Diskuze

Konec rozletu aerolinek šejků. Zisky Emirates a spol. sráží levná ropa

Pro Boeing a Airbus byly dlouhou dobu jistotou. Zatímco v Evropě nebo v Severní Americe se dopravci potýkali s krizí nebo drahou ropou, aerolinky z oblasti Perského zálivu objednávaly rekordní počty nových letadel. I to ale začíná být minulostí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímavější zprávou než konec rozletu šejků je dnešní první let MC-21. A pokud jsou pravdivé technické parametry o tomto nástupci TU a IL, tak nyní pro Airbus (A320) a Boeing (B737) opravdu začnou těžké časy. MC - 21 nebude mít pár let ve vzduchu konkurenci. Je neuvěřitelné, že Rusko za tak krátkou dobu dokázalo sestrojit tak technologicky vyspělé letadlo s tak vysokým podílem kompozitních materiálů. To tzv. černé křídlo vyrobené jen z kompozitu je fakt mazec.R^

Tak snad v rubrice Technet brzy bude článek o této ruské novince ve vzduchu.

2 3
možnosti

Emirates už taky neví čím nahrabat což nedávné zpoplatnění výběru sedadel jen potvrzuje ..

Osobně dálkovky létám raději s Turkish či Korean Air !

2 0
možnosti

To už bohužel asi dělají všechny aerolinky.

0 0
možnosti

Jen idiot si muze myslet, ze rust lze donekonecna,...

0 0
možnosti

Co vím, vesmír by to dokázat mohl ;-)

5 0
možnosti

Budoucností letecké přeravy jsou nízkonákladovky, I přes reptající zákazníky, že nedostanou šampus nebo si musí připlatit za zavazadla tak stejně nakonec letí s nimi. Viz třebas u nás Smart a ČSA. Nízkonákladovky zase lehce zvednou ceny a ono se to potom vyrovná. Nakonec Emirates má svou nízkonákladovku, ale jejich finanční potenciál,značka a rozsah letů je tak obrovský že většina evropských předlužených leteckých společností může jen závidět.

2 1
možnosti

Nízkonákladovky, přes veškeré pyskování zákazníků, nejsou budoucností, ale současnou realitou. Ale pouze na krátké trati. Na dlouhé nejde až tak o to občerstvení (já bych se na něj klidně vykašlal), ale zavazadla si veze prakticky každý a rozměry sedadel jsou zatraceně důležité.

Kdyby byl průnik na delší trati ziskový, Ryanair by na nich už létal.

3 0
možnosti

Dvořák = ředitel čehokoli.

4 0
možnosti

Me vzdycky bavi, jak nekdo rika, ze treba Dubaj se obejde i bez ropy...Ze prijmy z ropy tvori jen par procent HDP atd. To je sice pravda, ale az dojde ropa, tak to stahne i Dubaj a to zcela spolehlive.

8 0
možnosti

1,5 procenta HDP tvori ropny prumysl

2 0
možnosti

Nemohli růst do nekonečna.

0 0
možnosti

Az jim dojde ropa, tak stejne budou za vodou. Investuji do technologii a alternativnich zdroju za vsechny ty penize z ropy.

0 1
možnosti

Jenomže obyvatelstvo těch zemí je kvůli jejich náboženství nekvalitní, zdegenerované příbuzenskými sňatky a málo inteligentní. Jestli se jim nepodaří dobýt Evropu, tak dopadnou špatně.

1 0
možnosti

J55a61n 13M18u66s31i76l

28. 5. 2017 12:03

Ty wole :-/ nizkonakladovkou do Asie to udela jen masochista. A to nemluvim o letu do australie nebo na NZ. Ja jsem jednou vymenil Emirates za Finnair a uz to vickrat neudelam

2 2
možnosti

J80a78n 27T18a88r96a44b85a

28. 5. 2017 12:15

v roce 2012, v době drahé ropy jsem létal s Emirates ve first class Evropa-Kuala Lumpur nebo Shanghai za 70000. Dnes chtějí za business 85000 a za first 140 000, tak létám s Turkish za polovinu. Servis srovnatelný.

2 0
možnosti

J17a41n 21T74a74r12a91b71a

28. 5. 2017 11:58

Ono je to trochu úplně jinak. Klesající zájem o first class je tím, že po zavedení codeshare s Qantas zvedli Emirates ceny first o 80% a ceny business o,40%.

5 0
možnosti

L85u98k51a35s 85C25o71d32r

28. 5. 2017 12:54

Presne tak. Levne tarify do premiovych trid prakticky zmizely a kdyz se k tomu prida kolisajici kvalita servisu, tak muzou jenom tezko konkurovat. Komu zalezi na cene, ten leti s Turkish nebo s Aeroflotem, a komu na kvalite, tak ten ma za stejnou (vysokou) cenu na vyber z nekolika dalsich spolecnosti, kde je soft product nekde uplne jinde.

0 0
možnosti