- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já myslel, že v "sazbách" už je počítáno s nutnými náklady na nutné rezervy. To je jako bych nepočítal s určitou nemocností ve velké fabrice. Nebo že se vše povede na 100%.
Cina,koupi jakykoliv zelezny srot,za slusny peniz.Nemusi stat nic vymyslet
No, nějaké peníze by se daly najít na zrušení režijek pro rodinné příslušníky. Jinak jsem určitě pro, aby se ČD nějaké peníze daly - mít nějaké zálohy je prostě důležité.
Asi nerozumím - tím, že dráha nevydá režijku rodinným příslušíkům tratí na jednom kusu 1000, ̈- ale vlak pojede tak nějak pořád, ať v něm režista je, nbo není. Tímto se nezastávám režijek pro rodinné příslušníky - jen v tom hledám ty úspory...
Z těch odstavených vozů jsou někdy i peníze... http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/czesi-wypozycza-wagony-pkp-intercity-81780.html
Z těchhle odstavených vozů jsou někdy i nějaké kroupy... http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/czesi-wypozycza-wagony-pkp-intercity-81780.html
Dojeďte do Brna přeptat se, jak to dělají. KORDIS si zálohu u ČD platí už roky. Ta souprava nesmí vyjet, dokud KORDIS neřekne a musí vyjet, když KORDIS řekne.
Jo, IDS JMK je dost dobrej systém
kdyby ČD nevozily lidi (i na řadě linek v Praze a okolí) 40-45 let starými, neekologickými, hlučnými a nepohodlnými soupravami, lidi by často to zpoždění zkousli, a hlavně by samotné vlaky neměly takovou poruchovost
Hlava XXII. Tuším, že to byl otec Majora Majora Majora, který zbohatnul na dotacích, za nepěstování nějaké zemědělské plodiny. Stát dával dotace, že tuto plodinu nepěstoval. Za dotace kupoval další pozemky, kde tuto plodinu nepěstoval.
Vše už tu jednou bylo.Vše se opakuje.
Vojtěška. Je ale otázkou, zda major Major byla skutečné postava, podobně jako Winston Smith v roce 1984.
Co zjistili až nyní
Teď se jen řeší kdo to má platit a v jakém rozsahu je třeba takovou službu mít.
České dráhy posílí před Vánocemi dopravu o pět tisíc míst k sezení. „V souvislosti se snížením kapacity vlaků soukromého dopravce mezi Prahou a severní Moravou vypraví České dráhy na této trase navíc dva mimořádné vlaky a pravidelné spoje posílí desítkami vagonů, aby zajistily dostatečnou kapacitu pro cestování na vánoční a novoroční oslavy,“ uvedla firma ve svém prohlášení.