Diskuze

Číňané chtějí s českým Bonatransem vyrábět kola pro své rychlovlaky

Číňané plánují několik železničních dohod s českými partnery. O společném podniku jedná největší čínský výrobce CRRC s českou společností Bonatrans, která vyrábí kola a dvoukolí pro rychlovlaky. Stejná CRRC chce koupit i plzeňskou Škodu Transportation.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky me jako prvni napadl nazor, ze chteji cinane jen ziskat know how a pak se spakovat... ale v pripade vlaku, kdy jsme od ciny sto let za opicema?

0 0
možnosti

Mno to právě nejsme. Rekordní AGV mělo kola právě od Bonatransu. Že tady jezdí Regionova a srdce každého šotouše zaplesá nad lokálkou, kde se jezdí 30 km/h, ale stále jezdí (nejlíp Hurvínkem), neznamená, že by se u nás neumělo.

0 0
možnosti

Číňané chtějí s českým Bonatransem vyrábět kola pro své rychlovlaky.

Překlad: Číňané potřebují know how, které by mohli koupit, případně okopírovat.;-)

5 0
možnosti

Jaké know-how, v čr se už nic nevyrábí, jsou tu jenom montovny. ;-)

0 0
možnosti

R53o59b23e59r78t 33K54r44o67s

24. 5. 2017 20:18

Know - how o to jde především. Vycucnout to nejlepší včetně výkresové dokumentace a pak nechat tady firmu zavřít. Spolupráce s Čínou je cesta do pekel.

Znám jednu konkrétní brněnskou firmu , která vyráběla turbíny do elektráren po celém světě .

Přišel šikmovokej zacinkal českým majitelům penízky před nosem a bylo hotovo.

Všechna dokumentace už se odvezla. Asi víte kam. No a teď se bude propouštět a firma končí.

Zemane Zemane;-€;-€

7 0
možnosti
Foto

Vlastnictví firmy nepovažuju za tak důležité. Důležité je kolik to bude vydělávat nám a jak dlouho.

1 0
možnosti

J77a47n 15N82o62v80á13k

24. 5. 2017 18:49

Jestli chcete aby vám nějaká firma vydělávala, tak si založte svojí.

0 1
možnosti

J75i73ř75í 50H59r81b26e19k

24. 5. 2017 18:01

Tak kolik prosperujících firem Zeman zase v Číně prodal. Divil bych se kdyby číňané chtěli minoritní podíl nebo zakládat společnou firmu, kde by neměli nadpoloviční podíl. V Americe a Německu proti tomu vlády dělají opatření a říkají tomu rozprodej rodinného stříbra, ale Zeman tomu říká příliv investic.

7 3
možnosti

tak Zeman sám od sebe nic neprodal, to nejsou státní podniky. To možná prodají majitelé, nebo umožní vstup na nějaký podíl. Ale je fakt, že investici, o kterých mohutně mluvil, to nejsou. Jen nakupují co funguje. Snad aspoň případně rozšíří výrobu, ale nic nového zvlášť nebudují.

6 0
možnosti

J57o31s98e27f 53U45l17m59a15n

24. 5. 2017 17:30

Takové činky nemaj ani u nás v posilovně!

3 0
možnosti

Tyhle "činky" umí valit 574,8 km/h. Ano, dodávají pro podvozky AGV.

0 0
možnosti

Čína přitom patří v oblasti rychlovlaků aktuálně mezi světovou špičku.

To je hodne prehnane tvrzeni, kdyz vetsina know-how je nemecka, japonska a francouzska...

Pokud Skoda Transportation skonci v cinskych rukou, tak na tom vydela predevsim cinska firma, ceske firme to nic neprinese, jen zamrzne...

5 1
možnosti

10 let z5 ano. ted uz to tak moc neplati.

1 1
možnosti