Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R95o78b48e28r87t 86K75r20o55s 4196657185738

Know - how o to jde především. Vycucnout to nejlepší včetně výkresové dokumentace a pak nechat tady firmu zavřít. Spolupráce s Čínou je cesta do pekel.

Znám jednu konkrétní brněnskou firmu , která vyráběla turbíny do elektráren po celém světě .

Přišel šikmovokej zacinkal českým majitelům penízky před nosem a bylo hotovo.

Všechna dokumentace už se odvezla. Asi víte kam. No a teď se bude propouštět a firma končí.

Zemane Zemane;-€;-€

+7/0
doporučit
24.5.2017 20:18

O31t70a20k80a31r 26V47a16l15e74k 6566352585862

Číňané chtějí s českým Bonatransem vyrábět kola pro své rychlovlaky.

Překlad: Číňané potřebují know how, které by mohli koupit, případně okopírovat.;-)

+5/0
doporučit
24.5.2017 21:13

J72i35ř22í 98H32r38b21e17k 5634677777840

Tak kolik prosperujících firem Zeman zase v Číně prodal. Divil bych se kdyby číňané chtěli minoritní podíl nebo zakládat společnou firmu, kde by neměli nadpoloviční podíl. V Americe a Německu proti tomu vlády dělají opatření a říkají tomu rozprodej rodinného stříbra, ale Zeman tomu říká příliv investic.

+7/−3
doporučit
24.5.2017 18:01

M75a78r81t68i43n 73R98u24z11i59c69k53a 1912318716297

Čína přitom patří v oblasti rychlovlaků aktuálně mezi světovou špičku.

To je hodne prehnane tvrzeni, kdyz vetsina know-how je nemecka, japonska a francouzska...

Pokud Skoda Transportation skonci v cinskych rukou, tak na tom vydela predevsim cinska firma, ceske firme to nic neprinese, jen zamrzne...

+5/−1
doporučit
24.5.2017 16:53

J89o73s72e70f 62U38l87m46a29n 8950650858445

Takové činky nemaj ani u nás v posilovně!

+3/0
doporučit
24.5.2017 17:30
Foto

P19a63v56e23l 52P40o71d36e33š15v23a 5609587729

Vlastnictví firmy nepovažuju za tak důležité. Důležité je kolik to bude vydělávat nám a jak dlouho.

+1/0
doporučit
24.5.2017 18:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.