahé. Tím ani nemá smysl za zabývat, momentálně je několik náhradních variant, všechny jsou špatné a realizace zcela v nedohlednu. Jedná se o to, že železnice tam vstupuje do Českobudějovické pánve výškovým zlomem 90 m a to je u nás nepřekonatelnoiu překážkou. Uvažuje se tam dokonce, že náklady by jezdily po samostatné trati.
Trať, co se týče traťové rychlosti, je stejná snad z doby, kdy po ní jezdil Jaroslav Hašek.
Samozřejmě Štefane máš pravdu, já tuto trať znám velmi dobře, jezdím po ní často.
Je super, že následuje další modernizace železnice od Votic (resp. za Voticemi) do Sudomeřic u Tábora, je to ještě dost kilometrů a na některých místech je pouze jedna kolej, takže i Expresy musí zde občas zastavit a počkat na protijedoucí vlak. Nícméně je v článku chyba, poslední modernizovaný úsek je od Tábora do Sudoměřic, otevíral se cca. před 1,5.rokem...Když jedu do Prahy Expresem, je to už poměrně pohodlné, za další 3.roky se doba jízdy ještě zrychlí, paráda Třeba oproti dálnici směrem na jih je to strašný nepoměr...
My jsme co se tyka vystavby a investovani do infrastruktury naprosto zalostny stat, vsechno tady trva milion let, chybi koncepce a kontinuita, keca do toho milion lidi, jeste dalsi milion se na tom obohacuje, je to tragedie. Nejhorsi je, ze my na to i financne mame, penez je dost, stat by si to mohl z fleku dovolit vsechno postavit, dalnice, koridory i VRT, klidne at si na to stat pujci, na investice, zvlast takove, ktere se bohate vrati, neni problem se zadluzit. Problem je to papirovani kolem toho a absolutne zadny tah na branku, my potrebujem, aby tady nekdo bouchnul do stolu a rekl, ze se proste bude stavet, vsem ostatnim ekologum atd navzdory, pozemky, kde majitele nespoluprqcuji se efektivne a rychle vyvlastnily a nekam se to tu posunulo, tempem , kterym my tady stavime, nebudeme met dapnicni sit hotovou ani za 50 let
V zasadě chybí to hlavní a to schopnost prosadit a postavit jakoukoliv liniovou stavbu delší než pár kilometrů. Proto se vše staví salámovou metodou, tu deset kilometrů pak třicet nic a zase dalších deset. Už jen to napojování nových a starých kousků stojí neskutečné peníze.
v Číně stavi víc jak 1000km VRT ročně
A ve Francii se letos otevře více než 500 km.
"úsek z Benešova do Votic včetně řady nových tunelů" - další a další hlavně peněžní tunely...
A teď ještě něco udělat s tratí Plzeň - Budějovice...
A nebo budeme jezdit přes Prahu? Silniční spojení je katastrofa a vlakové je stále stejné už alespoň 25 let...
A co spojení z Liberce? To se (železnice) nezměnilo uź hodně přes sto let. Pardon, nedávno trošku zlepšili trať 030.
Ne, že bych jim to nepřál, ale byl bych rád, kdyby stát byl takto akční při modernizaci Přerov - Brno.
Nové železniční trati Brno Přerov se možná dočkají děti našich dětí
Tady se furt modernizuje a zrychluje a vlaky jezdí v nejlepším případě rychlostí jako na západě před 50 lety. Ne-li dříve.
běžte si stěžovat na KSČM, zhruba tak dlouho u nás vládli...