- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tolik firem se už spálilo na tom, že se snažili v rámci úspor řídit firmu ze zahraničí a zrušili lokální pobočku, ale pořád se najdou manažéři, kteří do toho jdou. A pak se diví, že jim prudce klesl odbyt. Nápad přesunout činnost importéra do Polska byl vskutku k nezaplacení.
Jenom je škoda, že tu montují mrňavé Aygo a ne třeba Land Cruiser.
Čekám příspěvky, že škodofka je takový shit, že si ji koupí jen naprostý dement, a ono stále nic :-(
Skutečný šéf "nekope" do druhých (viz odpověď na "nahrávku" ohledně českého auta).
Vzkaz autorovi - jestli se pán jmenuje Peleška, tak druhý pád je pana Pelešky. Btw. čím to je, že ti manažeři jsou téměř všichni vypasení?
Stres, nedostatek pohybu, nekvalitní a nedostatečně dlouhý spánek, nedostatek času na rozumné stravování...
Toyota je největší automobilka světa. Toyota Corolla je v globále nejprodávanější model vůbec. Toyotu Prius si donedávna pořizovali trend-setteři a přispěl k rožšíření hybridních vozů na světě. Její luxusní divize Lexus je schopná konkurovat velké německé luxusní trojce - hlavně v USA. Tak proč by měla prohlašovat že je Aygo české auto ? Pokud jste největší z největších, s nejprodávanějším modelem všech dob, určujete trendy ve vývoji automobilového pohonu a daří se vám ve všech segmentech - nemusíte si hrát na "české" auto.
Mně ta reklama o sousedovi z Boleslavi tak štve že do autosalonu Hyundai - pokud bych kupoval automobil - rozhodně nešel. Ač poslední škoda co jsme měli v rodině byla 1000MB a nyní je to - Toyota. Jenže současně u mě funguje něco jako patriotismus, i když žádný model od Škody nevlastním tak Škodu beru jako výstavní skříň čs. průmyslu, jsem hrdý že česká značka (byť v rámci VW AG) je úspěšná ve světě, nové modely jsou více než pohledné (jak Karoq tak Kodiaq) a třeba Superb Mk.III považuju za nejhezčí auto ve střední třídě mimo prémiový segment. A nějaká "hjondé" se nám bude do naší národní značky navážet ? Tůdle - nekoupil bych si od nich nic.
Souhlasím, vnímám to podobně, má první nová Toyota byla Corolla, kromě výměny provozních kapalin, svíček a brzd, jsem po celou dobu ( 250 tis km ) nevěděl co je to servis. Od té doby jsem Toyotě věrný, když jsem kupoval nové auto manželce tak nám půjčili hybrid a to auto nás díky své jednoduchosti, lehkostí ovládání, parkováním a provozní úsporností tak nadchlo, že nebylo co řešit. Za rok jsem si koupit hybrid i pro sebe. Vždy se však rád podívám a porovnám Toyotu právě se Škodou.
Tak predpokladam, ze Nosovicti se chlubi tim, ze jde o ceske auto pouze po Zel. Rudu a dal uz ne :-). To by se take o mekterych mohlo rikat (a nerika), ze to je marocke auto, portugalske auto ap.
Ale jinak reci sefa ceske pobocky Toyoty zcela elgantne vystihuji princip - udelali jsme velke setreni ve firme a tak jsme toho mnoho pozrusovali. Ted se to zase pomalu snazime obnovit, protoze to byla hloupost!
Toyota je dobrá. Akorát pro samou hybridaci zapoměli na vývoj motorů,těch s větším výkonem.
V dnešní době vyvíjet nějak vzlášť silné benzínové motory do masových modelů pro evropský trh nemá moc význam. Hybrid je právě ideální kombinací slušného ne příliš žíznivého benzínového motoru a elektro. Např. v malé Toytě Yaris je benzíňák 1,5 + elektomotor, ve výsledku velice živé auto s malou spotřebou. Žádná turba a objem 1.0 jak to dělá VW. Hybridní Prius, Auris, C-HR mají 1,8L a Ravka má 2,5 L z Lexusu, který má výkonu až dost. Diesel je dnes pro Toyotu vyjma jejich teréních Hiluxů a Landcruiserů prakticky okrajová záležitost. Statistiky prodejů v evropě to jasně ukazují, v USA je diesel také okrajovka, tam buď Hybrid nebo silný benzín. Toyotě se dnes dle mne v ČR daří i díky větší dostupnosti Hybridních modelů, nové C-HR skoro jiné než Hybridní nepotkám, Ravku a Auris kombi skoro také ne. Lidé pomalu začínají myslet jinak a Hybrid je ideální kompromis úspornosti, dostatečného výkonu a nízkých servisních nákladů. Navíc díky vysoké spolehlivosti hybridních Toyot další důvod pro mnohé proč ta auta začít kupovat.
Toyota má lepší zvuk než "česká auta". Byli by sami proti sobě, kdyby je chtěli zařadit po boku aut, která si tak říkají. A to vůbec není o kvalitě.
Toyota ma aspon rozum narozdil od Hnujdaje kterej se povazuje za nejlepsi cesky auto vsech dob
Souhlas.jasne ze reklama musi pomoct prodeji ale ti potrefeni korejci to delaji ve stylu " samochvala smrdi "