Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J70a50k47u83b 69Č43u36b95a 9850886167

Nebýt ropy, tak ti ručníkáři dělají jen to, co jejich předci. Tedy okrádají obchodní lodě plující do Indie.

+26/−2
doporučit
28.5.2017 10:22

P44e31t33r 55D42l91o14u84h32ý 5137889984904

Ano, levná ropa je pro tyto aerolinky problémem i proto, že někteří jejich zákazníci nejsou tak bohatí, jako když je ropa dražší. Ale ještě zásadnější je to, že ztrácejí konkurenční výhodu. Emirates a spol. měli zkrátka doma levnou ropu, i když ostatní ji měli výrazně dražší.

+15/0
doporučit
28.5.2017 10:57

D50a11n89i42e40l 95K13r64o88n67e64r 7294164566937

Me vzdycky bavi, jak nekdo rika, ze treba Dubaj se obejde i bez ropy...Ze prijmy z ropy tvori jen par procent HDP atd. To je sice pravda, ale az dojde ropa, tak to stahne i Dubaj a to zcela spolehlive.

+8/0
doporučit
28.5.2017 12:34

T33o64m46á50š 39H42e68r19t85i84g 4960306375465

Nic neroste až do nebe...

+7/0
doporučit
28.5.2017 10:36

J70a67n 81T51a55r42a67b53a 4926646899849

Ono je to trochu úplně jinak. Klesající zájem o first class je tím, že po zavedení codeshare s Qantas zvedli Emirates ceny first o 80% a ceny business o,40%.

+4/0
doporučit
28.5.2017 11:58

L51u54b63o67š 35B35ř44e19z60i67n65a 2472683580801

Dvořák = ředitel čehokoli.

+3/0
doporučit
28.5.2017 12:34

L91u13k57a43s 74M75o27u28č10k82a 8768592242361

Abu Zabi? Co je to za mesto?

+6/−6
doporučit
28.5.2017 10:22

K78a70r81e60l 53M89o24k55r28y58k 3716848273

Emirates už taky neví čím nahrabat což nedávné zpoplatnění výběru sedadel jen potvrzuje ..

Osobně dálkovky létám raději s Turkish či Korean Air !

+2/0
doporučit
28.5.2017 14:09

R84o13m11a43n 81K96r60a74t50o45c31h24v19í34l 6366627836574

Klesající ropa -> úbytek zákazníků?, podle mě nesmysl, protože s Emirates cestují nejenom lidé z blízkého východu, ale hlavně přestupní pasažéři. Například letadlo z Prahy do Dubaje je plné čechů, né arabů.

+2/0
doporučit
28.5.2017 11:28

V74l30k 82J80a95r83o86s25l67a66v 8463832

Už moje babička říkala "kdo chce moc nemá nic "

+2/0
doporučit
28.5.2017 10:51

F98r70a89n57t41i25š97e49k 94N62e62v60a38ř35i59l 7453439657875

Budoucností letecké přeravy jsou nízkonákladovky, I přes reptající zákazníky, že nedostanou šampus nebo si musí připlatit za zavazadla tak stejně nakonec letí s nimi. Viz třebas u nás Smart a ČSA. Nízkonákladovky zase lehce zvednou ceny a ono se to potom vyrovná. Nakonec Emirates má svou nízkonákladovku, ale jejich finanční potenciál,značka a rozsah letů je tak obrovský že většina evropských předlužených leteckých společností může jen závidět.

+2/−1
doporučit
28.5.2017 12:56

V91a43l10e95r63i43e 14W16e27b56e65r38o93v38á 1652460597340

Zajímavější zprávou než konec rozletu šejků je dnešní první let MC-21. A pokud jsou pravdivé technické parametry o tomto nástupci TU a IL, tak nyní pro Airbus (A320) a Boeing (B737) opravdu začnou těžké časy. MC - 21 nebude mít pár let ve vzduchu konkurenci. Je neuvěřitelné, že Rusko za tak krátkou dobu dokázalo sestrojit tak technologicky vyspělé letadlo s tak vysokým podílem kompozitních materiálů. To tzv. černé křídlo vyrobené jen z kompozitu je fakt mazec.R^

Tak snad v rubrice Technet brzy bude článek o této ruské novince ve vzduchu.

+2/−2
doporučit
28.5.2017 16:58

J60a91n 21M64u44s62i22l 9676324526702

Ty wole :-/ nizkonakladovkou do Asie to udela jen masochista. A to nemluvim o letu do australie nebo na NZ. Ja jsem jednou vymenil Emirates za Finnair a uz to vickrat neudelam

+2/−2
doporučit
28.5.2017 12:03

M50o80j12m78í54r 50O97n74d35e23r37k18a 2804927381336

Az jim dojde ropa, tak stejne budou za vodou. Investuji do technologii a alternativnich zdroju za vsechny ty penize z ropy.

0/−1
doporučit
28.5.2017 12:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.