Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Aygo za české auto vydávat nechceme, říká šéf Toyoty o vozu z Kolína

Toyotě se po letech útlumu začíná v Česku zase dařit. V žebříčku prodejů nových osobních aut patří ke značkám, které zaznamenávají největší růst. Podle šéfa tuzemského zastoupení Martina Pelešky investuje do marketingových průzkumů a víc se zajímá o to, co lidé chtějí. I když se její model Aygo montuje i v Kolíně, za „české“ auto se vydávat nechce. „Bylo by to nefér,“ říká v rozhovoru pro MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J18a88n 90K25l36e86i34c63h 3769855771678

Tolik firem se už spálilo na tom, že se snažili v rámci úspor řídit firmu ze zahraničí a zrušili lokální pobočku, ale pořád se najdou manažéři, kteří do toho jdou. A pak se diví, že jim prudce klesl odbyt. Nápad přesunout činnost importéra do Polska byl vskutku k nezaplacení.

0/0
29.5.2017 18:36

M38a89r24t40i92n 82I73r36e12i50n 5160762110632

Jenom je škoda, že tu montují mrňavé Aygo a ne třeba Land Cruiser.

+1/0
29.5.2017 9:54

A18l41e93š 98L17i69s60o37v90s88k69ý 9839138702422

Čekám příspěvky, že škodofka je takový shit, že si ji koupí jen naprostý dement, a ono stále nic :-(

0/−2
29.5.2017 8:51

J80a28r48o10s85l84a12v 14P15e52l59d63a

Uživatel požádal o vymazání
+12/0
29.5.2017 8:58

M57i81c67h81a23l 24H71i77r91k68a 4777776180173

Skutečný šéf "nekope" do druhých (viz odpověď na "nahrávku" ohledně českého auta).

+3/−2
29.5.2017 8:47

M11i98l34e69n19a 78K12l93o31u31č67k75o24v77á 1164363881560

Vzkaz autorovi - jestli se pán jmenuje Peleška, tak druhý pád je pana Pelešky. Btw. čím to je, že ti manažeři jsou téměř všichni vypasení?

+2/0
29.5.2017 8:34
Foto

B56o16h12u54m32i17l 56P68r41o91c49h21á50z69k91a 9782839134790

Stres, nedostatek pohybu, nekvalitní a nedostatečně dlouhý spánek, nedostatek času na rozumné stravování...

+8/0
29.5.2017 8:50

A45l42f80r60e63d 60R45u23d46y10s 3928712645

Toyota je největší automobilka světa. Toyota Corolla je v globále nejprodávanější model vůbec. Toyotu Prius si donedávna pořizovali trend-setteři a přispěl k rožšíření hybridních vozů na světě. Její luxusní divize Lexus je schopná konkurovat velké německé luxusní trojce - hlavně v USA. Tak proč by měla prohlašovat že je Aygo české auto ? Pokud jste největší z největších, s nejprodávanějším modelem všech dob, určujete trendy ve vývoji automobilového pohonu a daří se vám ve všech segmentech - nemusíte si hrát na "české" auto.

Mně ta reklama o sousedovi z Boleslavi tak štve že do autosalonu Hyundai - pokud bych kupoval automobil - rozhodně nešel. Ač poslední škoda co jsme měli v rodině byla 1000MB a nyní je to - Toyota. Jenže současně u mě funguje něco jako patriotismus, i když žádný model od Škody nevlastním tak Škodu beru jako výstavní skříň čs. průmyslu, jsem hrdý že česká značka (byť v rámci VW AG) je úspěšná ve světě, nové modely jsou více než pohledné (jak Karoq tak Kodiaq) a třeba Superb Mk.III považuju za nejhezčí auto ve střední třídě mimo prémiový segment. A nějaká "hjondé" se nám bude do naší národní značky navážet ? Tůdle - nekoupil bych si od nich nic.

+20/−3
29.5.2017 8:30

M79a31r31t12i15n 55S75i27c22h49y47n20g53r 1197806971830

Souhlasím, vnímám to podobně, má první nová Toyota byla Corolla, kromě výměny provozních kapalin, svíček a brzd, jsem po celou dobu ( 250 tis km ) nevěděl co je to servis. Od té doby jsem Toyotě věrný, když jsem kupoval nové auto manželce tak nám půjčili hybrid a to auto nás díky své jednoduchosti, lehkostí ovládání, parkováním a provozní úsporností tak nadchlo, že nebylo co řešit. Za rok jsem si koupit hybrid i pro sebe. Vždy se však rád podívám a porovnám Toyotu právě se Škodou.

+2/0
29.5.2017 9:44

M45a93r12t56i52n 23Ž75e54l48i93n86s92k19ý 9688479299842

Skoda je nemecke auto. Kdybyste nekomu na Zapade ,rekl, ze je ceske, tak na vas bude hledet jako na noumu. Je smutne, ze se lidem dava zbytecna nadeje a ve skutecnosti jsme chudaci, co nevyrabi v podstate nic vlastniho.

