Diskuze

Podmínky v Tesle děsí kontrolory. Úrazovost je trojnásobná, tvrdí zpráva

Je to trochu paradox. Americká automobilka Tesla, která vyvíjí elektromobily a učí auta, aby sama dojela bez újmy do cíle, nedokáže zajistit bezpečnost zaměstnanců ve své fabrice. Lidé, kterým dává práci, mají v továrně třikrát větší šanci, že přijdou k úrazu, než zaměstnanci jiných automobilek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já myslel, že v galerii najdu fotky výroby či provozu a místo toho skrytá reklama na neekologické vozy Tesla........:-PRv

0 1
možnosti

A že rýžový papír použitý v kondenzátorech palubního systému vyrábějí děti v čínských mateřských školách mu nevadí???

Nojo, dělám si prču.

Že americká automobilka nemá odbory je dost neobvyklé. Já ty vyžírky dvakrát nemusím, ale u tak velké firmy to bývá partner pro jednání, jinak je to celkem one man show, což nemusí dobře dopadnout.

0 0
možnosti

No hlavně když přijedu na servis do montovny kde je americké vedení ,tak musím mít obuv s pevnou špičkou,vestu a plastové brýle i kde dělají plinky p.čvaty

1 0
možnosti

Chapu spravne, ze nejaka odborova organizace, ktera nema naprosto nic spolecneho s Teslou. podala podnet? Teda ocividne, jen proto, aby zatala drapky a pokusila se ziskat "neco" penez a vlivu ve spolecnosti s potencionalne "velkou" budoucnosti.

0 0
možnosti

Tak je ta urazovost tronasobna, nebo byla v roce 2015 cca o 30 % nad prumerem, 2016 o neco lepsi a 2017 to vypada na dalsi vyrazne zlepseni?

0 0
možnosti

Nepřekvapuje mě to. Podobné a spíš horší to bude třeba u čínských automobilek. BOZP je v automobilce celkem věda a piluje se řadu let. Tohle je podle mě porodní bolest všech nově vzniklých výrob.

4 0
možnosti

Nic nového, platí to všude kde je lidský faktor na obou stranách tedy i v ČRn a nejen v automobilkách. A nepozornost a nepředvídavost je lidskou slabostí. A tomu jak je vidět nezabrání ani vysoké procento robotizace. E. Musk je průkopnickým jedincem. Jen mi chybí porovnání mezi Teslou a klasickými továrnami. A v ČR by se mohlo uvést procento úrazů nejen ve ŠkodaAuto,a TPCA nebo Hyundai ale i stavebnictví a dopravě!!

1 0
možnosti