Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

G77e28n25n41a84d42i58j 89C10o88d26r 1283146943209

Dovolim si projevit velkou skepsi. V zemi, kde se 23 let jen duma o tom, jak spojit centrum Prahy s ruzynskym letistem, kde se jiz 27 let diskutuje o tom, kudy vest par chybejicich kilometru dalnice mezi Brnem a rakouskou hranici, v teto zemi hovorit o vystavbe vysokorychlostni zeleznice neni ani vtipne. Jsem presvedcen o tom, ze ani vnoucata Sobotkovic vnoucat se vysokorychlostni zeleznice nedockaji Rv

+35/0
doporučit
22.5.2017 18:26

S28t67a37n18i92s40l81a61v 59P42i84š70t93ě23k 1506648649115

Snad se toho jeste doziju. Je me uz 35:-(

+20/−1
doporučit
22.5.2017 18:45

J47i72ř69í 42P59r64a60ž75á34k 9950702901842

V Němceku se staví 1km trati pro rychlovlak v přepočtu za cca 250-300 milionů Kč. To se dočkáme za ty peníze několika tisíc km supertratí, nebo několika tisíců vil těch, kteří se okolo této akce budou pohybovat.

+15/0
doporučit
22.5.2017 17:48

L91u44k40á78š 73V58e94s49e85l94ý 7654653975983

Trosku me to pripomina epizodu Simpsnu o jednokolejce. Ma cenu stavet rychlodrahu na 200 km.h kdyz uz ted frcej vlaky 160 ?

+13/0
doporučit
22.5.2017 18:17

P70a63v76e59l 33Z60a27j65í32č50e84k 8184720566270

njn socialisti v praxi :) Misto aby tam dali parametry 500km a nekde to lehce upravili, tak nekde budem jezdit I 200 a jinde 160 a budem se prsit jak je to svetove

+17/−2
doporučit
22.5.2017 17:41

P15e85t90r 68A56n91d35r63ý43s75e16k 9693611616767

Ohledně výstavby jakékoliv liniové stavby celorepublikového významu v této zemi jsem velký skeptik. V tomto státě bohužel málokoho u moci zajímá blaho a rozkvět země.

+10/0
doporučit
22.5.2017 18:44

L13u76k60á64š 88J21a57n46d46a 2408670350

Já spíš nechápu, proč se celá EU nesnaží spojovat velká města rychlodráhou, třeba u nás spojit Prahu s Berlínem a s Vídní přes Brno, to by určitě bylo super. Prostě nějaká páteřní síť. Furt jen řeči a v roce 2017 je cestování stále pomalé.

+23/−8
doporučit
22.5.2017 18:01

D22a88v93i65d 85P48e31t79r 7190746960515

Když už něco stavět, kak aspoň na 300 km/h. Lépe je to postavit kvalitně i když to bude dražší a bude to stát vyšší daně, než to dělat jen tak napůl a pak za několik let spodek i svršek předělávat na vyšší rychlost.

+8/0
doporučit
22.5.2017 18:54

P17e45t98r 42D82v26o90ř64á14k 9554467172560

Dvoustovku na této trati navrhla studie, která ale nepočítala s rychlovlaky mezi Prahou a Ostravou, které by tento úsek využily.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/vlada-schvalila-stavbu-vysokorychlostnich-trati-f7y-/eko-doprava.aspx?c=A170522_121940_eko-doprava_suj

--------

Taková studie je k ničemu. Vůbec nechápu myšlení lidí, kteří se problematikou zabývali. Navíc je už dlouho známé, že koridor z Ostravy do Prahy je kapacitně naplněn.

+8/0
doporučit
22.5.2017 18:29

P17e66t15r 57S49a53k38o 7874651235738

My než u nás postavíme rychlodráhu na 300, tak to bude totéž jako bychom dnes postavili koněspřežnou dráhu Rv

+6/0
doporučit
22.5.2017 19:44

P49e19t30r 30Š39i80m66e37k 2799197576538

Konečně. Už měl stát u Krušných hor z obou stran razicí štít a už se mělo intenzivně stavět. A to všude.

