- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Taky me jako prvni napadl nazor, ze chteji cinane jen ziskat know how a pak se spakovat... ale v pripade vlaku, kdy jsme od ciny sto let za opicema?
Mno to právě nejsme. Rekordní AGV mělo kola právě od Bonatransu. Že tady jezdí Regionova a srdce každého šotouše zaplesá nad lokálkou, kde se jezdí 30 km/h, ale stále jezdí (nejlíp Hurvínkem), neznamená, že by se u nás neumělo.
Číňané chtějí s českým Bonatransem vyrábět kola pro své rychlovlaky.
Překlad: Číňané potřebují know how, které by mohli koupit, případně okopírovat.
Jaké know-how, v čr se už nic nevyrábí, jsou tu jenom montovny.
Know - how o to jde především. Vycucnout to nejlepší včetně výkresové dokumentace a pak nechat tady firmu zavřít. Spolupráce s Čínou je cesta do pekel.
Znám jednu konkrétní brněnskou firmu , která vyráběla turbíny do elektráren po celém světě .
Přišel šikmovokej zacinkal českým majitelům penízky před nosem a bylo hotovo.
Všechna dokumentace už se odvezla. Asi víte kam. No a teď se bude propouštět a firma končí.
Zemane Zemane
Vlastnictví firmy nepovažuju za tak důležité. Důležité je kolik to bude vydělávat nám a jak dlouho.
Jestli chcete aby vám nějaká firma vydělávala, tak si založte svojí.
Tak kolik prosperujících firem Zeman zase v Číně prodal. Divil bych se kdyby číňané chtěli minoritní podíl nebo zakládat společnou firmu, kde by neměli nadpoloviční podíl. V Americe a Německu proti tomu vlády dělají opatření a říkají tomu rozprodej rodinného stříbra, ale Zeman tomu říká příliv investic.
tak Zeman sám od sebe nic neprodal, to nejsou státní podniky. To možná prodají majitelé, nebo umožní vstup na nějaký podíl. Ale je fakt, že investici, o kterých mohutně mluvil, to nejsou. Jen nakupují co funguje. Snad aspoň případně rozšíří výrobu, ale nic nového zvlášť nebudují.
Takové činky nemaj ani u nás v posilovně!
Tyhle "činky" umí valit 574,8 km/h. Ano, dodávají pro podvozky AGV.
Čína přitom patří v oblasti rychlovlaků aktuálně mezi světovou špičku.
To je hodne prehnane tvrzeni, kdyz vetsina know-how je nemecka, japonska a francouzska...
Pokud Skoda Transportation skonci v cinskych rukou, tak na tom vydela predevsim cinska firma, ceske firme to nic neprinese, jen zamrzne...
10 let z5 ano. ted uz to tak moc neplati.