0/−2
29.5.2017 12:26

V40í29t48ě89z73s37l37a61v 32K92l42o50z19í50k 3641259624647

Tak nějak

0/0
30.5.2017 16:23

M98i68c17h36a17l 54K56r65e61j87č34a 5128796106893

Tak predpokladam, ze Nosovicti se chlubi tim, ze jde o ceske auto pouze po Zel. Rudu a dal uz ne :-). To by se take o mekterych mohlo rikat (a nerika), ze to je marocke auto, portugalske auto ap.

Ale jinak reci sefa ceske pobocky Toyoty zcela elgantne vystihuji princip - udelali jsme velke setreni ve firme a tak jsme toho mnoho pozrusovali. Ted se to zase pomalu snazime obnovit, protoze to byla hloupost!

+7/0
29.5.2017 7:56

L68a78d60i58s92l71a66v 74K94a30l30o42u14s 7385526321760

Toyota je dobrá. Akorát pro samou hybridaci zapoměli na vývoj motorů,těch s větším výkonem.

+4/0
29.5.2017 7:42

M56a14r48t60i76n 13S21i92c43h17y74n48g37r 1297226421590

V dnešní době vyvíjet nějak vzlášť silné benzínové motory do masových modelů pro evropský trh nemá moc význam. Hybrid je právě ideální kombinací slušného ne příliš žíznivého benzínového motoru a elektro. Např. v malé Toytě Yaris je benzíňák 1,5 + elektomotor, ve výsledku velice živé auto s malou spotřebou. Žádná turba a objem 1.0 jak to dělá VW. Hybridní Prius, Auris, C-HR mají 1,8L a Ravka má 2,5 L z Lexusu, který má výkonu až dost. Diesel je dnes pro Toyotu vyjma jejich teréních Hiluxů a Landcruiserů prakticky okrajová záležitost. Statistiky prodejů v evropě to jasně ukazují, v USA je diesel také okrajovka, tam buď Hybrid nebo silný benzín. Toyotě se dnes dle mne v ČR daří i díky větší dostupnosti Hybridních modelů, nové C-HR skoro jiné než Hybridní nepotkám, Ravku a Auris kombi skoro také ne. Lidé pomalu začínají myslet jinak a Hybrid je ideální kompromis úspornosti, dostatečného výkonu a nízkých servisních nákladů. Navíc díky vysoké spolehlivosti hybridních Toyot další důvod pro mnohé proč ta auta začít kupovat.

0/0
29.5.2017 15:39

L50a71d13i66s68l92a42v 93K22a16l86o21u51s 7375196651570

Koupil bych Toyotu s atmo 2.0 jako u Mazdy.

0/0
29.5.2017 16:01

M55a75r61t39i91n 74S49i65c59h63y90n35g66r 1107176981530

jasně a chápu, Mazda má výborné motory a nejen díky nim si své zákazníky najde. Každý si tak může vybrat, Toyota vsadila právě na benzín o slušném objemu a elekrotmotoru co dokáže pomoci s výkonem, emisemi a spotřebou. Je pravdou, že výkonem se Prius, Auris C-HR s výkonnými benzíňáky od Mazdy rovnat nemohou, pro mne třeba ten výkon není to hlavní. Nicméně je možná otázkou času kdy Mazda začně nabízet něco podobného, začíná se mluvit o tom, že Toyota chce svůj HSD začít prodávat jiným značkám, např. BMW již dnes s Toyotou úzce spolupracuje jak na vodíku a Hybridní BMW vycházejí z technologií Toyoty.

0/0
29.5.2017 16:23

A86d80a29m 20B86e21r15n65a63r96d 3334817903786

Toyota má lepší zvuk než "česká auta". Byli by sami proti sobě, kdyby je chtěli zařadit po boku aut, která si tak říkají. A to vůbec není o kvalitě.

+5/0
29.5.2017 7:30

P65a82v79e73l 46L80á30n58í95k 5629115192387

Toyota ma aspon rozum narozdil od Hnujdaje kterej se povazuje za nejlepsi cesky auto vsech dob 

+23/0
29.5.2017 5:56

L50i67b54o16r 79P21e97t49r37á46š 6465689638559

Souhlas.jasne ze reklama musi pomoct prodeji ale ti potrefeni korejci to delaji ve stylu " samochvala smrdi "

+5/0
29.5.2017 7:19

L72u37b77o26m83í68r 84H35a52l86a35m70í28k 9332385841655

Jsem už na jejich "soutěživou" reklamu tak alergický, že kdyby byl "Šundééé" poslední značkou auta na světě, budu raději jezdit na kole ;-D

+7/0
29.5.2017 7:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.