Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J36a12k32u91b 60Č98u40b31a 9400396937

Nebýt ropy, tak ti ručníkáři dělají jen to, co jejich předci. Tedy okrádají obchodní lodě plující do Indie.

+26/−2
doporučit
28.5.2017 10:22

P10e58t59r 10D24l19o95u29h68ý 5137439864884

Ano, levná ropa je pro tyto aerolinky problémem i proto, že někteří jejich zákazníci nejsou tak bohatí, jako když je ropa dražší. Ale ještě zásadnější je to, že ztrácejí konkurenční výhodu. Emirates a spol. měli zkrátka doma levnou ropu, i když ostatní ji měli výrazně dražší.

+15/0
doporučit
28.5.2017 10:57

D81a88n39i50e30l 23K74r44o13n58e69r 7844324696927

Me vzdycky bavi, jak nekdo rika, ze treba Dubaj se obejde i bez ropy...Ze prijmy z ropy tvori jen par procent HDP atd. To je sice pravda, ale az dojde ropa, tak to stahne i Dubaj a to zcela spolehlive.

+8/0
doporučit
28.5.2017 12:34

T43o23m39á97š 59H67e49r63t45i51g 4340806945565

Nic neroste až do nebe...

+7/0
doporučit
28.5.2017 10:36

J57a87n 92T25a42r19a71b69a 4896116269639

Ono je to trochu úplně jinak. Klesající zájem o first class je tím, že po zavedení codeshare s Qantas zvedli Emirates ceny first o 80% a ceny business o,40%.

+5/0
doporučit
28.5.2017 11:58

L58u96b10o89š 24B91ř48e12z85i54n73a 2452363310421

Dvořák = ředitel čehokoli.

+4/0
doporučit
28.5.2017 12:34

L34u93k97á94š 41M79o87u55č70k76a 9696886603316

Abu Zabi? Co je to za mesto?

+6/−7
doporučit
28.5.2017 10:22

K73a33r37e80l 95M18o52k63r55y36k 3426428913

Emirates už taky neví čím nahrabat což nedávné zpoplatnění výběru sedadel jen potvrzuje ..

Osobně dálkovky létám raději s Turkish či Korean Air !

+2/0
doporučit
28.5.2017 14:09

R70o12m24a56n 87K20r76a46t74o90c15h84v83í69l 6506387226544

Klesající ropa -> úbytek zákazníků?, podle mě nesmysl, protože s Emirates cestují nejenom lidé z blízkého východu, ale hlavně přestupní pasažéři. Například letadlo z Prahy do Dubaje je plné čechů, né arabů.

+2/0
doporučit
28.5.2017 11:28

V12l87k 80J21a31r45o64s40l22a89v 8703482

Už moje babička říkala "kdo chce moc nemá nic "

+2/0
doporučit
28.5.2017 10:51

F70r62a97n86t26i52š55e30k 80N78e82v84a97ř41i31l 7953229487115

Budoucností letecké přeravy jsou nízkonákladovky, I přes reptající zákazníky, že nedostanou šampus nebo si musí připlatit za zavazadla tak stejně nakonec letí s nimi. Viz třebas u nás Smart a ČSA. Nízkonákladovky zase lehce zvednou ceny a ono se to potom vyrovná. Nakonec Emirates má svou nízkonákladovku, ale jejich finanční potenciál,značka a rozsah letů je tak obrovský že většina evropských předlužených leteckých společností může jen závidět.

+2/−1
doporučit
28.5.2017 12:56

J34a42n 81M39u54s21i58l 9796774916572

Ty wole :-/ nizkonakladovkou do Asie to udela jen masochista. A to nemluvim o letu do australie nebo na NZ. Ja jsem jednou vymenil Emirates za Finnair a uz to vickrat neudelam

+2/−2
doporučit
28.5.2017 12:03

V96a86l74e36r29i52e 85W95e53b97e82r91o73v33á 1142950237890

Zajímavější zprávou než konec rozletu šejků je dnešní první let MC-21. A pokud jsou pravdivé technické parametry o tomto nástupci TU a IL, tak nyní pro Airbus (A320) a Boeing (B737) opravdu začnou těžké časy. MC - 21 nebude mít pár let ve vzduchu konkurenci. Je neuvěřitelné, že Rusko za tak krátkou dobu dokázalo sestrojit tak technologicky vyspělé letadlo s tak vysokým podílem kompozitních materiálů. To tzv. černé křídlo vyrobené jen z kompozitu je fakt mazec.R^

Tak snad v rubrice Technet brzy bude článek o této ruské novince ve vzduchu.

+2/−3
doporučit
28.5.2017 16:58

M23o67j27m73í87r 45O15n88d33e53r75k66a 2714767371326

Az jim dojde ropa, tak stejne budou za vodou. Investuji do technologii a alternativnich zdroju za vsechny ty penize z ropy.

0/−1
doporučit
28.5.2017 12:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.