Diskuze

Měřené úseky se na D1 zatím rozšiřovat nebudou, zasáhl antimonopolní úřad

Úřad na ochranu hospodářské soutěže zakázal předběžným opatřením Ředitelství silnic a dálnic uzavřít tendr na dodávku měřících systémů pro dálnici D1. Měření rychlosti vozidel se tím opět odsouvá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Úsekové měření je o tom, přimět některé rádoby závodníky k dodržování předpisů.

Kdo předpisy dodržuje, tak s tím nemá problém.

Kdo ne, tak tu v diskusích držkuje.

Tak to prostě je. Tečka.

0 3
možnosti

Když tak poslouchám informace o haváriích, tak v opravovaných úsecích je nejvích havárií právě na tom jednom, kde se měří. Kupodivu nejméně v tom jednom, kde je povolená 100 Km. Čím to asi tak je?

1 0
možnosti

Že by v omezení kde je povolená 100km/h byl jízdní pruh podstatně širší?

0 0
možnosti

Docela se divím, kolik lidí považuje omezení rychlosti v rekonstruovaných úsecích, kde se pohybuje spousta lidí, jen za buzeraci státu a způsob jak vybrat peníze. Co takhle srovnání jak se to dělá v Německu nebo Rakousku?

0 2
možnosti

ad a) nikdy jsem neviděl v Německu, že by zavřeli 5 km úsek, protože na 100 m opravují most.

ad b) nikdy jsem neviděl, že by stáhli dopravu do jednoho pruhu na 10 km přes ranní špičku, protože jedou sekat trávu ve vnitřím pruhu (např. včera u Brna).

ad c) většina omezení rychlosti je proměnlivá, takže je omezení jen tam, kde to je nezbytné a kdy to je nezbytné. Ano, třeba při opravách tunelů (věčných) kolem Regensburgu je rychlost taky omezena na 80. Ovšem u nás když zavřou jeden pruh ze tří v Lochkovském tunelu (směr nahoru), tak omezí rychlost na 60 - např. včera večer.

ad d) nikde jsem neviděl, že by v zúžení měřili rychlost. Reakce některých řidičů jsou totiž takové, že automaticky spomalí na 70, aby nepřekročili (tachometrových). Takže ve finále jedou 60tkou a samozřejmě za nimi zbytečné kolony. Pokud by to nechali být a řidiči jeli tachometrovou 90tkou, tak se výrazně zvýší propustnost. Pokud se tam pohybují dělníci, tak stejně všichni automaticky ještě zpomalí, většinou ale cca 14 hodin denně tam nikdo není a není proto žádný důvod výrazně zpomalovat.

Takhle bych mohl pokračovat skoro do nekonečna.

3 0
možnosti

Bezpečnost? Kecy, jde jenom o prachy!

5 0
možnosti

měřit rychlost na nejbezpečnější komunikaci ;-€Rv

Jen zmetkové vybírají peníze

Dopravněpolicejní fašizmus

4 0
možnosti

aby jakasi podradna pseudoorganizace typu RSD mela pravo merit rychlost a predavat nelegalne porizene zaznamy policii to by tem lemplum slo, ale aby opravy byly profesionalne planovany a provedeny, s tim ma tahle parta darmozroutu problem.

4 0
možnosti

Byznys plán je jasný:

Najít nebo vytvořit místo, kde je limit výrazně nižší než přiměřená rychlost a nasadit automatické měření.

V úseku, kde jsou pracovníci, by se omezení pod možnost komunikace dalo pochopit, ale 80 na již opraveném a nezúženém úseku je jen o kasírovaní.

p.s. Byl stát v USA, kde nebyl rychlostní limit i mimo dálnice - po zavedení limitu stoupl počet obětí nehod 2x! A i u nás v letech 2007 a 2008 po zavedení bodového systému (práva městapa kasírovat a "absolutní přednosti chodců") vzrostla nehodovost i počet mrtvých.

5 0
možnosti
Foto

J39i53ř95í 43L25i80b82e53r

23. 5. 2017 17:50

Kamery měřicího systému zaznamenaly přestupky celkem 150 000 šoférů a podle úřadu tak přispěly k bezpečnosti provozu.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A jak přispěly bezpečnosti provozu? Tím, že ti řidiči bezpečně projeli měřeným úsekem?

7 0
možnosti

Jo, Klimkovický tunel, to je taky pěkná sviňárna a nesmyslná past na lidi. Taky tam po zavedení měření vzrostl počet nehod, protože lidi koukají na tachometr a ne před sebe. Ale to už se nikde nepíše.

10 0
možnosti

150 tisíc přestupků? Tak to hodně zdaru při jejich vymáhání! ;-D Tak to stačí se odvolat (ideálně bianko) a ouřada to hodí pod stůl... ;-)

4 0
možnosti