Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A51n77t25o68n28í27n 97S66v67o69b91o73d86a 3874973579752

Riziko výroby Just in time, potom stačí jeden nespolehlivý a stroj chrlící hotová auta zkolabuje

+15/0
doporučit
29.5.2017 7:47

M33a46r84e16k 48K15l42u17f66a 3958944114546

Že by v automotive továrnách na Apeninském poloostrově už zapracovali do výroby ty inženýrské posily z arabského světa? ;-D

+11/0
doporučit
29.5.2017 8:28

J37a88n 50K69l96i13m81a 7670293330412

Přidaná hodnota v praxi zisk škody auto 700 mil euro vyrobeno 900 tis aut. Zisk BMW 2,1 miliardy euro vyrobeno 560 tis automobilů.

+5/0
doporučit
29.5.2017 7:22

R66o87m89a74n 64S71t81r93a90j95t 8686608655494

V Itálii se oteplilo ?

+4/0
doporučit
29.5.2017 9:37

A45l38e19x35a21n60d12r 71C65h24y64t83i46l 2284112545921

Ono jde třeba taky o tlak na dodavatele, že ano.

+3/0
doporučit
29.5.2017 8:39

V64í26t61ě73z80s26l52a42v 12S33c22h16m63i40t30t 5880139569673

Evidentně přizpůsobují organizaci výroby uprchlíkům, aby tam byl jim povědomý zmatek.

+1/0
doporučit
29.5.2017 9:32

P53a57v92e22l 80Ř64a26p34e60k 7982866459755

Je dobře, že se trh začíná čistit od zastaralých výrobků, v tomto případě produkovaných tureckou automobilkou.

+1/0
doporučit
29.5.2017 8:47

J89a51r74o94s48l87a70v 56K92o82v77á57ř77í59k 4598603330620

Hodně stará zpráva

+1/0
doporučit
29.5.2017 6:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.