- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já myslel, že v galerii najdu fotky výroby či provozu a místo toho skrytá reklama na neekologické vozy Tesla........
A že rýžový papír použitý v kondenzátorech palubního systému vyrábějí děti v čínských mateřských školách mu nevadí???
Nojo, dělám si prču.
Že americká automobilka nemá odbory je dost neobvyklé. Já ty vyžírky dvakrát nemusím, ale u tak velké firmy to bývá partner pro jednání, jinak je to celkem one man show, což nemusí dobře dopadnout.
No hlavně když přijedu na servis do montovny kde je americké vedení ,tak musím mít obuv s pevnou špičkou,vestu a plastové brýle i kde dělají plinky p.čvaty
Chapu spravne, ze nejaka odborova organizace, ktera nema naprosto nic spolecneho s Teslou. podala podnet? Teda ocividne, jen proto, aby zatala drapky a pokusila se ziskat "neco" penez a vlivu ve spolecnosti s potencionalne "velkou" budoucnosti.
Tak je ta urazovost tronasobna, nebo byla v roce 2015 cca o 30 % nad prumerem, 2016 o neco lepsi a 2017 to vypada na dalsi vyrazne zlepseni?
Nepřekvapuje mě to. Podobné a spíš horší to bude třeba u čínských automobilek. BOZP je v automobilce celkem věda a piluje se řadu let. Tohle je podle mě porodní bolest všech nově vzniklých výrob.
Nic nového, platí to všude kde je lidský faktor na obou stranách tedy i v ČRn a nejen v automobilkách. A nepozornost a nepředvídavost je lidskou slabostí. A tomu jak je vidět nezabrání ani vysoké procento robotizace. E. Musk je průkopnickým jedincem. Jen mi chybí porovnání mezi Teslou a klasickými továrnami. A v ČR by se mohlo uvést procento úrazů nejen ve ŠkodaAuto,a TPCA nebo Hyundai ale i stavebnictví a dopravě