+6/−1
doporučit
22.5.2017 18:50
Foto

J22i24n62d29ř48i13c30h 66L52n85ě19n77i81č26k31a 5693311679

Neblíží se nám náhodou volby?

+5/−1
doporučit
22.5.2017 20:27

O62t50o 31N34o92v72a95k 2698350333874

je mi 31 let a určitě se toho už nedožiju

+5/−1
doporučit
22.5.2017 18:10

J19a37r47o58s22l91a43v 85N33o88v84á44k 1566313630

ideální mi přijde trasa mnichov - berlín přes prahu, trasa berlín - vídeň přes prahiu a brno, a trasa varšava - vídeň přes ostravu a brno

+5/−1
doporučit
22.5.2017 17:58

L10a51d48i22s58l96a16v 21J55a17r31o86š 6304899330777

A určitě to chtějí stihnout do voleb! Nebo je to jen předvolební slib, kterým své voliče nezarmoutí?

+4/−1
doporučit
22.5.2017 17:48

P77a96v78e43l 58H70r28a68b33a87l 9835970781762

Teď jen rychle určit trasu rychlodráhy, aby státní Pozemkový fond rychle prodal pozemky spekulantům, načež je potom stát za padesátinásobek od nic vykoupil zpět. To je nejvýnosnější podnikání v ČR.;-(

+3/0
doporučit
23.5.2017 6:39

R15a74d13e39k 71U54r30b22a73n 4899130254907

Dvacet let spoždění a předpokládám, že se to ještě o dalších 20 let protáhne.

+3/0
doporučit
22.5.2017 19:54

P51a89v14e22l 95K98u20n17c 9472779878158

Jede, jede rychlovlak, letí rychleji než drak. Z Drážďan do Bratislavy, v Česku ale nestaví.

+5/−4
doporučit
22.5.2017 18:12
Foto

M38i32c79h88a70l 23V17o42t78r11u56b83e90c 3270771575

"vypsala další soutěže na studie, které mají ukázat, zda se u nás vyplatí, nebo ne." .. to už to začali vypsali soutěž? R^ ;-D

+3/−1
doporučit
22.5.2017 21:11

M64a33r87t40i42n 79D75o77h28n74a86l 5977673688678

Tak jsem si zase početli kapitolu z pohádek ovčí babičky a teď zpátky ke strojům:o)

+2/0
doporučit
23.5.2017 9:27

M96i24r34e43k 31K50r32o13u76p94a 8816219507432

Než se začne, budu už tak starej a budu se tak klepat, že jim můžu jít dělat sbíječku pod hory Krušné.

+2/0
doporučit
22.5.2017 19:42

V30o31j78t30a 62P51r23o88s57e71c58k55y 6118690945359

ekologove a deti zeme maji dalsi praci pro uplatky

+3/−6
doporučit
22.5.2017 17:49

P18a73v19e43l 58Z69a66j82í56č16e42k 8304210446590

kdyby postavili maglev praha - brno - ostrava to bych řekl wow... a fandil jim takhle to zas vypada ne vizi ala kobliha zdarma

+3/−7
doporučit
22.5.2017 17:54

J67i35n44d97r53a 18S76t15e26p53a17n66e61k 6842746499628

rychlotrat do nemecka z Práglu na hov..;-O......co takhle Košice - Praha

+2/−4
doporučit
22.5.2017 20:04

C17h50r85i18s11t16i83a60n 64M94o73r56g19e92n77s22t21e89r29n 5665706516274

Francie je mnohem dal, ano. Ale taky je tam tam neskutecnej bordel napr. v rezervacnim systemu a prezamestnanost. Ve Svycarsku na nadrazi clovek nepotka nadrazaka, ale ve Francii tam porad nekdo pobiha. Ovsem ze by se pretrhli...

+1/0
doporučit
22.5.2017 22:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.