Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Němci a Švýcaři si zamilovali medovník, říká král českých jídelních vozů

Každý si cestou vlakem rád zajde do jídelního vozu, jenže možnosti se zmenšují. O stravování ve vlaku je navzdory nabídce čím dál menší zájem. „Švýcaři mají jídelní vozy jako určitý národní poklad, životní styl,“ říká král českých „jídeláků“ Bohumír Bárta, který naučil Němce pít Bohemia Sekt. Cizinci si prý oblíbili i český medovník.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P68a15v69e65l 79J46á32n 40B81u49v57a88l15a 6759220799518

Vzhledem ke svým tělesným proporcím "jídelňák" JLV již několik let nevyužívám.:-( Ale za to lůžkové především na trasách US - BA - BB nebo alespoň AB - BB - je jiné kafé! !:-)Bohužel i tady se časy mění a já se musím přizpůsobovat JŘ 2 železnic. ;-€ Ale ještě to jde, dokud se dostanu do vagonu.

Něco jiného je jízda se Slováky buď v jejich košickém nebo aj pražském vagónu Dokonce aj jeden exsoudruh s pupkem větším mého mi odmítl pomoc při nastupování a zaujetí lůžka s befehlem: abych mu jízdní doklady přinesl do jeho kancelárii!! ;-€Upozornil, jsem ho na jeho povinnosti a že nevím, kde je jeho KANCELÁRIA... . - Když se to za pár měsíců opakovalo: dal jsem mu to sežrat i s navijákem a tak - PO VYHODŇARSKY! Samozřejmě, že jsem to sdělil i GŘ Capovi. Pak jsem ho již nikdy nepotkal.

Protipólem byli skuteční stewardi košičtí, jež mne do pomáhali aj při vystupováních v KE či jinde. [>-]EU Již 100% dosahovali úrovně JLV. R^

Je to o lidech a službách cestujícím.

0/0
24.5.2017 9:49

P53a23v40e85l 86Š75k92v88r44n34a 5968202780364

Neřekl bych, že o jídelní vozy není zájem. Koukám na vlaky Praha-Berlín v Kralupech a téměř vždy jsou velmi slušně obsazené.

Stejnětak když jedu z Prahy do Pardubic (posledně např. Slovenskou strelou), tak byly obsazeny všechny stoly.

Dávám přednost vlakům, kde je řazen klasický jídelní vůz, protože sednout si v ARmpee nebo Railjetu bývá problém. Tam přijdou 2 lidi s notebookem na kafe a vůz je "obsazen".

0/0
23.5.2017 11:00

A96l31e69n74a 17R74i50s95o36v88á 4356680759635

Konečně zajímavý článek a vcelku dobře vedený rozhovor. Chválím;-)

Občas využívám a nemohu nic vytknout. Tak mají vypadat kvalitní služby.

+8/0
23.5.2017 7:50

L86u32c98i40a75n 72P38a80p61a16z81i38a76n 5764447221355

Český medovník od arménské recpetury Marlenka skutečně nemá chybu. Velmi doporučuji, vždy si pochutnám.

0/0
22.5.2017 23:53

J29o13s23e59f 67T44r11ö15g15l 8119572856516

Jezdím často mezi Ústím n.L. a Prahou a pokud můžu, tak si dám oběd u JLV. Jídla svělá, ceny v rámci happy-hour standardní, obsluha rychlá, za hodinu jízdy stihnu i zákusek a kafe.

+5/0
22.5.2017 22:26

Z60b27y10n38ě11k 22H35l65á44s16n97ý 3264697635919

Taky děkuju za rozhovor. Jezdim často do Hamburku a Berlína a jsem s JVL velmi spokojen. Jídlo je opravdu dobré a hlavně na uzemí ČR je ta Happy Hour opravdu šťastná volba, protože ceny jsou jen o malinko vyšší než v normální restauraci. I personál je na úrovni, prostě doufám, že to tak bude i nadále a přeju JVL hodně úspěchů v další práci. R^:-)

+8/0
22.5.2017 22:06

T77o97m72á60š 24T62a15t65í62č14e29k 5860962350708

Co si pamatuju, tak Rakušáci ve Vindoboně čepovali pivo taky. Akorát stálo teda kilo.

+3/0
22.5.2017 22:00

P71a79v93e19l 54Š63m38í47d75e31k 6869690843968

Děkuji autorovi za rozhovor. Škoda , že jídeláky pomalu mizí a mění se v bistrovozy.S láskou vzpomínám, když před několika lety jezdil Urblík, někdy v jídeláku byla zábava, hlavně, když z Plzně do Prahy jednou nastoupila parta starších Norů, to se rozjelo a před hlavákem bylo flambování palačinek v tunelu, to by dnes nešlo.

Pro autoraR^

+9/0
22.5.2017 20:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.